تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 دسامبر 2021 - 5:58
کد خبر : 501719

اینستاگرام سه قابلیت جدید در ایام کریسمس ارائه می‌کند

اینستاگرام سه قابلیت جدید در ایام کریسمس ارائه می‌کند

اینستاگرام سه قابلیت جدید در ایام کریسمس ارائه می‌کند اینستاگرام قصد دارد به‌زودی قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کند که از آن جمله می‌توان به استورهای ۶۰ ثانیه‌ای و سرویس اشتراکی خالقان محتوا..

اینستاگرام سه قابلیت جدید در ایام کریسمس ارائه می‌کند

اینستاگرام قصد دارد به‌زودی قابلیت‌های جدیدی را به پلتفرم خود اضافه کند که از آن جمله می‌توان به استورهای ۶۰ ثانیه‌ای و سرویس اشتراکی خالقان محتوا اشاره کرد.

اما این شرکت علاوه بر موارد فوق می‌خواهد سه قابلیت دیگر نیز برای ایام کریسمس ارائه کند که این سه قابلیت عبارتند از Profile Embed، Reel Visual Replies و Playback. در همین رابطه، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، با انتشار توییتی توضیح مختصری درباره سه قابلیت فوق داده است.

مطالب مرتبط:

  • کپی‌برداری اینستاگرام از تیک تاک؛ اضافه شدن قابلیت Reels Visual Replies به ریلز

  • اینستاگرام مدت زمان استوری ها را به ۶۰ ثانیه افزایش می دهد

قابلیت Playback به شما اجازه خواهد داد تا خاطرات گذشته خود را از طریق استوری‌های اینستاگرام زنده کنید. برای استفاده از این قابلیت شما حداقل باید سه پست اینگونه داشته باشید. این قابلیت در مجموع می‌تواند شامل ۱۰ استوری باشد. البته اینستاگرام ممکن است این قابلیت را سال آینده به‌طور موقت حذف کند، اما دوباره آن را با امکانات بیشتر عرضه نماید.

اینستاگرام

قابلیت بعدی Reel Visual Replies است که خالقان محتوا با استفاده از آن خواهند توانست به کامنت‌ها پاسخ بدهند که این موضوع باعث افزایش تعامل کاربران خواهد شد و از طرفی به توسعه‌دهندگان اجازه خواهد داد تا به پرسش‌های مخاطبان خود پاسخ دهند و محتواهای بهتری تولید کنند.

و قابلیت آخر Profile Embed نام دارد که امکان جاسازی کل پروفایل را در هرجایی به شما خواهد داد. البته این قابلیت برخلاف دو قابلیت قبلی که برای همه کاربر ان ارائه خواهند شد فقط در دسترس کاربران آمریکایی قرار خواهد گرفت و شاید اینستاگرام در آینده نزدیک آن را در اختیار همه کاربران قرار بدهد. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم.

منبع: PhoneAr

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.