تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 23398

احتمالاً نسخه ریمستر بازی Ghost of Tsushima در دست توسعه قرار دارد

احتمالاً نسخه ریمستر بازی Ghost of Tsushima در دست توسعه قرار دارد

بازی Ghost of Tsushima ساخته استودیو ساکر پانچ یکی از آخرین عناوین انحصاری اصلی کنسول پلی استیشن 4 محسوب می‌شود که بسیاری از کاربران را عاشق ماجراجویی‌های خود کرد. با این حال وقتی یک اثر در آخرین سال‌..

بازی Ghost of Tsushima ساخته استودیو ساکر پانچ یکی از آخرین عناوین انحصاری اصلی کنسول پلی استیشن 4 محسوب می‌شود که بسیاری از کاربران را عاشق ماجراجویی‌های خود کرد. با این حال وقتی یک اثر در آخرین سال‌های چرخه عمر یک کنسول عرضه می‌شود، کاربران مدام از یکدیگر می‌پرسند که آیا نسخه ریمستر آن برای نسل بعد منتشر خواهد شد یا خیر. به نظر می‌رسد که استودیو مذکور در حال کار روی چنین موضوعی است.

ظاهراً کارگردان خلاق استودیو ساکر پانچ یعنی دیو مالوی به تازگی سرنخ‌های جدیدی را در این‌باره روی پروفایل لینکدین خود منتشر کرده است. او در آخرین فعالیت‌های مورد ذکر پروفایل لینکدین خود اشاره کرده که در حال کار روی بازی Ghost of Tsushima برای شرکت سونی است؛ توجهتان جلب نشد؟ به نظر می‌رسد که پروفایل او مدت‌ها است که به‌روز نشده و به پیش از دوران عرضه بازی مذکور باز می‌گردد؟ خیر؛ این‌طور نیست.

تریلر گیم پلی بازی Ghost of Tsushima منتشر شد [State of Play]

در حقیقت او چند روز پیش در همان قسمت ذکر کرده بود که روی یک اثر پلی استیشن ۵ برای سونی مشغول کار شده و دیروز این مورد را به حالت کنونی و مذکور تغییر داده است. در نتیجه به نظر می‌رسد که این استودیو در حال کار روی یک ریمستر تمام عیار از اثر مذکور برای کنسول پلی استیشن ۵ است. این بازی در حال حاضر از فریم ریت بالاتری روی پلی استیشن ۵ بهره می‌برد و شاید ساکر پانچ به دنبال استفاده بیشتری از قدرت این سخت‌افزار تازه نفس باشد.

بازی Ghost of Tsushima هم‌اکنون افزون بر پلی استیشن ۴ از طریق قابلیت Backward روی پلی استیشن ۵ نیز قابل اجرا و تجربه است.

منبع: Gaming bolt

نوشته احتمالاً نسخه ریمستر بازی Ghost of Tsushima در دست توسعه قرار دارد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.