تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آگوست 2022 - 18:20
کد خبر : 505234

افتتاح حساب پی پال وریفای شده برای ایرانیان حتی با وجود تحریم

افتتاح حساب پی پال وریفای شده برای ایرانیان حتی با وجود تحریم

تجارت جهانی با وجود اینترنت در حال شکل گیری و تکامل است. فردی کسب و کاری در یک قاره دارد . شخصی دیگری به آن کالا یا خدمات نیاز دارد. در دنیای امروز با چند کلیک کالا را سفارش دهید . سپس پرداخت را کامل نمایید . بعد از آن منتظر رسیدن محصول سفارش داده

تجارت جهانی با وجود اینترنت در حال شکل گیری و تکامل است. فردی کسب و کاری در یک قاره دارد . شخصی دیگری به آن کالا یا خدمات نیاز دارد. در دنیای امروز با چند کلیک کالا را سفارش دهید . سپس پرداخت را کامل نمایید . بعد از آن منتظر رسیدن محصول سفارش داده خود باشید ‌. به همین راحتی با چند عملیات !

پروسه بالا زیرساخت خود را می طلبد. شبکه های مالی مختلف در این زنجیره شرکت دارند.  شبکه های مختلفی مانند PayPal ,  Skrill , webMoney ، پرفکت مانی و شبکه سوییفت به عنوان واسط برای انتقال مبلغ در این مسیر قرار می گیرند. مبلغ را از خریدار کسر و به موجودی فروشنده بیفزایند. سرعت انتقال مبالغ ، سقف تراکنش ها ، کامزد جابجایی و … در هرکدام از آنها متفاوت است.

چرا پیپال  ؟

در میان شبکه های گفته شده ، پی پال از همه محبوب تر و همه گیر تر است .حتما می پرسید چرا ؟ زیرا خرید شارژ حساب پی پال به راحتی انجام می شود  . در همه کشورها بجز کشورهای محدود مانند ایران خدمت رسانی انجام می دهد. از اکثر واحدهای ارزی دنیا پشتیبانی می کند. هر حساب تا 6 واحد ارزی را ساپورت  می کند. برای خرید و یا انتقال مبلغ تبدیل واحدها در چندثانیه و سریع انجام می شود.  همچنین برای هر تراکنش در شبکه مالی پیپال تا ۱۸۰ روز امکان ثبت شکایت و … هست . همین مورد خرید اینترنتی مطمین و آسوده را رقم می زند.

ایران بدلیل تحریم های آمریکا امکان اتصال به بازار جهانی را ندارند. در این میان افرادی در ایران هستند که بعد از فروش محصولات و دستاورد های خود قصد دریافت درآمد دلاری و تبدیل آن به ریال را دارند .

برای راه حل موارد بالا نیاز به یک اکانت خارجی است . پیپل را به شما پیشنهاد می شود . افتتاح حساب پی پال وریفای شده بهترین راه حل است. بسیاری از افراد از کسب درآمد دلاری و تبدیل آن به ریال بدلیل تحریم ها منصرف می شوند. در صورتی که با همین شرایط امکان داشتن حساب و درآمد از خارج امکان پذیر است . درست است مانند افرادی که در شرایط آزاد و بی قید و شرط هستند امکان استفاده  دارند نیستیم اما ما نیز می توانیم با دنیا و حتی پیپال تبادلات مالی داشته باشیم. البته در این میان روش ها و الگو مصرف هایی هست که باعث دور زدن تحریم ها و ایمنی اکانت پیپال شما می شود.  بسیاری از شرکت ها اکانت هایی بدون پشتوانه می سازند که بعد از اندک زمانی اکانت ساخته شده دیگر قابل استفاده نیست . حساب پی پال ساخته شده باید وریفای شده با مدارک و … باشد. در این شرایط ضریب خطر کمتری دارد. نکاتی هست که شبکه پیپل روی آن ها حساسیت دارد.

یکی از این موارد استفاده از وی پی اس بجای استفاده از وی پی ان هست. قطعی وی پی اس کمتر از VPN هست. همچنین تغییر IP ندارد . این نکات و بسیاری از نکات دیگر برحسب تجربه در مجموعه پی توییت به مشتریان عزیز بعد از افتتاح اکانت پی پال گفته می شود .

تا با رعایت این نکات به راحتی و بدون تجربه به معاملات خود بپردازند. همچنین بعد از دریافت مبلغ می توانند معادل ریالی را دریافت نمایند.

اکانت ها بر دو نوع شخصی یا Personal و شرکتی یا Bussiness تقسیم می شوند. شخصی برای فرد و با دامنه انتقالات و سقف تراکنش کمتر ساخته می شود.. حساب شرکتی با اطلاعات شرکت برای جابجایی بیشتر و … انجام می شود.

شبکه پیپال بسیار قانون مدار است. به همین دلیل  داشتن درگاه پیپال خود نوعی اعتبار برای سایت محسوب می گردد. ساخت درگاه پی پال برای سایت  در ایران نیز ممکن است . تا افراد با ورود به سایتتان به راحتی پرداخت خود را تکمیل و خارج شوند.

اگر علاقه مند به ادامه مباحث بالا می باشد میتوانید به سایت یا اینستاگرام پی توییت سربزنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.