تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 می 2021 - 11:43
کد خبر : 37698

استودیو inXile Entertainment در حال ساخت یک شوتر اول‌شخص نقش‌آفرینی برای Xbox

استودیو inXile Entertainment در حال ساخت یک شوتر اول‌شخص نقش‌آفرینی برای Xbox

استودیو inXile Entertainment به‌طورجدی روی یک شوتر اول‌شخص نقش‌آفرینی کار می‌کند. این استودیو آمریکایی که بیشتر با بازی‌های Wasteland 3 و Torment Tides of Numenera شناخته می‌شود ازجمله استودیوهای داخل..

استودیو inXile Entertainment به‌طورجدی روی یک شوتر اول‌شخص نقش‌آفرینی کار می‌کند. این استودیو آمریکایی که بیشتر با بازی‌های Wasteland 3 و Torment Tides of Numenera شناخته می‌شود ازجمله استودیوهای داخلی ایکس باکس به شمار می‌رود که اخیراً در مورد بازی جدیدش نظر داده است.

این خبر از جایی شروع شد که یک کاربر توییتر نوشته بود که «به نظر شما کدام اثر را در ادامه باید بازی کنم؟». در ادامه ژانرهای مختلفی در متن توییت قرار داده‌شده است و خوشبختانه استودیو inXile Entertainment به توییت این کاربر جواب جالبی داده است: « یک بازی جدید + شوتر اول‌شخص + نقش‌آفرینی» این توییت زمانی معنی پیدا می‌کند که گزارش‌های پیشین را بررسی کنیم آنگاه می‌بینیم که این توییت با شایعه‌ای در مورد ساخت یک شوتر اول‌شخص نقش‌آفرینی توسط استودیو کاملاً همخوانی دارد.

درصورتی‌که این ادعا کاملاً درست باشد، باید گفت که inXile Entertainment پا جای استودیو Obsidian گذاشته است. این استودیو بازی The Outer Worlds را در سال 2019 منتشر کرد و در حال حاضر هم روی بازی Avowed کار می‌کند. استودیو inXile اولین تلاش‌های خود برای ساخت یک شوتر اول‌شخص نقش‌آفرینی را در سال 2018 و هنگام انتشار The Bard’s Tale 4 نشان داد. آن زمان گفته شد که طبیعت ماجراجویانه بازی چشم‌گیر است اما کلیشه‌هایی در بازی یافت می‌شوند که چندان میلی در بازیکن ایجاد نمی‌کنند.

تریلر سینمایی بازی Wasteland 3 منتشر شد

انتشار بازی The Bard’s Tale 4 دقیقاً دو ماه قبل از فروش استودیو به مایکروسافت بود. آن زمان inXile Entertainment در کنار Obsidian به خدمت ایکس باکس درآمدند و جزو اولین استودیوهایی شدند که مسئول توسعه بازی‌های نقش‌آفرینی برای مایکروسافت شدند. اخیراً گفته‌شده که بازی بعدی استودیو از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 استفاده می‌کند و قرار است اثری بسیار بزرگ باشد. این بازی آزمایش بزرگی برای مدیران استودیو خواهد بود زیرا که تابه‌حال تنها بازی‌های کوچک را از آن‌ها دیده‌ایم.

این استودیو آمریکایی در حال حاضر روی بازی Wasteland 3 تمرکز کرده و به دنبال انتشار اولین بسته الحاقی به نام Rangers of Steeltown در روز سوم ژوئن است.

در پارسی گیم بخوانید:

  1. نمرات و بررسی های اولیه بازی Wasteland 3: جدال با آخرالزمان
  2. مشخصات سخت افزاری لازم برای اجرای بازی Wasteland 3 اعلام شد

منبع: IGN

نوشته استودیو inXile Entertainment در حال ساخت یک شوتر اول‌شخص نقش‌آفرینی برای Xbox اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.