تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مارس 2022 - 5:08
کد خبر : 503137

ام اس آی از کامپیوتر گیمینگ بدون کارت گرافیک خود رونمایی کرد

ام اس آی از کامپیوتر گیمینگ بدون کارت گرافیک خود رونمایی کرد

ام اس آی از کامپیوتر گیمینگ بدون کارت گرافیک خود رونمایی کرد ام اس آی (MSI) روز گذشته از جدیدترین عضو خانواده‌ی کامپیوترهای گیمینگ ترایدنت (Trident) با نام مگ ترایدنت اس 5M رونمایی کرد. این کامپیوتر گ..

ام اس آی از کامپیوتر گیمینگ بدون کارت گرافیک خود رونمایی کرد

ام اس آی (MSI) روز گذشته از جدیدترین عضو خانواده‌ی کامپیوترهای گیمینگ ترایدنت (Trident) با نام مگ ترایدنت اس 5M رونمایی کرد. این کامپیوتر گیمینگ از کارت گرافیک اختصاصی بهره نبرده و به گرافیک مجتمع ای ام دی مجهز شده است. ام اس آی تاکید کرده که این کامپیوتر برای اجرای بازی‌ها به‌صورت ابری طراحی شده است.

مگ ترایدنت اس 5M امکان استفاده از تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای رایزن 5700G، گرافیک مجتمع رادئون، دو حافظه‌ی SSD M.2 و تا 64 گیگابایت رم DDR4 را دارد. این کامپیوتر گیمینگ به همراه اشتراک 30 روزه سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت عرضه شده و با سرویس‌های دیگری مانند جی‌فورس ناو نیز هماهنگ است. این محصول همچنین به شبیه‌ساز اندروید مجهز شده و از کنترلرهای بازی نیز پشتیبانی می‌کند.

نظر شما در مورد کامپیوتر گیمینگ جدید ام اس آی چیست؟ به‌نظر شما آیا این محصول به فروش مناسبی دست پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TechSpot

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.