تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 9:40
کد خبر : 40781

احتمالا بازی Elden Ring و Hellblade 2 در نمایشگاه E3 2021 حضور نداشته باشند

احتمالا بازی Elden Ring و Hellblade 2 در نمایشگاه E3 2021 حضور نداشته باشند

بازی Elden Ring که در سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی و طرفداران سبک بازی‌های نقش‌آفرینی را در انتظار اطلاعاتی جدید از بازی انگشت به دهان گذاشت، ممکن است در نمایشگاه E3 سال جاری که تا کمتر از یک ماه دیگر برگزار..

بازی Elden Ring که در سال ۲۰۱۹ میلادی معرفی و طرفداران سبک بازی‌های نقش‌آفرینی را در انتظار اطلاعاتی جدید از بازی انگشت به دهان گذاشت، ممکن است در نمایشگاه E3 سال جاری که تا کمتر از یک ماه دیگر برگزار می‌شود، نمایشی نداشته باشد. چندی پیش حدس و گمان‌هایی از توقف روند ساخت این بازی حکایت داشت که تیم FromSoftware با انتشار بیانیه‌ای شایعات مطرح شده را به‌جد تکذیب کرد.

بعد از مطرح شدن شایعاتی پیرامون توقف روند ساخت عنوان Elden Ring، انتظار می‌رفت که تیم FromSoftware زمان انتشار و اطلاعات مرتبط با بازی را در ماه آپریل اعلام کند، هر چند که تنها با گذشت مدت‌زمانی کوتاه از حواشی پیرامون آن، تریلری از بازی به انتشار رسید که در آن به سیستم مبارزات مشابه به سری‌بازی‌های Dark Souls و Demon’s Souls اشاره داشت.

با لیک شدن تریلر، حواشی پیرامون بازی قوت گرفت تا جایی که گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با نمایش و یا عدم نمایش بازی در نمایشگاه E3 امسال بر سر زبان‌ها افتاد و جف گراب یکی از تحلیل‌گران صنعت بازی‌های ویدئویی در تازه‌ترین اظهارات خود اعلام کرد؛

Elder Ring در کنفرانس مطبوعاتی Xbox به نمایش درنخواهد آمد.

از آنجا که برگزاری کنفرانس‌های E3 2021 به بیش از هر زمان دیگری نزدیک‌ است، نمایش عنوان Elden Ring نیز چندان دور از انتظار به‌نظر نمی‌رسد. این درحالیست که جف گراب چندی پیش اظهار داشت که بیش از هر زمان دیگری به معارفه‌ای از بازی نزدیک‌ هستیم و E3 رویدادی بسیار خوب پیرامون معارفه‌ی بازی خواهد بود.

بازی Hellblade II: Senua’s Saga برای Xbox Series X معرفی شد

همچنین در کنار این اظهارات، او اشاره داشت که بازی Starfield که برای انتشار در سه‌ماهه سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده، در روند جریان نمایشگاه E3 نمایش خواهد داشت و برخلاف انتظارات، خبری از تازه‌ترین ساخته‌ی استودیو Ninja Theory و عنوان تحت‌انحصار مایکروسافت یعنی Hellblade 2 نخواهد بود.

در پارسی گیم بخوانید:

  1. تمامی شایعات بازی Elden Ring : انتشار در سال 2022؟

منبع: Dualshockers

نوشته احتمالا بازی Elden Ring و Hellblade 2 در نمایشگاه E3 2021 حضور نداشته باشند اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.