تاریخ انتشار : دوشنبه 10 می 2021 - 12:18
کد خبر : 36340

اندروید ۱۱ در راه سامسونگ گلکسی A12 و A02s

اندروید ۱۱ در راه سامسونگ گلکسی A12 و A02s

اندروید ۱۱ در راه سامسونگ گلکسی A12 و A02s سامسونگ در آخرین اقدام خود به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید ۱۱ را برای گوشی‌های هوشنمد گلکسی A12 و گلکسی A02s تدارک دیده است. نسخه‌های روسی گلکسی A12 طی آخرین به..

اندروید ۱۱ در راه سامسونگ گلکسی A12 و A02s

سامسونگ در آخرین اقدام خود به‌روزرسانی مبتنی بر اندروید ۱۱ را برای گوشی‌های هوشنمد گلکسی A12 و گلکسی A02s تدارک دیده است. نسخه‌های روسی گلکسی A12 طی آخرین به‌روزرسانی خود افزون بر رابط کاربری وان UI 3.1 (Core)، وصله امنیتی ماه می میلادی را نیز دریافت کرده‌اند. فریم‌ویر این نسخه از به‌روزرسانی A125FXXU1BUE3 است.

گلکسی A02s نیز به عنوان یکی دیگر از گوشی‌های سامسونگ در فریم‌ویر A025FXXU2BUDC رابط کاربری وان UI 3.1 را در نسخه روسی دریافت کرده است.

هر دو به‌روزرسانی مذکور، ویژگی‌های اصلی سیستم عامل اندروید ۱۱ از جمله اجازه‌های دسترسی یک‌باره، قفل‌های هوشمند ارتقایافته، چت‌های حبابی و … را در اختیار دارندگان گوشی‌های هوشمند مورد بحث قرار می‌دهند.

اگر از کاربران دو گوشی مذکور یا دیگر محصولات سامسونگ مجهز به رابط کاربری وان UI 3.1 هستید، به لطف این رابط کاربری می‌توانید تغییرات جذابی را تجربه کنید. برای مثال می‌توان در این طراحی موارد بسیار شفاف‌تری را مشاهده کرد که به نظر سامسونگ، سادگی و ظرافت بیشتری را به ارمغان می‌آورد.

با این وجود، تغییرات بسیار بیشتری از مورد مذکور نیز وجود دارد. اندروید ۱۱ در ترکیب با وان UI ۳ قابلیت‌های جدیدی را هم به دستگاه‌های سامسونگ اضافه می‌کند. در این حوزه می‌توان به ویجت‌های جدید صفحه قفل، ترکیب پس‌زمینه با اپلیکیشن‌های تماس ویدیویی، گزینه‌های شخصی‌سازی برای صفحه تماس، پردازش‌های پس‌زمینه بهتر در دوربین و موارد بسیار دیگری اشاره کرد.

از سوی دیگر «سامسونگ فری» اکنون در صفحه اصلی نیز در دسترس قرار گرفته است که سبب مهیا شدن استوری‌های بیشتر، برنامه‌های تلویزیونی رایگان و موارد این چنینی می‌شود اما به هر حال شما می‌توانید آن را به سادگی با «گوگل دیسکاور» جایگزین کنید.

مطالب مرتبط:

  • گلکسی A50 به روزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت کرد

  • سامسونگ گلکسی A01 به روزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت کرد

  • هشت گوشی نوکیا آپدیت اندروید ۱۱ را با تاخیر دریافت می‌کنند

اگر شما بیش از یک دستگاه سامسونگ را در اختیار داشته باشید، حتی می‌توانید از ویژگی بیشتری هم استفاده کنید. تبلت‌های سامسونگ اکنون می‌توانند به عنوان یک نمایشگر ثانویه برای دستگاه‌های سامسونگی و ویندوز ۱۰ عمل کنند. گلکسی بادز پرو نیز از دیگر محصولات سامسونگ هستند که می‌توانند به سهولت با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مجهز به وان UI ۳.۱ سازگار شوند.

ویژگی‌های اندروید ۱۱ گوگل

حالت صدای خودکار اندروید یکی از ویژگی‌های پایه خودروهای امروزی استاندارد است که به مرور زمان بهتر هم می‌شود. روی برخی از خودروهای جدیدتر و بالارده کنونی، این قابلیت به صورت بی‌سیم نیز در دسترس قرار دارد و نیاز به کابل و رابط مستقیم را به طور کامل از بین می‌برد. در نسخه ۱۰ و پایین‌تر اندروید برای استفاده از این ویژگی باید سازگاری دستگاه پایه نیز در نظر گرفته می‌شد اما اندروید ۱۱ این قابلیت را فارغ از سخت‌افزار، امکان‌پذیر کرده است.

اگر شما وسایل هوشمند خانگی بسیاری از جمله چراغ‌ها، جارو برقی‌های هوشمند و دوربین‌ها را خریداری کرده باشید، این ویژگی جدید اندروید ۱۱ یکی از قابل توجه‌ترین موارد برای شما خواهد بود. در این قابلیت یک فهرست سریع در اختیار شما قرار می‌گیرد که چنین دستگاه‌هایی را مدیریت کنید. در گوشی‌های هوشمند سری پیکسل گوگل و برخی دیگر از دستگاه‌ها می‌توان این فهرست را در منو پاور پیدا کرد.

چه به استریم موسیقی بپردازید و یا چه مشغول مشاهده یک فیلم باشید، اپلیکیشن‌های رسانه برای تمام کاربران مهم است. گوگل در اندروید ۱۱ تمام اعلان‌های مربوط به رسانه را در یک مکان جمع‌آوری کرده است. این تلفیق در مجموع دو مزیت دارد؛ اول این که رابط کاربری مورد نیاز برای کنترل رسانه حتی هنگامی که اپلیکیشن قابل مشاهده نیست، در دسترس قرار دارد. این به معنای آن است که شما می توانید بدون باز کردن دوباره اپلیکیشن مربوطه، به ادامه فرایند رسانه‌ای خود بپردازید.

منبع: GSM Arena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.