تاریخ انتشار : شنبه 23 ژانویه 2021 - 9:00
کد خبر : 19416

بازی بعدی سازنده Inside یک اثر جهان باز سوم شخص خواهد بود؛ تصاویر جدید

بازی بعدی سازنده Inside یک اثر جهان باز سوم شخص خواهد بود؛ تصاویر جدید

استودیو Playdead سازنده بازی‌های Inside و Limbo با وجود عرضه آثار کم تعداد، هر بار با انتشار عناوین خود به موفقیت‌های بی‌نظیری دست می‌یابد. با در نظر گرفتن Inside اکنون حدود پنج سال از عرضه آخرین بازی..

استودیو Playdead سازنده بازی‌های Inside و Limbo با وجود عرضه آثار کم تعداد، هر بار با انتشار عناوین خود به موفقیت‌های بی‌نظیری دست می‌یابد. با در نظر گرفتن Inside اکنون حدود پنج سال از عرضه آخرین بازی آن‌ها می‌گذرد و بسیاری از طرفداران به معنای واقعی کلمه به دنبال یافتن پاسخ این سوال هستند که توسعه دهندگان این استودیو در حال انجام چه کاری هستند. گویا هم‌اکنون روزنه‌های جدیدی آشکار شده است.

به لطف فهرست مشاغل موجود در وب‌سایت این استودیو که ابتدا توسط VGC گزارش شد، اکنون جزئيات بیشتری از بازی آن‌ها در دست داریم. با توجه به این جزئيات ظاهراً آن‌ها روی پروژه بزرگ و عظیمی مشغول به کار هستند به صورتی که ما پیش‌تر هرگز چنین چیزی را مشاهده نکرده بودیم. در حقیقت استودیو مذکور روی توسعه یک اثر عملی تخیلی سوم شخص مشغول به کار شده که پیش‌تر تجربه‌ای در این زمینه نداشته است.

در فهرست‌بندی مشاغل می‌توان عنوان مورد توجه «گوشه‌ای دور افتاده از جهان» و البته موقعیت شغلی کارگردان فنی را مشاهده کرد که غالباً در آثار جهان باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از سوی دیگر به نظر می‌رسد که این بار هم با یک عنوان مولتی پلتفرم روبه‌رو هستیم که حتی مانند پروژه پیشین انحصاری زمانی نخواهد بود. در زیر تعدادی از تصاویر منتشر شده این اثر را نیز قرار می‌دهیم که قابل مشاهده است.

بازی بعدی سازنده Inside استودیو Playdead بازی بعدی سازنده Inside استودیو Playdead بازی بعدی سازنده Inside استودیو Playdead بازی بعدی سازنده Inside استودیو Playdead بازی بعدی سازنده Inside استودیو Playdead بازی بعدی سازنده Inside استودیو Playdead بازی بعدی سازنده Inside استودیو Playdead

در حال حاضر اطلاعات بیشتری موجود نیست؛ برای مثال ما اسم این بازی را هم نمی‌دانیم و تنها مدت‌ها پیش متوجه شده‌ایم که اپیک گیمز حق نشر اختصاصی آن را دریافت کرده است. نظر شما در این‌باره چیست؟ ساخت یک اثر سوم شخص جهان باز توسط توسعه دهنده‌ای که بیشتر از همه به خلق محیط‌های دو بعدی و روایت خطی حیرت‌انگیز معروف بوده، چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت؟ آیا میراث بازی Inside کاملاً به تاراج خواهد رفت؟

منبع: Gaming Bolt

نوشته بازی بعدی سازنده Inside یک اثر جهان باز سوم شخص خواهد بود؛ تصاویر جدید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.