تاریخ انتشار : یکشنبه 10 ژانویه 2021 - 12:00
کد خبر : 3529

بازی Among Us دانلود شده‌ترین بازی گوشی‌های هوشمند در 2020 است

بازی Among Us دانلود شده‌ترین بازی گوشی‌های هوشمند در 2020 است

در سال میلادی که گذشت ما افزون بر بارش سیلی از مشکلات و حوادث ناگوار، شاهد موارد اعجاب‌انگیز زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی بودیم. یکی از این موارد موفقیت بی‌سابقه بازی‌های مستقل نظیر Among Us بود که ..

در سال میلادی که گذشت ما افزون بر بارش سیلی از مشکلات و حوادث ناگوار، شاهد موارد اعجاب‌انگیز زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی بودیم. یکی از این موارد موفقیت بی‌سابقه بازی‌های مستقل نظیر Among Us بود که پس از گذشت دو سال از عرضه دوباره در مرکز توجه و محبوبیت کاربران قرار گرفت. حال مشخص شده که این محبوبیت بسیار وسیع بوده و آمار دانلود بازی را فرسنگ‌ها جابه‌جا کرده است.

طبق داده‌های جمع‌آوری شده توسط وب‌سایت Apptopia بازی Among Us در سال 2020 بیشترین مقدار دانلود آثار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. این وب‌سایت که داده‌های خود را از گوگل پلی و اپ استور دریافت می‌کند، تایید کرده است که بازی یاد شده دانلود شده‌ترین اثر سال 2020 در ایالات متحده به شمار می‌رود. مورد قابل توجه این است که در حوزه جهانی نیز چنین موفقیتی تکرار شده است و کاربران در سراسر کشور‌ها علاقه زیادی به آخرین ساخته InnerSloth داشته‌اند؛ به طوری که تعداد دانلودها در سطح جهان به عدد 264 میلیون و در ایالات متحده به 41 میلیون عدد رسیده است.

این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم PC، اندروید، iOS و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد و افزون بر ایکس باکس گیم‌پس PC، به زودی راهی نسخه کنسولی این سرویس مایکروسافت نیز می‌شود.

دیگر اثر محبوب کاربران بازی Call of Duty: Mobile است که با 29 میلیون دانلود در رده چهار دانلود شده‌ترین آثار فروشگاه‌های دیجیتال قرار گرفته است. PUBG نیز در سطح جهانی با 175 میلیون دانلود در رده چهارم قرار می‌گیرد. با این حال PUBG از لحاظ درآمد از همه عناوین دیگر بهتر عمل کرده است و با 1.1 میلیارد دلار سود، از بازی‌های Arena of Valor با 947 میلیون دلار و Pokemon Go با 757 میلیون دلار سود بالاتر می‌ایستد. بازی Roblox هم عملکرد خوبی داشته و در ایالات متحده موفق به اخذ 314 میلیون درآمد شده است.

منبع: VG247

نوشته بازی Among Us دانلود شده‌ترین بازی گوشی‌های هوشمند در 2020 است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.