تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 می 2021 - 9:41
کد خبر : 37114

بازی Battlefield 6 برای کنسول‌های نسل هشتم تایید شد

بازی Battlefield 6 برای کنسول‌های نسل هشتم تایید شد

به دنبال حواشی مطرح شده مبنی بر عدم انتشار نسخه‌ی جدید سری‌ بازی‌ Battlefield بر روی کنسول‌های نسل هشتم، آقای اندرو ویلسون مدیرعامل شرکت EA از انتشار بازی Battlefield 6 بر روی کنسول‌های PS4, Xbox One ..

به دنبال حواشی مطرح شده مبنی بر عدم انتشار نسخه‌ی جدید سری‌ بازی‌ Battlefield بر روی کنسول‌های نسل هشتم، آقای اندرو ویلسون مدیرعامل شرکت EA از انتشار بازی Battlefield 6 بر روی کنسول‌های PS4, Xbox One خبر داد. روز گذشته تاریخ معرفی بازی بتلفیلد 6 مشخص شد و حالا می دانیم که این بازی روی کنسول‌های قدیمی‌تر نیز منتشر می شود.

در گزارشات ارائه شده از درآمد سالانه‌ی حاصل در شرکت EA، آقای ویلسون به‌عنوان بالاترین سمت اجرایی این شرکت اعلام کرد که نسخه‌ی جدید سری‌ بازی‌‌ Battlefield بر روی کنسول‌های خانگی نسل قبل و نسل جدید همراه با تمامی عناوین ورزشی که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سری‌بازی‌های FIFA, Madden NFL اشاره داشت، عرضه خواهد شد. وی در ادامه خاطر نشان کرد که استودیو DICE برای انتشار نسخه‌های بعدی بر روی کنسول‌‌های نسل بعد و رایانه‌های شخصی مصمم است.

در رابطه با سری‌بازی‌های Battlefield ، ما وظیفه‌مان در قبال بازی‌کنندگان را توام با احترام انجام خواهیم داد. به معنای واقعی، سیستم تخریب‌پذیری و محتویات نسخه‌ي جدید یادآور تجربیات نسل جدیدی خواهند بود که از این پس می‌توانیم فرانچایزهای نسل بعدی را در بطن فناوری‌های جدید و پیشرفته از قبیل حافظه‌داخلی، قدرت و خروجی پیاده‌سازی کنیم.

راهنمای قدم به قدم بازی Battlefield V

اندرو ویلسون خطاب به این پرسش که عناوین کراس‌پلتفرم از عملکرد قابل‌قبولی برخوردار نبودند خاطر نشان کرد:

عناوین نسل حاضر نسبت به نسل قبل، به طرز شگفت‌انگیزی عملکرد خوبی برای دهه‌ها از خود به جای گذاشتند. من این افتخار را داشتم که در این شرکت بزرگ شوم و چندین بازی را برای نسل‌های متفاوت خلق کنم. زمانی که شما به زیر ساختار تیم فراست‌بایت، خدمات دیجیتال و تیم توسعه‌دهندگان بازی فکر می‌کنید، به شکل باورنکردنی تجربیاتی فوق‌العاده از نسل قبل بهتان یادآور خواهد شد که این اطمینان را در پلتفرم‌های نسل بعد ضمانت می‌کند. ما در حال‌حاضر و به مرور زمان از پلتفرم‌‌های قدیمی فاصله می‌گیریم و تمرکزمان را بر روی نسلی معطوف خواهیم کرد که عناوین جدید بر روی آن‌ها فوق‌العاده به‌ نظر برسند. زمانی که شما به نسل جدید پلتفرم‌ها همراه با مزایای موتور گرافیکی فراست‌بایت و قابلیت‌های اکوسیستمی دیجیتال و طراحی ساختارشکنی که از قدرت مملو است فکر می‌کنید، درخواهید یافت که بازی‌های انتشار یافته بر روی کنسول‌های نسل بعد خارق‌العاده خواهند بود.

Battlefield-V

کیفیت فوق العاده بازی Battlefield 6 روی نسل نهم

سرپرست امور مالی شرکت EA به نام بلیک جارگنسن اشاره داشت که بازی Battlefield 6 بر روی کنسول‌های نسل حاضر و نسل قبل به طرز چشم‌گیری فوق‌العاده خواهد بود. وی در این مورد گفت:

Blake Jorgensenنسخه‌ی جدید تمام چیزی که بازی‌کنندگان از سری‌بازی‌های Battlefield علاقه داشته‌ا را ارائه خواهد داد. ما مشتاقیم که بازی را ماه آینده معرفی و به دنبال آن در تابستان پیش‌رو اطلاعات بیشتری با طرفدارانمان به اشتراک بگذاریم.

از آنجا که به‌نظر می‌رسد نسخه‌ی جدید دربرگیرنده‌ی ساختار Battle Royale باشد، مدیرعامل شرکت EA از تایید و تکذیب این خبر چشم‌پوشی و اعلام کرد خبر رسمی با انتشار تریلر معارفه صورت خواهد گرفت. او به‌عنوان سخنان پایانی خود اشاره داشت که هفته گذشته نگاهی به روند توسعه‌ی بازی، چیزی که وی آن را باورنکردنی خطاب کرد، داشته است. طبق گفته‌های آقای ویلسون، مقیاس بزرگ مبارزات و تعداد بسیار بالای بازیکنان دخیل در آن، سیستم تخریب‌پذیری باورنکردنی و قابلیت‌های جدید که برای آینده‌ی این فرنچایز نوآورانه‌ست، بخش کوچکی از دستاوردهای استودیو DICE در خلق نسخه‌ی جدید خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

نوشته بازی Battlefield 6 برای کنسول‌های نسل هشتم تایید شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.