تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آگوست 2023 - 9:58
کد خبر : 506646
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امداد خودرو تهران بسته هستند

امداد خودرو تهران

امداد خودرو تهران

درخصوص تعمیر خودروهای شرکت ایران خودرو، باید بدانید که ایران خودرو یک شرکت خودروسازی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران واقع شده است. در ابتدا، این شرکت با نام ایران ناسیونال شناخته می‌شد و نخستین محصول تولیدی آن، نوعی اتوبوس بود. در سال ۱۳۴۵، ایران ناسیونال با شرکت روتس انگلستان قراردادی بست و

درخصوص تعمیر خودروهای شرکت ایران خودرو، باید بدانید که ایران خودرو یک شرکت خودروسازی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران واقع شده است. در ابتدا، این شرکت با نام ایران ناسیونال شناخته می‌شد و نخستین محصول تولیدی آن، نوعی اتوبوس بود.

در سال ۱۳۴۵، ایران ناسیونال با شرکت روتس انگلستان قراردادی بست و برنامه‌ریزی تولید پیکان را آغاز کرد. کارخانه ویژه‌ای برای تولید پیکان در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۶ افتتاح شد و تولید انبوه این خودرو آغاز شد. در بازه زمانی ۱۳۴۶ تا ۱۳۵۷، پیکان با مدل‌های مختلفی از جمله کار، لوکس، جوانان، استیشن و وانت تولید شد. همچنین، در این دوره، نوعی اتوبوس، مینی‌بوس و آمبولانس نیز توسط این شرکت ساخته می‌شد..

در سال ۱۳۵۲، ایران خودرو بر آن شد تا به خودکفایی دست یابد و محصولات ایرانی را به بازار عرضه کند. به این منظور، چندین کارخانه و شرکت تامین‌کننده در سراسر ایران تأسیس شد. ایران خودرو در سال ۱۳۵۶ قصد جدی برای تولید جایگزینی برای پیکان داشت، اما با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ و شروع جنگ ایران و عراق، این پروژه لغو شد.

 در نهایت، ایران خودرو با شرکت پژوی فرانسه و شرکای خارجی دیگر توافق کرد تا خودروهای جدید را در ایران تولید کند.

امداد خودرو پارس خودرو

شرکت امداد خودرو پارس خودرو، ارائه‌دهنده انواع خدمات جاده‌ای است. با دارا بودن تجهیزات کامل و وسایل نقلیه ای همچون نیسان یدک کش، خودرو بر و جرثقیل با ظرفیت‌های مختلف، پرسنل متخصص شامل رانندگان خودروهای امدادی، تعمیرکاران، همکاران بخش ارتباط با مشتری و بخش‌های مدیریتی و اداری، آماده به خدمت رسانی به مشتریان می باشند.

یدک کش یک خودرو امدادی با وزنی بالای دو تن است، شبیه جرثقیل بوده و با یک بازوی هیدرولیک قوی و یک اهرم که در زیر خودروی امدادخواه گرفته و با بالا بردن چرخ های آن به حمل خودرو امدادخواه کمک می کند. جرثقیلامدادخودرو تهران، خودروهایی هستند که دارای یک صفحه در پشت آن بوده که جهت حمل خودرو استفاده می شود. همچنین این جرثقیل‌ها، دارای یک دکل برای جابجایی بار باز است.

ما برای ارائه خدمات امدادی سریع و با کیفیت با مجوز رسمی در سراسر کشور حضور داریم. خودروبرهای امدادخودرو در دو حالت باز و بسته در دسترس مشتریان می باشند. هدف ما ارائه خدمات امدادی سریع و با ضمانت و با قیمت مناسب است.

شما می توانید با مراجعه به سایت و صفحه اینستاگرامامداد خودرو پارس خودرو، نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و سفارش خود را ثبت کنید. در صورت نیاز به خدمات امدادی شما، ما در سریعترین زمان ممکن در محل شما حاضر خواهیم شد..

خدمات امداد خودرو، از شرکت‌های معتبر در این زمینه می‌باشد. تیم متخصص ما با ارائه خدمات یدک کش و تعمیر موبایلی شما را در هر مکانی که هستید پشتیبانی می‌کند..

به عزیزان در تمام نقاط ایران، خدمات امداد خودرو را در تمام شبانه‌روزی ارائه می‌دهد. خدمات اصلی ما شامل تعمیرکاری سیار، یدک کش و جبران خسارت است.

نمایندگی تعمیرات هیوندای

نمایندگی هیوندایدر شهر تهران به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته فعالیت دارد. حتی در ایام تعطیل نیز، خدمات تعمیراتی ارائه می‌شود. هنگامی که مشکل خودروی خود را به اپراتور این نمایندگی اعلام می‌کنید، تیمی متخصص از مکانیک‌های خودرو هیوندای به مکان مورد نظر شما اعزام می‌شود..

تلاش اصلی تیم تعمیرات سیار هیوندای این است که با سرعت بالا و با بهترین کیفیت خدمات را ارائه دهند. زیرا زمان برای افرادی که در طول مسیر با مشکلات یا حوادث روبرو می‌شوند، بسیار اهمیت دارد. عواملی که به تسریع در ارائه خدمات کمک می‌کنند، در حقیقت شامل مهارت بالای مکانیک‌های سیار و استفاده از تجهیزات کامل مکانیک یا باتریسازی هستند. به همین دلیل، تیم تعمیرات سیار هیوندای در تهران تاکید ویژه‌ای بر استفاده از تجهیزات و ابزارهای جدیدتر و همچنین بهره‌گیری از بهترین مکانیک‌ها دارد.

 امداد خودرو تهران

خدمات جامع و کاملی را در زمینه خودروهای هیوندای ارائه می‌دهد و شما را از نیاز به مراجعه به مراکز فروش قطعات و تعمیرات خودرو بی‌نیاز می‌سازد. این مجموعه، تجهیزات و منابع لازم برای تأمین قطعات و ارائه خدمات فنی را به طور کامل دارد. خودروهای هیوندای، محصولی از کره جنوبی هستند و به بازار ایران عرضه شده‌اند. در صورت نیاز به تعمیر و تعویض قطعات، نیاز است که تعمیرکاران ماهر و با تجربه با مهارت‌های بالا این کار را انجام دهند.

نمایندگی هیوندای سرویس موبایل، خدمات گسترده‌ای را در محل برای خودروهای هیوندای ارائه می‌دهد. این خدمات شامل عیب‌یابی فنی و تخصصی، سوخت‌رسانی و تعمیرات موتوری خودرو است. در صورتی که خودروی شما به حدی مشکل دارد که تعمیر آن در محل امکان‌پذیر نیست و لازم است آن را برای تعمیر اساسی به یک مرکز معتبر و امن منتقل کنید، گروه مکانیک سرویس موبایل تهران با استفاده از تجهیزات مختلف مانند یدک‌کش نیسان، دکل و یا کفی خودروبر، این مشکل را حل می‌کند. همچنین، تمام مراحل نقل و انتقال خودرو به صورت استاندارد انجام می‌شود.

نمایندگی هیوندای

نمایندگی هیوندایدر تهران، با توجه به انواع خدمات، هزینه‌ها و تعرفه‌های مختلف را برای خدمات تعمیر خودروها تعیین می‌کند. به عنوان مثال، هزینه تعویض باطری با هزینه تعویض قطعات متفاوت است. همچنین، در صورت تعویض قطعه، هزینه قطعات جایگزین نیز باید به هزینه خدمات اضافه شود. اما تعمیرگاه هیوندای تهران، بیشترین تأکید را بر کیفیت بالا و تعرفه مناسب خدمات دارد. به همین دلیل، دستمزد مکانیک‌های سیار و باطری‌سازان سیار هیوندای و هزینه استفاده از تجهیزات در این تعمیرگاه به نحوی تعیین می‌شود که منصفانه برای مشتریان باشد..

با لحاظ کردن تمامی این موارد، می‌توان به جرأت گفت که تعرفه‌های نمایندگی سیار و مکانیک سیار هیوندای و یا تعمیرگاه هیوندای نسبت به هزینه‌های تعمیرگاه‌های غیرمعتبر بسیار پایین‌تر است. از این رو، اقتصادی‌تر است که تعمیرات خودرو را به تیم مکانیک سیار هیوندای بسپارید. در بسیاری از مواقع، مشتریان به مراکز مختلف برای تعمیر خودرو مراجعه می‌کنند، اما به دلیل عدم مهارت و تجربه تعمیرکاران در این مراکز، رضایت لازم را نمی‌برند. به طور معمول، علاوه بر عدم برطرف شدن مشکل خودرو، مشکلات و خسارات جدیدی نیز ایجاد می‌شود. بنابراین، تمامی تعمیرات تخصصی خودروهای آسان، خودرو مرکزی، سوناتا، توسان، سانتافه، ورنا، النترا، اکسنت، آوانته و سایر محصولات هیوندای در مناطق شمال غرب و جنوب تهران توسط تعمیرگاه هیوندای انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.