تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 فوریه 2021 - 9:30
کد خبر : 31767

بازگشت بازی Gran Turismo 7 به فرمول کلاسیک

بازگشت بازی Gran Turismo 7 به فرمول کلاسیک

هنگامی‌که اولین نسخه از فرانچایز Gran Turismo در سال 1997 منتشر شد، همگان آن را به‌عنوان یک شبیه‌ساز واقعی از رانندگی می‌شناختند. توجه روی واقعیت، یکی از بارزترین تفاوت‌های این بازی نسبت به رقیبانش بو..

هنگامی‌که اولین نسخه از فرانچایز Gran Turismo در سال 1997 منتشر شد، همگان آن را به‌عنوان یک شبیه‌ساز واقعی از رانندگی می‌شناختند. توجه روی واقعیت، یکی از بارزترین تفاوت‌های این بازی نسبت به رقیبانش بود. درواقع این اولین بازی مسابقه‌ای بود که صدها خودرو واقعی از مشهورترین خودروسازهای جهانی را با نهایت جزئیات شبیه‌سازی کرده بود و جدا از ظاهر، کنترل اتومبیل‌ها هم کاملاً با یکدیگر تفاوت داشت و این باعث شد که گرن توریسمو، به پرچم‌دار بازی‌های مسابقه‌ای پلی استیشن تبدیل شود.

نسخه‌های سوم و چهارم بازی Gran Turismo موفق به فروش فوق‌العاده‌ای شدند و این نسخه پنجم بود که با فروش 6 میلیون نسخه در سال اول، رکوردها را جابه‌جا کرد. معرفی کنسول پلی استیشن 5 با رونمایی از نسخه هفتم بازی به نام Gran Turismo 7 همراه بود و با توجه به اطلاعات و تصاویر منتشرشده از این بازی، انتظار یک عنوان با جزئیات خیره‌کننده و سطح گرافیکی بسیار بالا راداریم. این فرانچایز مدتی است از ریشه‌های خود فاصله گرفته و استودیو Polyphony Digital هم به دنبال برگشت به فرمول کلاسیک این سری است.

تریلر معرفی بازی Gran Turismo 7 منتشر شد

سری بازی Gran Turismo Sport تلاش استودیو Polyphony Digital برای پیوند رقابت‌های اتومبیل‌رانی و بازی‌های ویدیویی بود. شاهد حضور تیم‌های مشهور و فضای واقعی مسابقات بودیم که درنهایت منجر به موفقیت این سری هم شد؛ اما طرفداران هنوز به فکر یک شبیه‌ساز از رانندگی بودند و قرار است بازی Gran Turismo 7، رؤیای طرفداران را برآورده کند. تولیدکننده سری گرن توریسمو به نام کانزوری یامائوچی در گفتگو با Octane Japan، از بازگشت به فرمول قدیمی که در چهار نسخه اول شاهد بودیم، گفته است.

بازی Gran Turismo 7 بار دیگر به‌عنوان یک شبیه‌ساز واقعی از رانندگی شناخته خواهد شد و رقابت‌های طرفدار محور و مود شبیه‌ساز به این نسخه بر خواهند گشت. ممکن است حالت رقابتی هم به دلیل استقبال بازی بازها، در نسخه فعلی گنجانده شود. گفتنی است این بازی در ادامه سال 2021 روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.

  • معرفی بازی Gran Turismo 7: نسخه جدید چه برای ما داشت؟

منبع: GameRant

نوشته بازگشت بازی Gran Turismo 7 به فرمول کلاسیک اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.