تاریخ انتشار : شنبه 27 آوریل 2024 - 12:30
کد خبر : 507309
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انواع روش های رایج کاشت مو در ایران سال 1403 بسته هستند

انواع روش های رایج کاشت مو در ایران سال 1403

انواع روش های رایج کاشت مو در ایران سال 1403

روش‌های مختلف FUT، FIT، DHI، FUE و روش کاشت موی کلاسیک، هم اکنون از بهترین روش‌های کاشت مو تلقی می‌شوند. برخورداری از پوست سر بدون مو، گاها سبب افت اعتماد به نفس در افراد می‌شود. به همین دلیل افراد به دنبال رفع این مشکل هستند. امروزه به دلیل پیشرفت‌های علم پزشکی، طیف وسیعی از عمل‌های

روش‌های مختلف FUT، FIT، DHI، FUE و روش کاشت موی کلاسیک، هم اکنون از بهترین روش‌های کاشت مو تلقی می‌شوند. برخورداری از پوست سر بدون مو، گاها سبب افت اعتماد به نفس در افراد می‌شود. به همین دلیل افراد به دنبال رفع این مشکل هستند. امروزه به دلیل پیشرفت‌های علم پزشکی، طیف وسیعی از عمل‌های جراحی به اندازه قبل تهاجمی نیستند. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین روش کاشت مو آشنا کنیم. اگر شما هم به دنبال این هستید که پوست سر خود را پرمو‌تر از قبل کنید ما کلینیک کاشت مو در سعادت اباد تهران را برای شما معرفی میکنیم.

روش‌های مختلف کاشت مو در سال 1403

شاید انتخاب بهترین روش از بین روش‌های مطرح برای کاشت، وابسته به افراد متفاوت باشد. به بیان بهتر هر فردی وابسته به ویژگی‌های خود یک روش را انتخاب می‌کند. همانطور که در ابتدای مطلب خدمت شما شرح داده شد، روش‌های زیر از بهترین متد کاشت مو تلقی می‌شوند:

              روش FUT

              روش FIT

              روش کلاسیک کاشت مو

              روش DHI

              روش FUE

              و

در ادامه نگاهی به هریک از روش‌های فوق خواهیم انداخت.

کاشت مو با روش FUT

در این روش متخصص حدود ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ گرافت را از پست برمیدارد. این گرافت‌ها برای جداسازی و سپس کاشت تحت بررسی قرار می‌گیرند. فولیکول‌هایی که آماده می‌شوند بانهایت دقت در محل‌های مدنظر کاشته می‌شوند. سپس باید برش ایجاد شده در پشت سر بخیه زده شود. شاید بتوان ادعا کرد که این روش هم اکنون بهترین روش برای کاشت مو تلقی می‌شود. در این روش مو مقاومت زیادی دربرابر ریزش داشته و می‌توان در مناطق گسترده‌ای مو را کاشت.

کاشت مو به روش FIT

انجام این روش به صورت کاملا سرپایی صورت می‌پذیرد. توسط یک ابزار خیلی ریز ابتدا باید تارهای مو را از پشت سر برداشت. در این روش بجای اینکه جراحی عمیق در سر ایجاد شود، ابزاری دریل گونه استفاده می‌شود که هریک فولیکول‌ها را جداگانه برداشت می‌کند. این فولیکول‌ها باید به تعداد هزاران عدد باید از روی پوست سر برداشته شوند و درست جداگانه کاشته شوند. این کار بدلیل زمان زیادی که صرف می‌کند، نیاز به مهارت و حوصله زیادی دارد. شاید برای نمایان شدن نتیجه این کار، زمانی برابر با ۱۸ ماه طول بکشد. دقت بالا، زمان کوتاه و البته بی‌نیازی از هرگونه درد و بیهوشی از مهم‌ترین مزایای این روش هستند.

روش کلاسیک کاشت مو

شاید این روش قدیمی هنوز هم رواج داشته باشد. به طوری که کلینیک‌های کاشت موی جهان هنوز هم درباره این روش صحبت می‌کنند. متخصصان در این روش موهای باکیفیت مناطق پشت سر را برداشته و یا به صورت جمعی و یا به شکل تکی سعی می‌کنند در منطقه مناسب بکارند. برای اینکه بتوانیم تعداد زیادی از موهای برداشت شده را در محل مناسب بکاریم، نیاز به تخصص و مهارت زیادی هست. این روش را می‌توان در تمام مناطق نیاز به مو اجرا کرد و به خوبی به نتیجه پایدار آن می‌توان امیدوار بود. همچنین نیاز به درد و بیهوشی در آن کاهش یافته است.

کاشت مو به روش FUE

در این روش هم مو به صورت تک تک از ناحیه مبدا برداشته می‌شود و به صورت تک تک هم در منطقه مدنظر کاشته می‌گردد. برای انجام این روش باید به سراغ برداشتن موهایی رفت که حساسیتی به هورمون دی هیدروتستوسترون ندارند. این روش هم برتری‌های خودش را دارد. از یکسو بدون جراحی می‌توان آن را انجام داد و از سوی دیگر زمان بازیابی آن کوتاه است. همچنین به خوبی می‌توان به نتایج پایدار آن امیدوار بود و آن را در هر منطقه‌ای اجرا کرد.

کاشت به روش DHI

از این روش هم می‌توان به عنوان یکی از بهترین روش‌های کاشت مو یاد کرد. در این روش نیز مو از منطقه مبدا به صورت تک به تک برداشته می‌شود و به همین شکل در منطقه کشت قرار می‌گیرند. برای انجام این روش از فناوری پیشرفته‌ای استفاده می‌شود که Choi Implanter نامیده می‌شود. این روش امکان کاشتن موهای برداشته شده را به صورت دقیق فراهم می‌کند. انجام این روش وابسته به هر فردی متفاوت بوده و به فاکتور‌هایی ماند موهای اضافی و نوع مشکل شما بستگی دارد.

انتخاب بهترین روش برای کاشتن مو

همانطور که گفتیم برای کاشتن بهترین روش باید با پزشک مشورت کنید. پزشک متخصص شما را راهنمایی کرده و با نظرات خود در مسیر انتخاب بهترین روش کاشت مو به شما کمک می‌کند.

 
 
 
 
 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.