تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 مارس 2022 - 6:00
کد خبر : 503380

آیفون SE جدید از 4 گیگابایت رم بهره خواهد برد

آیفون SE جدید از 4 گیگابایت رم بهره خواهد برد

آیفون SE جدید از 4 گیگابایت رم بهره خواهد برد اپل دو روز پیش از نسخه‌ی جدید گوشی آیفون SE رونمایی کرد. این گوشی از نظر ظاهری شباهت‌های زیادی به نسخه‌ی قبلی دارد اما در عوض به تراشه‌ی A15 مجهز شده که ق..

آیفون SE جدید از 4 گیگابایت رم بهره خواهد برد

اپل دو روز پیش از نسخه‌ی جدید گوشی آیفون SE رونمایی کرد. این گوشی از نظر ظاهری شباهت‌های زیادی به نسخه‌ی قبلی دارد اما در عوض به تراشه‌ی A15 مجهز شده که قبلاً شاهد استفاده از آن در سری آیفون 13 بودیم. با این وجود، این تنها شباهت آیفون SE جدید و آیفون 13 نبوده و به‌نظر می‌رسد که این گوشی نیز از رم 4 گیگابابتی بهره برده است.

نسخه‌ی قبلی آیفون SE که در سال 2020 روانه‌ی بازار شده بود از 3 گیگابایت رم استفاده می‌کرد اما بر اساس گزارشی جدید، میزان رم آیفون SE 2022 مشابه نسخه‌ی پایه‌ی آیفون 13 خواهد بود. این اطلاعات از طریق کد XCode 13.3 RC به‌دست آمده که اپل پس از رویداد Peak Performance، آن را در دسترس قرار داد. این کد در گذشته نیز میزان رم گوشی‌های آیفون را به‌درستی مشخص کرده بود. پیش‌فروش آیفون SE جدید از تاریخ 20 اسفند آغاز شده و عرضه‌ی آن نیز برای 27 اسفند در نظر گرفته شده است.

نظر شما در مورد آیفون SE جدید چیست؟ به‌نظر شما آیا این گوشی به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.