تاریخ انتشار : یکشنبه 16 می 2021 - 6:54
کد خبر : 39090

اینستاگرام قابلیت ایجاد و ویرایش پست در دسکتاپ را فراهم می‌کند

اینستاگرام قابلیت ایجاد و ویرایش پست در دسکتاپ را فراهم می‌کند

اینستاگرام قابلیت ایجاد و ویرایش پست در دسکتاپ را فراهم می‌کند وقتی صحبت از برنامهٔ اینستاگرام پیش می‌آید، می‌توان گفت اکثر قابلیت‌ها و ویژگی‌های مورد استفاده در آن، فقط به کاربران موبایل محدود می‌شود..

اینستاگرام قابلیت ایجاد و ویرایش پست در دسکتاپ را فراهم می‌کند

وقتی صحبت از برنامهٔ اینستاگرام پیش می‌آید، می‌توان گفت اکثر قابلیت‌ها و ویژگی‌های مورد استفاده در آن، فقط به کاربران موبایل محدود می‌شود. علی‌الخصوص آن دسته از ویژگی‌هایی که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و کلیدی‌تر محسوب می‌شوند؛ از جمله قابلیت ساخت و ویرایش پست‌ها درون این پلتفرم.

یک سالی می‌شود زمزمه‌های اضافه‌شدن قابلیت ساخت پست از طریق دسکتاپ (سایت اینستاگرام) در فضای مجازی مطرح است. به‌راحتی می‌توان گفت این موضوع می‌تواند باعث گسترش بیش از پیشِ این برنامه برای کاربران سراسر جهان شود. حال به گفتهٔ یکی از توسعه‌دهندگان و فاش‌کنندگان اخبار تکنولوژی در توییتر، به‌نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد قابلیت ایجاد پست و ویرایش آن را به نسخهٔ دسکتاپ خود اضافه کند.

اینستاگرام دسکتاپ
اینستاگرام دسکتاپ
اینستاگرام دسکتاپ

این توسعه‌دهنده هم‌چنین تصاویر ساختگی‌ای مختص این‌که قابلیت ذکرشده چگونه کار خواهد کرد، منتشر کرده‌است. به احتمال زیاد، سایت اینستاگرام به شما این اجازه را می‌دهد تا تصاویر یا ویدیوهایتان را درون پلتفرمش آپلود کنید و سپس، درست همانند نسخهٔ اندروید و آی او اس، فیلترهای زیباسازی اینستاگرام را روی آن‌ها اعمال کنید و هم‌چنین افراد و مکان‌ها را روی آن تگ کنید. رابط کاربری منتشرشده از سوی این توسعه‌دهنده، شباهت زیادی به نسخهٔ موبایلی این برنامه دارد.

مطالب مرتبط:

  • اینستاگرام پست‌های مربوط به مسجد الاقصی را حذف می‌کند
  • آدام موسری به خاطر باگ جدید اینستاگرام عذرخواهی کرد

البته هنوز معلوم نیست این قابلیت چه زمان از سوی اینستاگرام برای دسکتاپ اضافه می‌شود ولی گفته می‌شود در حال حاضر در مرحلهٔ آزمایش درون‌شرکتی قرار دارد. لازم است ذکر شود که این احتمال وجود دارد تا زمان عرضهٔ رسمی این قابلیت برای کاربران دسکتاپ، تغییرات عمده‌ای درون رابط کاربری آن شکل بگیرد.

منبع: GSMArena0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.