تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 9417

احتمال رونمایی بازی‌های جدید مجموعه Pokemon در سالگرد بیست و پنج‌سالگی آن قوت گرفت

احتمال رونمایی بازی‌های جدید مجموعه Pokemon در سالگرد بیست و پنج‌سالگی آن قوت گرفت

سری Pokemon بیست و پنجمین سالگرد انتشار اولین نسخه خود را در 27 فوریه مصادف با 9 اسفندماه سال جاری جشن خواهد گرفت و اکنون انتظار می‌رود که شرکت The Pokemon و نینتندو با رونمایی‌هایی منحصر به فرد، به ا..

سری Pokemon بیست و پنجمین سالگرد انتشار اولین نسخه خود را در 27 فوریه مصادف با 9 اسفندماه سال جاری جشن خواهد گرفت و اکنون انتظار می‌رود که شرکت The Pokemon و نینتندو با رونمایی‌هایی منحصر به فرد، به استقبال آن بروند. حدود تاریخ مذکور که با نام روز Pokemon شناخته می‌شود، ممکن است که شاهد برگزاری یک رویداد Pokemon Direct باشیم.

کاربر Kelios که پیش‌تر سابقه خوبی در افشای جزئيات این سری داشته،‌ به تازگی در حساب توییتر خود اشاره کرده است که شاید در تاریخ 25 فوریه یا به عبارتی 7 اسفندماه شاهد یک رویداد بزرگ با محوریت این مجموعه باشیم. اگر این اتفاق رخ دهد، کاربران دو روز پیش از چنین مناسبتی می‌توانند برنامه‌های خود را باری دیگر برای تجربه اثر بعدی مجموعه تنظیم کنند.

موضوع مطرح دیگر معرفی بازسازی‌های Pokemon Diamond و Pokemon Pearl است که هواداران از مدت‌ها پیش خواستار توسعه و تدارکشان هستند. معرفی بازسازی این نسخه‌ها مدت‌ها است که در بحث‌ها و شایعات شنیده می‌شود و بالاخره می‌توان به رخ دادن آن‌ها امیدوار شد.

با این حال ماجرا روی دیگری نیز دارد. نسخه جدید این مجموعه موسوم به Pokemon Snap در 30 آپریل یا همان 10 اردیبهشت عرضه خواهد شد و شاید جزئيات جدیدی از آن منتشر شود. برخی به انتشار جزئیات نسخه‌های Unite و Pikachu هم اشاره کردند و این مسئله هم محتمل به نظر می‌رسد. به هر صورت تمام این موارد گزارش‌های غیررسمی هستند و نمی‌توان در مورد صحت آن‌ها مطمئن بود.

مدتی پیش به اطلاع شما رساندیم که بازی Pokemon GO هنوز هم درآمد خوبی دارد و به لطف قابلیت‌های جدید که الزام خروج از خانه را کاهش می‌دهند، کاربران در دوران قرنطینه همگانی حدود دو برابر سال 2019، پول صرف آن کرده‌اند. این مقدار بزرگ‌ترین درآمد شرکت و رکورد جدیدی محسوب می‌شود که دست‌یابی دوباره به آن، دشوار به نظر می‌رسد.

منبع: Gaming Bolt

نوشته احتمال رونمایی بازی‌های جدید مجموعه Pokemon در سالگرد بیست و پنج‌سالگی آن قوت گرفت اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.