تاریخ انتشار : شنبه 15 می 2021 - 18:10
کد خبر : 38850

انتظارات ما از گوگل آی/او ۲۰۲۱

انتظارات ما از گوگل آی/او ۲۰۲۱

انتظارات ما از گوگل آی/او ۲۰۲۱ گوگل آی/او کنفرانس بزرگ توسعه‌دهندگان شرکت گوگل است. پس از آنکه مراسم گوگل آی/او سال ۲۰۲۰ به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد، گوگل دوباره قصد دارد تا این مراسم را افتتا..

انتظارات ما از گوگل آی/او ۲۰۲۱

گوگل آی/او کنفرانس بزرگ توسعه‌دهندگان شرکت گوگل است. پس از آنکه مراسم گوگل آی/او سال ۲۰۲۰ به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا لغو شد، گوگل دوباره قصد دارد تا این مراسم را افتتاح کند. سخنرانی اصلی در روز سه شنبه ۱۸ می‌در ساعت ۱ بعدازظهر به وقت محلی آغاز می‌شود و احتمالاً در مورد اخبار مربوط به محصولات گوگل خواهد بود.

در توضیحات رسمی گوگل، این شرکت به طور غیرمنتظره‌ای در مورد آنچه ممکن است اعلام شود احساس غرور می‌کند. گوگل در مورد این مراسم اعلام کرده است:

در مراسم گوگل آی/او ۲۰۲۱ در مورد چگونگی پیشرفت گوگل برای تحقق سازماندهی اطلاعات جهان و در دسترس قرار دادن اطلاعات مختلف و استفاده از آن‌ها در جهان بحث خواهد شد.

در ادامه به انتظارات خود از این مراسم خواهیم پرداخت.

مطالب مرتبط:

  • بررسی ویژگی های اولین پیش نمایش اندروید ۱۲

  • اطلاعات افشا شده به پیکسل بادز و دوربین نست جدید اشاره دارد

  • قابلیت مفید جدیدی در پیش نمایش اندروید ۱۲ معرفی شد

احتمالاً در مورد اندروید ۱۲ اطلاعات زیادی منتشر خواهد شد

گوگل

گوگل غالباً ویژگی‌های اصلی اندروید را در مراسم گوگل آی/او اعلام می‌کند و از این مراسم برای نشر جزئیات کامل ویژگی‌های اصلی نسخه بعدی اندروید خود استفاده می‌کند و ما انتظار داریم در مراسم امسال نیز اطلاعات زیادی از اندروید ۱۲ منتشر شود.

گوگل پیش از این چند نسخه از اندروید ۱۲ که مخصوص توسعه‌دهندگان است را منتشر کرده است که بیشتر آن‌ها شامل تغییرات کوچک و ویژگی‌های متمرکز بر توسعه‌دهندگان بوده اند. اما در مراسم آی/او، گوگل به احتمال زیاد برخی از بزرگترین ویژگی‌های اندروید ۱۲ را نشان خواهد داد که برای کاربران عادی طراحی شده است، از جمله برخی از تغییرات قابل توجه در رابط کاربری که گفته می‌شود در حال انجام است، مانند ابزارک‌های گروه‌بندی شده و صفحه قفل جدید با ساعت بزرگتر.

به نظر می‌رسد که اندروید ۱۲ یک به روزرسانی بزرگ برای سیستم عامل اندروید است و گوگل احتمالاً موارد زیادی را در این زمینه در مراسم آی/او سال ۲۰۲۱ به اشتراک خواهد گذاشت.

اطلاعات بیشتر در مورد سرویس‌های جدید گوگل

گوگل معمولاً تمایل دارد تا از مراسم آی/او برای نمایش خدمات نرم‌افزاری جدید خود استفاده کند و رویداد امسال نیز تفاوتی با سال‌های گذشته نخواهد داشت. در سال‌های گذشته شاهد بودیم که گوگل از مراسم آی/او برای اعلام مواردی مانند حالت ناشناس گوگل مپس، صدای جدید دستیار گوگل و نسخه‌ی نمایشی گوگل دوپلکس استفاده می‌کرد. گوگل به احتمال زیاد قصد دارد تا برخی از ویژگی‌های جدید هیجان انگیز را در مراسم امسال معرفی کند.

معرفی سری ای پیکسل بادز

گزارش های قبلاً منتشر شده است مبنی بر اینکه این شرکت در حال کار بر روی مدل جدیدی از ایربادهای بی سیم پیکسل بادز خود است. انتظار داریم که سری جدید پیکسل بادز در مراسم آی/او گوگل معرفی شود.

گوگل

عدم انتشار اطلاعات جدید در مورد پیکسل ۵‌ ای ۵G

گوگل در واکنش به شایعه لغو شدن عرضه گوگل پیکسل ۵‌ ای ۵G، این گوشی هوشمند را رسماً در ماه‌آوریل معرفی کرد، اما احتمالاً امسال شاهد حضور این گوشی در مراسم آی/او نخواهیم بود.

هنگامی که گوگل تلفن گوگل پیکسل ۵ ‌ای ۵G را معرفی کرد، گفت که این گوشی هوشمند در اواخر سال جاری در ایالات متحده و ژاپن در دسترس خواهد بود. گوگل پیکسل ۴، ۴‌ ای و پیکسل ۵ همه در اوایل ماه آگوست سال گذشته معرفی شدند، بنابراین به نظر می‌رسد که باید تا آگوست ۲۰۲۱ منتظر بمانیم تا شاهد معرفی رسمی گوشی میان رده بعدی گوگل باشیم.

جزئیات مربوط به پردازنده سفارشی سری پیکسل

گفته می‌شود که گوگل در حال توسعه یک تراشه سفارشی برای تلفن‌های همراه آینده سری پیکسل است. شاید گوگل در مراسم آی/او در مورد این تراشه سفارشی صحبت کند.

تراشه مخصوص گوگل که به اصطلاح جی اس ۱۰۱ نامیده می‌شود، ممکن است ۳ خوشه با واحد پردازش تنسور مخصوص داشته باشد که می‌تواند عملکرد برنامه‌های یادگیری ماشین را بهبود بخشد و همچنین ممکن است یک تراشه امنیتی تایتان‌ام یکپارچه داشته باشد، طبق گفته وب سایت ایکس دی‌ای، گوگل گزارش داد که ممکن است که این تراشه را در دو تلفن جدید پیکسل را مشاهده کنیم.

تراشه طراحی شده توسط گوگل می‌تواند مزایای عمده‌ای را در زمینه عملکرد پردازشی برای محصولات پیکسل این شرکت به همراه داشته باشد، مانند آنچه اپل با تراشه‌های سری‌ای سفارشی خود برای گوشی‌های آیفون انجام داد. اما همچنین یک احتمال قوی وجود دارد که گوگل این تراشه را تا زمانی که از سری جدید پیکسل خود رونمایی کند، مخفی نگه دارد. بنابراین انتظارات ما در مورد معرفی این تراشه در آی/او امسال چندان زیاد نیست.

ممکن است گوگل ما را غافلگیر کند

اگرچه گوگل به این موضوع شهرت دارد که نمی‌تواند بزرگترین محصولات خود را مخفی نگه دارد، اما همیشه این احتمال وجود دارد که این شرکت چیز‌های کاملاً جدید و شگفت انگیزی را برای آی/او امسال در نظر داشته باشد.

منبع: The Verge

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.