تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 16:00
کد خبر : 18575

احتمالاً سامسونگ گلکسی A82 در ابتدای مراحل توسعه قرار دارد

احتمالاً سامسونگ گلکسی A82 در ابتدای مراحل توسعه قرار دارد

احتمالاً سامسونگ گلک..

احتمالاً سامسونگ گلکسی A82 در ابتدای مراحل توسعه قرار دارد

اگر اخبار گوشی‌های هوشمند را دنبال کرده باشید، حتماً سامسونگ گلکسی A80 را به خاطر دارید. این گوشی هوشمند به یک دوربین کشویی مجهز بود که هنگام خواست کاربر می‌توانست تغییر جهت دهد و تصاویر سلفی را ثبت کند. این موضوع سبب می‌شد که محصول مورد نظر در نمایشگر خود هیچ‌گونه روزنه یا بریدگی نداشته باشد و حاشیه‌هایش از هر زمان دیگری باریک‌تر به نظر برسد. با این حال ما هرگز شاهد عرضه مدل بعدی این محصول نبودیم و اکثر شایعات اشاره می‌کردند که شاید گلکسی نوت ۱۰ لایت جانشین آن شود؛ موضوعی که هرگز رخ نداد.

اکنون پس از مدت‌ها شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده‌اند که احتمال کار کردن سامسونگ روی گلکسی A82 را قوی می‌دانند. این نسخه احتمالاً دارای شماره مدل SM-A8226B باشد و هنوز خبری در مورد دوربین کشویی شنیده نشده است. بنابراین ما در حال حاضر می‌توانیم بگوییم که دستگاه مذکور به فناوری شبکه ۵G مجهز خواهد بود و این مورد اصلاً عجیب نیست.

در حال حاضر چنین طراحی (دوربین کشویی برای تصویربرداری معمولی و سلفی) تنها در خانواده زنفون شرکت ایسوس دیده می‌‌شود. به هر حال اکنون دوربین زیر نمایشگر که در حال متداول شدن است، یکی از معدود گزینه‌های پیش روی شرکت سامسونگ به شمار می‌آید. استفاده از دوربین‌های کشویی برای ثبت سلفی، کیفیت تصاویر را به صورت شگفت‌انگیزی بهبود می‌دهد و همچنین کاربر می‌تواند لنزهای فوق عریض و البته یک فلش LED بسیار کارآمد بهره‌مند شود.

در نتیجه گویا استفاده از این فناوری در گلکسی نوت ۲۰ لایت چندان هم غیرمنتظره نیست و طرفداران قلم‌های استایلوس نیز از آن حمایت خواهند کرد.

به هر صورت گلکسی A82 (یا هر نامی که سرانجام خواهد داشت) در مراحل اول توسعه به سر می‌برد، بنابراین احتمالاً مدت زیادی طول بکشد تا تاریخ معرفی و حتی انتشار را متوجه شویم. در نهایت باید به موضوع دیگری هم اشاره کرد؛ تاریخ ثابت کرده است که طراحی ظاهری هیچ محصولی مدت زیادی به صورت یک راز باقی نخواهد ماند. ما را دنبال کنید!

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.