تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 14:30
کد خبر : 10724

اولین تصاویر موتورولا نیو فاش شد؛ دوربین چهارگانه

اولین تصاویر موتورولا نیو فاش شد؛ دوربین چهارگانه

اولین تصاویر موتورول..

اولین تصاویر موتورولا نیو فاش شد؛ دوربین چهارگانه

«نیو» معمولاً در شایعات اخیر به عنوان گوشی هوشمند پرچم‌دار رو به عرضه شرکت موتورولا شناخته می‌شود. حال پیش از معرفی رسمی، برخی تصاویر آن به طور عمومی فاش شده است.

ابتدا کاربر Ahrensmeier با نام کاربری @NilsAhrDE متوجه شد که تصاویر لایو گوشی هوشمند مذکور در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) فاش شده است. این محصول دارای دو روزنه دوربین در نمایشگر جلویی است تا دوربین‌های سلفی به خوبی در پس‌زمینه جای بگیرند. همچنین با توجه به تصاویر می‌توان دوربین چهارگانه‌ای را در پشت دستگاه دید که طراحی مشابهی با ماژول دوربین موتو G 5G دارد. با این حال جاگیری فلش LED تغییر کرده و این بار در قسمت پایین دوربین‌ها قرار گرفته است.

افزون بر این به نظر می‌رسد که پشت دستگاه با رنگی پوشانده شده است که با توجه به شرایط نور محیط تغییر می‌کند. جدای از این، گویا این دستگاه یک رنگ آلومینیومی هم خواهد داشت ممکن است آبی یا سبز دیده شود. در تصاویر مربوط به قسمت پشتی می‌توان نوشته‌های «۶۴ مگاپیکسل» و «زوم صوتی» را مشاهده کرد. از سوی دیگر دکمه‌های تنظیم صدا و پاور که اتفاقاً به حسگر اثر انگشت نیز مجهز شده است، در کناره سمت راست دستگاه قرار دارند.

تصویر متعلق به قسمت جلویی دستگاه صفحه تنظیمات را به نمایش می‌گذارد که می‌توان در آن عبارت «موتورولا اج پلاس» را مشاهده کرد و این عبارت سبب گمانه‌زنی در مورد نمونه اولیه بودن دستگاه می‌شود. علاوه بر این، قسمت جلویی دستگاه کاملاً مشابه رندرهای پیشین گوشی هوشمند «نیو» است که آن هم از دو روزنه دوربین در نمایشگر خود بهره می‌برد.

برای کسانی که تاکنون متوجه نشده‌اند باید ذکر کرد که به تازگی یک گوشی هوشمند متعلق به شرکت موتورولا که با نام رمز نیو شناخته می‌شود، چندین گواهینامه مورد نیاز را تحت شماره مدل XT2125 دریافت کرده است. برای مثال تاکنون گواهینامه وای فای این دستگاه به طور عمومی فاش شده است که خبر از وای فای ۲.۴ الی ۵ گیگاهرتزی و سیستم عامل اندروید پیش فرض ۱۱ می‌دهد.

موتورولا نیو
موتورولا نیو

گواهینامه‌های FCC و TUV نیز نشان می‌دهند که این دستگاه به وای فای ۶، شبکه ۵G، بلوتوث، NFC و GNSS مجهز خواهد بود. تشخیص باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۲۰ وات نیز چندان در این گواهینامه‌ها سخت نیست. گزارش‌های قدیمی‌تر ادعا می‌کردند که این دستگاه پرچم‌دار از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و دوربین سه‌گانه با محوریت لنز ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. با این حال تصاویر فاش شده جدید دوربین چهارگانه را نشان می‌دهند و گزارش‌های پیشین را بی‌اعتبار می‌کنند. پیش‌تر شاهد ظاهر شدن این دستگاه در وب‌سایت گیک‌بنچ بودیم که نتایج زیر را منجر شد:

این نسخه که دارای شماره مدل XT2125-4 است در بررسی‌های وب سایت مذکور در حالت تک هسته به رقم ۹۵۸ و در حالت چند هسته به رقم باورنکردنی ۲۹۶۹ دست یافته است. این دستگاه مورد انتظار موتورولا دارای ۸ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ خواهد بود. موتورولا نیو احتمالاً در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ میلادی به طور رسمی رونمایی شود.

همچنین ظاهراً این دستگاه به یک نمایشگر FHD+ با رزولوشن ۲۵۲۰ * ۱۰۸۰ مجهز خواهد شد که احتمالاً دارای نرخ تازه‌سازی ۱۰۵ هرتز خواهد بود. اشاره شده است که موتورولا نیو دو با پیکربندی رم ۸ و ۱۲ گیگابایت و دو حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد. در قسمت دوربین پشتی انتظار می‌رود که حداقل شاهد یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی و در قسمت جلویی شاهد وجود یک دوربین ۱۶ و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض باشیم.

در نهایت لازم به ذکر است که موتورولا نیو احتمالاً تحت نام اج اس در چین عرضه شود و در نقاط دیگر تحت برند پرچم‌دار موتو G و نامی دیگر منتشر گردد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.