تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فوریه 2021 - 12:34
کد خبر : 34215

ایسر اسپایر ۷ (Aspire) به پردازنده‌ رایزن ۵۵۰۰U مجهز می‌شود

ایسر اسپایر ۷ (Aspire) به پردازنده‌ رایزن ۵۵۰۰U مجهز می‌شود

ایسر اسپایر ۷ (Aspire) به پردازنده‌ رایزن ۵۵۰۰U مجهز می‌شودلپتاپ‌ ایسر اسپایر ۷ با ارتقای پردازنده‌ی خود به سری رایزن ۵۵۰۰U به بازار هند عرضه شد. این لپتاپ از صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی استفاده می‌کند و سی..

ایسر اسپایر ۷ (Aspire) به پردازنده‌ رایزن ۵۵۰۰U مجهز می‌شودایسر Aspire 7

لپتاپ‌ ایسر اسپایر ۷ با ارتقای پردازنده‌ی خود به سری رایزن ۵۵۰۰U به بازار هند عرضه شد. این لپتاپ از صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی استفاده می‌کند و سیستم عامل آن، ویندوز ۱۰ می‌باشد. استفاده از کارت گرافیک‌ شرکت انویدیا و پشتیبانی از فناوری وای‌فای ۶ از دیگر ویژگی‌های این لپتاپ است. همچنین این محصول طراحی ساده و چشم‌گیری داشته و کیبورد آن مجهز به نور پس‌زمینه است.

لپتاپ ایسر اسپایر ۷ برچسب قیمت ۵۴٫۹۹۰ روپیه‌ای داشته و تنها در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است. خرید این محصول تنها از سایت Flipkart برای کاربران کشور هند امکان‌پذیر است.

مشخصات ایسر اسپایر ۷

لپتاپ ایسر اسپایر ۷ از ویندوز ۱۰ هوم استفاده می‌کند. صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی این دستگاه، فول اچ دی بوده و به فناوری IPS مجهز شده است. این صفحه‌نمایش کمی مات بوده و استفاده از آن در محیط‌های روشن، امکان‌پذیر است. این محصول به پردازنده‌‌ی ۶ هسته‌ای رایزن ۵۵۰۰U مجهز شده و سرعت کلاک آن ۲٫۴ گیگاهرتز است. همچنین این دستگاه از ۸ گیگابایت رم DDR4 و کارت گرافیک جی‌فورس GTX 1650 انویدیا با ۴ گیگابایت حافظه‌ی GDDR6 استفاده می‌کند و وزن آن ۲٫۱۵ کیلوگرم است.

حافظه‌ی داخلی این لپتاپ ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD بوده و در آن از درایو نوری استفاده نشده است. همچنین استفاده از یک پورت اترنت، وای‌فای ۶، بلوتوث، پورت HDMI، دو اسپیکر، دو پورت USB-A 3.2 Gen، یک پورت USB-C 3.2 Gen و یک پورت USB 2.0 از دیگر ویژگی‌های این لپتاپ است. شرکت ایسر اعلام کرده است که با یک‌بار شارژ کامل این لپتاپ، می‌توان تا ۱۰ ساعت از آن استفاده کرد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.