تاریخ انتشار : یکشنبه 6 ژوئن 2021 - 12:12
کد خبر : 43030

اپلیکشن های کاربردی اندرویدی

اپلیکشن های کاربردی اندرویدی

همه ما طبعاً وارد یک زندگی دیجیتالی شده ایم که تقریباً تمامی امور روزانه ما را تحت تاثیر خود قرار داده است. در زندگی دیجیتالی امروزه ما کارها راحت تر انجام می شود و بسیار در هزینه ها صرفه جویی شده است و  تقریباً تمامی افراد امروزه دارای گوشی هستند و از میان آنها درصد

همه ما طبعاً وارد یک زندگی دیجیتالی شده ایم که تقریباً تمامی امور روزانه ما را تحت تاثیر خود قرار داده است. در زندگی دیجیتالی امروزه ما کارها راحت تر انجام می شود و بسیار در هزینه ها صرفه جویی شده است و  تقریباً تمامی افراد امروزه دارای گوشی هستند و از میان آنها درصد بالایی از افراد گوشی هوشمند دارند و بسیاری از کارهای خود را مثل پرداخت قبوض، انتقال وجه، خرید اینترنتی و غیره را به وسیله ی اپلیکیشن های مختلف در گوشی همراه یا تبلت خود انجام می دهند.

اپلیکیشن های زیادی امروزه معرفی شده اند که در حوزه‌های مختلف می‌توانند به شما کمک کند در ادامه ما لیستی از مهم ترین اپلیکیشن های اندرویدی مفید و پرکاربرد را برای شما آماده کرده ایم که با دانلود آن ها می توانید یک زندگی سودمند و راحت را با استفاده از گوشی همراه خود تجربه کنید.

معرفی اپلیکیشن اندرویدی Calm

اپلیکیشن پرکاربرد دیگری وجود دارد که با عنوان Calm شناخته می شود. این نرم افزار فوق العاده و کارآمد به شما کمک می کند تا سلامت خودتان را حفظ کنید. استفاده از این نرم افزار می تواند یک تجربه عالی را برای شما به وجود بیاورند تا به آرامش و تمرکز کافی برسید. در واقع آموزش کامل مراقبه و مدیتیشن به منظور رسیدن به خوابی راحت تر و بهتر و آرامش را می توانید با آن تجربه کنید و مخصوص سیستم عامل اندروید بوده و به شکل رایگان در گوگل پلی قابل دانلود می باشد. این برنامه عالی و زیبا شامل موارد مختلفی از جمله موزیک های آرامش بخش، راهنمایی‌های لازم، روش های تنفس، قصه‌های خواب و مستر کلاس ها می باشد که تمامی موارد با توصیه متخصصان سلامت روان و روانشناسان عالی در این برنامه درج گردیده است. به عنوان اصلی ترین قابلیت های برنامه می توان به جلسات تمرینی با زمان های متفاوت، افزایش تمرکز، کاسته شدن استرس و اضطراب، دارا بودن انواع موزیک های آرامش بخش، دارا بودن داستان های زیاد متناسب با بزرگسالان به منظور مطالعه قبل از خواب، دارا بودن تمرین‌های تنفس برای حرفه ای ها و مبتدی ها و غیره اشاره نماییم. شما می توانید به شکل رایگان این اپلیکیشن را با تمام قابلیت ها و امکاناتی که دارند دانلود کنید و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید و از آن لذت ببرید.

 

دانلود Music Player – Mp3 Player

اگر به دنبال این هستید که یک پلیر صوتی و تصویری قدرتمند را برای خود دانلود کنید و از آن استفاده نمایید قطعاً اپلیکیشن Music Player – Mp3 Player به عنوان یکی از پر استفاده ترین پلیرهای صوتی به شما پیشنهاد می شود. این پلیر قدرتمند می تواند برای اجرای تمامی فایلهای صوتی و تصویری با وجود تمامی فرمت ها مورد استفاده قرار می گیرد. شما با نصب این پلیر حرفه ای می توانید بدون وجود هیچ مشکلی هر فایلی را که میخواهید اجرا کنید و پشتیبانی از تمامی فرمت ها در این اپلیکیشن قدرتمند انجام می گردد. علاوه بر آن شما می توانید برای آهنگ های مورد علاقه خود یک لیست را اجرا کنید تا به شکل خودکار و پشت سر هم این اپلیکیشن با کیفیت فوق العاده آنها را برای شما اجرا کند.

این اپلیکیشن حرفه ی و پر قدرت قابلیت ها و امکانات فوق العاده ای دارد که می‌توانیم به صورت مثال به گزینه‌های سفارش سازی متعدد، ناوبری بسیار راحت و ساده با یک لمس، طراحی گرافیکی فوق العاده و کلاسیک محیط برنامه، ایجاد نمودن صف پخش برای اجرای موسیقی، پشتیبانی از ویجت در صفحه نمایش اصلی و لاک اسکرین و…. اشاره نماییم. همچنین پشتیبانی گسترده از تمامی فرمت های صوتی و تصویری به عنوان اصلی ترین مزیت پلیر صوتی Music Player – Mp3 Player می باشد. این پلیر توانسته است در مرجع های متفاوت با بیش از ۵ میلیون دانلود روبرو شود و امتیاز 4.8 را از 5.0 توسط کاربران دریافت کند.

معرفی اپلیکیشن اندرویدی ویرایش ویدئو Instories

یکی از اپلیکیشن های پرطرفداری که برای افراد زیادی کاربرد دارد اپلیکیشن حرفه ای Instories: insta story collage maker & edit video می باشد که شما می توانید برای ساخت پست و استوری در اینستاگرام از آن استفاده نمایید. امروزه با توجه به اینکه افراد زیادی اینستاگرام را برای معرفی کسب و کار و اشتراک گذاری امور روزانه نصب کرده اند نیاز بوده که اپلیکیشن قدرتمند در خصوص ساخت پست و استوری اینستاگرام راه اندازی شود و این اپلیکیشن (Instories: insta story collage maker & edit video) در این رابطه بسیار موفق بوده است.

شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که ما می توانیم با اینستاگرام هم برای خودمان عکس و فیلم را به اشتراک بگذاریم اما بد نیست بدانید برای اینکه بتوانید نظر مخاطبان را به خود جلب کنید و کلیپ های حرفه ای بسازید نیاز به اپلیکیشن های قدرتمند دیگری دارید که شما را همراهی کنند.

این اپلیکیشن قابلیت های متعددی را دارد که می توان به ایجاد انواع پست و استوری های متفاوت در موضوع های مختلف، پشتیبانی از پست ها در دو وضعیت تصویر و ویدیو، دارا بودن مجموعه ای از قالب های آماده به منظور تولید محتوای جذاب و خلاقانه تر، پشتیبانی از اضافه کردن موزیک به پست های ویدیویی و غیره را به عنوان اصلی ترین آنها اشاره نمایم البته برای رفع نقض کلیپ ها نیز یک گزینه ایده‌آل است.

جمع بندی:

البته علاوه بر آنچه که در خصوص استفاده از گوشی همراه گفته‌ایم بلکه باید بدانید ارتباط با دیگر مخاطبان در هر کجای دنیا به واسطه این ابزار قدرتمند به راحتی انجام می شود و از همه مهمتر این است که تلفن همراه یا تبلت هایی که شما در دست دارید به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند و شما می توانید در هر کجایی که هستید با استفاده از اینترنت و تلفن همراه خود امور مختلفی را انجام بدهید و در نهایت تغییر زندگی انسان به این واسطه صورت گرفته است به همین جهت ما نمی توانیم در حوزه توسعه فناوری اطلاعات تکنولوژی فن آوری تلفن همراه را نادیده بگیریم و با توجه به گزارش هایی که تهیه شده است حدود ۹۰ درصد از مردم جهان دسترسی به شبکه‌های تلفن همراه داشته اند.

معرفی لیستی از اپلیکیشن های مفید اندرویدی :

  • واتس اپ
  • MX Player
  • اینستاگرام
  • شر ایت (SHAREit)
  • کی ام پلیر KMPlayer
  • کیبوردSwiftKey Keyboar
  • WPS Office+PDF
  • مدیریت فایل ES File Explorer
  • مرورگر اپرا Opera
  • Perfect365 (بهبود عکس و تصویر)
  • مدیریت دانلود IDM
  • باد صبا
  • مرورگر Dolphin
  • تلوبیون
  • مرورگر Clean Master
  • دیوار Divar
  • مرورگر فایرفاکس
  • برنامه Duolingo  یک برنامه آموزشی زبان
  • Snapp تاکسی اینترنتی
  • عکاسی بیوتی اسنو (SNOW)
  • آنتی ویروس ۳۶۰ Security

 

آیا شما می توانید زندگی امروزه خود را بدون گوشی هوشمند تصور کنید یا می‌توانید تصور کنید که برای انجام هر کاری مثل کارت به کارت با عابر بانک روزانه چندین بار از منزل خارج شوید؟ قطعاً افرادی که روش های سنتی را کنار گذاشته اند و از روش های نوین و جدید استفاده می‌کنند، راحتی و سهولت و سرعت را در زندگی خود احساس نموده اند. یک نکته مهم را در خصوص استفاده از تلفن همراه را بد نیست که بدانید استفاده درست از تلفن همراه مهمترین مسئله محسوب می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.