تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 می 2021 - 9:50
کد خبر : 41287

اظهار تأسف صداپیشه بازی 3 The Witcher از انتشار ضعیف Cyberpunk 2077

اظهار تأسف صداپیشه بازی 3 The Witcher از انتشار ضعیف Cyberpunk 2077

صداپیشه شخصیت گرالت از بازی The Witcher 3 در مصاحبه تازه از نحوه انتشار ضعیف بازی Cyberpunk 2077 اظهار تأسف کرده و امیدوار است روزی بتواند این بازی را تجربه کند. انتشار بازی Cyberpunk 2077 توسط استودی..

صداپیشه شخصیت گرالت از بازی The Witcher 3 در مصاحبه تازه از نحوه انتشار ضعیف بازی Cyberpunk 2077 اظهار تأسف کرده و امیدوار است روزی بتواند این بازی را تجربه کند. انتشار بازی Cyberpunk 2077 توسط استودیو CD Projekt RED همانند انتظار پیش نرفت و اجرای ضعیف آن روی کنسول‌های نسل هشتم، باعث شد تا سونی بازی سایبرپانک 2077 را از فروشگاه پلی استیشن حذف کند.

Doug Cockle، صداپیشه شخصیت گرالت از بازی The Witcher 3 در گفتگو با Wassup Conversations از انتشار بازی Cyberpunk 2077 اظهار تأسف کرده و گفته که حس بسیار بدی نسبت به بازی داشته است. او امیدوار است استودیو باگ‌های بازی را برطرف کنند تا وی بتواند تجربه‌ای روان و بدون مشکل از بازی روی پلی استیشن 4 داشته باشد.

من امیدوارم بالاخره بتوانم این بازی را تجربه کنم. امیدوارم CD Projekt همیشه موفق باشد، من آن‌ها را فوق‌العاده دوست دارم و واقعاً از انتشار بازی و تمام باگ‌های موجود Cyberpunk 2077 ناراحت شدم. نمی‌توانم تصور کنم که آن‌ها از واکنش عموم نسبت به بازی، چه اندازه ناامید و ناراحت شده‌اند. بنابراین تصمیم گرفتم صبر کنم، من یک پلی استیشن 4 دارم و با خودم گفتم که تا زمانی که استودیو همه‌چیز را فیکس نکند، صبر خواهم کرد و آنگاه یک تجربه کاملاً روان خواهم داشت.

What-Remains-of-Edith-Finch

محبوب‌ترین بازی صداپیشه گرالت

Doug Cockle در ادامه از بازی محبوب خود صحبت کرده و What Remains of Edith Finch را به‌عنوان بازی محبوب خود شمرده است. این بازی از عناوین خاص استودیو Giant Sparrow است که در سال 2017 منتشرشده و توانسته جوایز زیادی دریافت کند.

در خبر دیگری از بازی Cyberpunk 2077، استودیو CD Projekt RED از صدور حکم دادگاه برای چهار پرونده شکایت علیه استودیو خبر داده است. دادگاه اتهامات وارده را شایان بررسی دانسته و به همین دلیل باید جلسات بیشتری برگزار شود تا در مورد حکم نهایی آن‌ها تصمیم‌گیری شود. شکایت علیه استودیو CD Projekt RED توسط تعدادی از سهام‌داران اصلی کمپانی به ثبت رسیده و این افراد باور دارند که نظرات و ادعاهای توسعه‌دهندگان بازی با واقعیت یکسان نبوده و ضرر بزرگی به آن‌ها واردشده است. نظر شما چیست؟

منبع: PlayStation LifeStyle

نوشته اظهار تأسف صداپیشه بازی 3 The Witcher از انتشار ضعیف Cyberpunk 2077 اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.