تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اکتبر 2022 - 21:23
کد خبر : 505562

اکسس کنترل آسانسور راهی برای کنترل تردد

اکسس کنترل آسانسور راهی برای کنترل تردد

اکسس کنترل آسانسور اکسس کنترل آسانسور دستگاهی است که برای کنترل تردد افراد در آسانسور طراحی شده. به شما گزارش رفت و آمد افراد را میدهد و شما از امنیت آسانسور خود دیگر نگران نخواهید بود. دستگاه کنترل جمعیت با این هدف طراحی شده که دسترسی اشخاص متفرقه را محدود تا در ورود و خروج

اکسس کنترل آسانسور

اکسس کنترل آسانسور دستگاهی است که برای کنترل تردد افراد در آسانسور طراحی شده. به شما گزارش رفت و آمد افراد را میدهد و شما از امنیت آسانسور خود دیگر نگران نخواهید بود. دستگاه کنترل جمعیت با این هدف طراحی شده که دسترسی اشخاص متفرقه را محدود تا در ورود و خروج اطمینان حاصل شود.

 

اکسس کنترل چیست ؟

اکسس کنترل چیست. اجازه بدید در جواب این سوال مثالی برای شما بزنم. شاید تا بحال خواستید که برای درب مدیریت خود یک قفل بسیار قوی داشته باشید به طوری که هر کسی نتواند وارد آن شود. آیا شما از یک قفل و کلید فلزی معمولی استفاده خواهید کرد ؟ معلوم است خیر !

اکسس کنترل آُسانسور 2

چرا که امنیت آن اتاق بسیار برایتان اهمیت دارد. اینجاست که دستگاه های اکسس کنترل هوشمند به کار میاییند. این دستگاه کنترل تردد با استفاده از یک تگ مایفر، که مانند کلیدی الکترونیکی برای آن است کار میکند. ورود و خروج شما در دستگاه ثبت میشود. شما بدون استفاده از تگ هوشمند خود نمیتوانید وارد یا خارج بشوید.

این دستگاه معمولا در هتل ها ، استخرها، کتابخانه ها و اتاق سرور استفاده میشوند. به صورت کلی در اماکنی که امنیت بالا حرف اول را میزند.

 

انواع اکسس کنترل آسانسور

اکسس کنترل اثر انگشتی :

این دستگاه با شناسایی اثر انگشت شما و حفط آن در حافظه خود، اجازه ورود شما را صادر میکند. امنیت این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های دیگر بیشتر بوده و اجازه ورود و خروج به شدت محدود خواهد بود. تنها کافیست دست خود را روی دستگاه کنترل تردد آسانسور بگیرید تا بتوانید به طبقات و واحد مورد نظر خود جابجا شوید.

اکسس کنترل آُسانسور 3

اکسس کنترل تشخیص چهره :

این نوع دستگاه، امنیت عیجیبی دارد ! شاید بپرسید چرا ؟ خب باید گفت این دستگاه میتواند چهره افراد را از عکس نیز تشخیص دهد. عملکرد این دستگاه به این صورت است که 30 درجه از سمت چپ صورت و 30 درجه از سمت راست صورت شما را شناسایی و در حافظه خود به خاطر میسپارد. اگر میخواهید از آسانسور استفاده کنید فقط کافیست صورت خود را جلوی دستگاه بگیرید.

اکسس کنترل آُسانسور 4

اکسس کنترل رمز و کارت :

این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های کنترل تردد، امنیت کمتری دارد. چرا که با استفاده از کارت صورت گرفته و رمز آن قابل هک شدن است. هر چند این مشکل نیز قابل حل شدن است و شما میتوانید با استفاده از تگ آسانسور غیر قابل کپی از هک شدن تگ مایفر خود جلو گیری کنید.

اکسس کنترل آُسانسور 5

نصب تگ آسانسور

تگ آسانسور نیازی به نصب ندارد. در واقع نیاز به تعریف تگ توسط نرم افزار این دستگاه دارد تا بتوان به واحد های مختلف و طبقات مختلف جابجا شد. تگ جاسوئیچی مایفر، سایر کوچکی دارد و به راحتی در جیب شما جای میگیرد. ضد آب است پس نگران سوختن و یا خرابی آن نخواهید بود.

کنترل آسانسور با موبایل

شما با یک اپلیکیشن به راحتی آسانسور را کنترل خواهید کرد. این دستگاه حاوی یک اپلیکیشن فارسی قابل نصب بر روی گوشی نیز هست. با این نرم افزار شما میتوانید کارت صادر کنید ، واحد های مورد نظر را بلاک و یا از حالت بلاک در بیاورید ، کد مهمان تعریف کنید تا شخصی که تگ یا کارت هوشمند ندارد بتواند از آسانسور استفاده کند و یا گزارش کنترل جمعیت را استخراج کنید ! اساس کار این اپلیکیشن در منوی سایت بهروید در قسمت دانلود ها به صورت یک فایل پی دی اف توضیح داده شده است.

اپلیکیشن فارسی اکسس کنترل

دستگاه کنترل تردد آسانسور یک اپلیکیشن فارسی نیز دارد. با این اپلیکیشن میتوانید :

  • تگ صادر، حذف و یا جایگزین کنید
  • دسترسی به واحد های مختلف را ببندید یا باز کنید ( به صورت جداگانه )
  • رمز تگ ها را عوض کنید
  • واحد به هر تعداد که میخواهید تعریف کنید
  • و …

اکثر دستگاه های کنترل تردد بدون اپلیکیشن کار میکنند، اما اکسس کنترل بهروید حاوی این اپلیکیشن فارسی است که بسیار کار با آن آسان بوده و نیازی به اطلاعات فنی نخواهید داشت.

نکته : این نرم افزار تنها در اختیار شما قرار دارد و رمز ورود تنها در اختیار مدیر ساختمان قرار خواهد گرفت.

تعریف واحد به صورت جداگانه

اگر با اکسس کنترل های دیگر کار کرده باشید، احتمالا متوجه خواهید شد که تعریف واحد های جداگانه ممکن نیست و در جایی بسیار مشکل است. دستگاه کنترل تردد آسانسور بهروید این مشکل را حل کرده. همانطور که گفته شد شما میتوانید به تعداد نامحدود واحد های جداگانه تعریف کنید. پس دیگر نگران این مشکل نباشید.

تگ غیر قابل کپی آسانسور

دستگاه اکسس کنترل آسانسور حاوی تگ هایی غیر قابل کپی است که با استفاده از تگ ریدر و رایتر ها نمیتوان از آنها کپی گرفت. همین مزیت باعث شده تا کنترل تردد افراد در آسانسور، بسیار امن تر از قبل صورت گیرد. مشکل امنیت نیز حل شد !

هک اکسس کنترل آسانسور

شاید در فیلم ها دیده باشید که هکر با استفاده از یک تلفن همراه به آسانسور هوشمند متصل شده و با اجرای باگ افزاری مخرب، شروع به گرفتن دسترسی آسانسور میکند. باید بگوییم این مورد برای دستگاه های بهروید قابل انجام نیست !

نرم افزار نصب شده روی اکسس کنترل آسانسور بسیار امن بوده و همان طور که گفته شد تگ های آن غیر قابل نفوذ است. پس هک اکسس کنترل آسانسور کاری بیهوده است.

قیمت اکسس کنترل

قیمت اکسس کنترل از 450 هزار تومان شروع میشود و تا 2 میلیون تومان در حال حاضر ادامه دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت اکسس کنترل آسانسور، با کارشناس فروش بهروید تماس حالص فرمایید.

ضمانت و خدمات پس از فروش

محصولات بهروید، آنقدر مورد اطمینان و سلامت هستند که به شما 1 سال ضمانت سالم بودن دستگاه و بدون خرابی کار کردن تا سال ها را میدهیم و پس از آن، 10 سال خدمات پس از فروش را به شما هدیه میدهیم. هدف ما امنیت شماست. این بهترین کاری است که ما میتوانیم برای شما عزیزان انجام دهیم.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.