تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مارس 2022 - 3:53
کد خبر : 504095

اینستاگرام امسال قابلیت تگ کردن محصولات را ارائه می کند

اینستاگرام امسال قابلیت تگ کردن محصولات را ارائه می کند

اینستاگرام امسال قابلیت تگ کردن محصولات را ارائه می کند اینستاگرام قصد دارد قابلیت تگ‌ کردن را برای محصولات نیز ارائه بدهد تا کاربران بتوانند آیتم‌های خاصی را در داخل پست خود تگ بکنند.
هم‌اکنون قابلیت..

اینستاگرام امسال قابلیت تگ کردن محصولات را ارائه می کند

اینستاگرام قصد دارد قابلیت تگ‌ کردن را برای محصولات نیز ارائه بدهد تا کاربران بتوانند آیتم‌های خاصی را در داخل پست خود تگ بکنند.

هم‌اکنون قابلیت تگ کردن محصولات فقط در نسخه بیزنس اینستاگرام قابل‌دسترس است، اما حالا قرار است این قابلیت ظرف چند ماه آینده در اختیار کاربران عادی نیز قرار بگیرد.

روش تگ کردن محصولات دقیقا مشابه تگ کردن سایر اکانت‌ها خواهد بود و با ضربه زدن روی ناحیه مشخصی از تصویر یک محصول اضافه خواهد شد.

مطالب مرتبط:

  • اینستاگرام به زودی میزبان NFTها خواهد بود
  • اینستاگرام سرانجام قابلیت انتخاب مدیر برای لایوها را ارائه کرد

در حال حاضر، تگ کردن محصولات فقط برای کسب‌وکارهایی فعال است که یک فروشگاه در اینستاگرام دارند و عمدتا برای محصولاتی استفاده می‌شود که صاحب اسپانسر هستند. اما ظاهرا در نسخه عادی آن، کاربران هیچ پولی بابت تگ کردن یک محصول در پست‌های خود دریافت نخواهند کرد. اینستاگرام گفته است که هدف از ارائه این قابلیت کمک به توسعه کسب‌وکارهای کوچک است.

البته این موضوع در مورد فروشگاه‌های معروف صادق نیست و صاحبان آن‌ها می‌توانند از این طریق کسب درآمد کنند. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم نسخه عادی این قابلیت چه تحولی در کسب‌وکارهای آنلاین ایجاد خواهد کرد.

نظر شما درباره قابلیت تگ کردن محصولات در اینستاگرام چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: Engadget

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.