تاریخ انتشار : شنبه 19 مارس 2022 - 8:53
کد خبر : 503909

انویدیا هزینه تولید کارت های خود را تا 12 درصد کاهش داده است

انویدیا هزینه تولید کارت های خود را تا 12 درصد کاهش داده است

انویدیا هزینه تولید کارت های خود را تا 12 درصد کاهش داده است بازار سخت‌افزار کامپیوتر در سال گذشته با مشکلات متعددی روبه‌رو بود و شیوع ویروس کرونا نیز باعث شد تا قیمت قطعات با افزایش قابل توجهی مواجه ..

انویدیا هزینه تولید کارت های خود را تا 12 درصد کاهش داده است

بازار سخت‌افزار کامپیوتر در سال گذشته با مشکلات متعددی روبه‌رو بود و شیوع ویروس کرونا نیز باعث شد تا قیمت قطعات با افزایش قابل توجهی مواجه شود. در حالی که هنوز مشخص نیست که چه زمانی شرایط به حالت قبلی خود بر خواهد گشت اما وضعیت به‌زودی برای شرکت‌های سازنده‌ی کامپیوتر به‌لطف کاهش هزینه‌های تولید شرکت انویدیا تا حدودی بهتر خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ جدید WCCFTech، انویدیا موفق شده تا هزینه‌های تولید کارت‌های گرافیک خود را بین 8 تا 12 درصد کاهش دهد. این شرکت همچنین شرکای خود را نسبت به این موضوع آگاه کرده و قرار است تا این کارت‌ها در اختیار شرکت‌های تولیدکننده‌ای مانند NZXT ،Corsair و غیره قرار بگیرد. این اتفاق در حالی رخ داده که قیمت کارت‌های گرافیک در چند ماه اخیر رو به کاهش بوده و هر چند که قیمت این محصولات در خرده‌فروشی‌ها کماکان از قیمت تعیین‌شده توسط شرکت سازنده بالاتر است اما به‌نظر می‌رسد که اوضاع رو به بهبود است.

انویدیا

قرار است که شرکت اینتل نیز به‌زودی به بازار کارت‌های گرافیک ورود کند و انتظار می‌رود که این موضوع باعث کاهش بیشتر قیمت کارت‌های گرافیک شود. با این وجود، هنوز نمی‌توان میزان افت قیمت این محصولات را به‌طور دقیق پیش‌بینی کرد. گفته می‌شود که کارت‌های شرکت اینتل در بین ماه‌های اردیبهشت و خرداد روانه‌ی بازار خواهند شد.

منبع: TechSpot

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.