تاریخ انتشار : دوشنبه 18 ژانویه 2021 - 15:00
کد خبر : 13321

حداقل دو مدل از سری ردمی K40 به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز هستند

حداقل دو مدل از سری ردمی K40 به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز هستند

حداقل دو مدل از سری ..

حداقل دو مدل از سری ردمی K40 به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز هستند

شرکت ردمی هفته پیش تایید کرد که سری گوشی‌های هوشمند K40 در ماه فوریه سال جاری میلادی رونمایی خواهند شد. این شرکت افزون بر تاییدیه مذکور، اطلاعات و مشخصات این سری را نیز در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

حال مدیر محصولات شرکت یاد شده یعنی وانگ تنگ توماس (Wang Teng Thomas) در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) اشاره کرده است که شاید شاهد معرفی و عرضه بیش از دو گوشی هوشمند مبتنی بر پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ از خانواده K40 باشیم.

در واقع حداقل ترجمه ماشینی پست ویبو شخص مذکور از چینی به انگلیسی، به چنین چیزی اشاره می‌کند. ردمی در سال گذشته چندین گوشی از خانواده K30 را با قیمت‌های مختلفی روانه بازار کرد. برای مثال با شروع سال ۲۰۲۰ میلادی، ردمی در ماه فوریه شروع به فروش K30 5G کرد و در ادامه سال مدل‌های K30 پرو و ویرایش زوم K30 پرو معرفی شدند. هر دو محصول ابتدایی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و در مجموع مشخصات قابل توجهی بودند اما ویرایش زوم عملکرد بهتری در زمینه تصویربرداری داشت.

اولین محصول مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ شرکت ردمی، می‌تواند گوشی هوشمند K40 پرو باشد. دومین محصول شاید در ادامه عرضه ویرایش زوم K30 پرو، عرضه و جانشین این دستگاه شود. جدا از محصولات مجهز به پردازنده یاد شده، انتظار می‌رود که شاهد عرضه مدل‌های پایه هم باشیم که احتمالاً از یک پردازنده جدید مدیاتک یا حتی پردازنده‌‌های سری ۷ اسنپدارگون موسوم به sm7350 شرکت کوالکام بهره ببرند.

ردمی تاکنون مشخص کرده است که سری K40 دارای قیمت پایه ۲۹۹۹ یوآن (تقریباً معادل ۴۶۲ دلار) خواهد بود. این‌گونه اعلام شده است که این سری دارای گران قیمت‌ترین نمایشگر تخت و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. شایعه‌ها اکثراً حول این موضوع منتشر شده‌اند که این سری می‌تواند دارای روزنه دوبین در نمایشگر و نرخ تازه‌سازی بالایی باشد. با این حال اکنون بقیه مشخصات سری K40 مشخص نشده‌اند. با توجه به این که در ماه آینده شاهد رونمایی رسمی ردمی از این محصولات خواهیم بود، احتمالاً در روزهای آتی ویژگی‌های کلیدی سری K40 را به دست آوریم.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.