تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 ژوئن 2021 - 17:51
کد خبر : 42967

بازی Battlefield 6 در تاریخ ۹ ژوئن معرفی می‌شود

بازی Battlefield 6 در تاریخ ۹ ژوئن معرفی می‌شود

بعد از مطرح شدن حدس و‌ گمان‌های فراوان از خط داستانی نسخه‌ی جدید فرنچایز Battlefield که بر وقایع جنگ‌جهانی سوم حکایت دارد، شرکت الکترونیک‌آرتز از طریق حساب رسمی Battlefield در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر به..

بعد از مطرح شدن حدس و‌ گمان‌های فراوان از خط داستانی نسخه‌ی جدید فرنچایز Battlefield که بر وقایع جنگ‌جهانی سوم حکایت دارد، شرکت الکترونیک‌آرتز از طریق حساب رسمی Battlefield در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر به‌ طور رسمی اعلام کرد که معارفه‌ای از سری‌بازی‌های Battlefield در تاریخ ۹ ژوئن به عمل خواهد آمد.

این درحالی‌ست که به طور جد می‌توان انتظار معارفه‌ی نسخه‌ای جدید در تاریخ ۴شنبه، ۹ ژوئن را از طرف استودیو DICE و کمپانی EA داشت. از آنجا که تنها ۸ روز به معارفه‌ی رسمی بازی زمان باقی مانده، این رویداد از طریق کانال رسمی Battlefield در یوتیوب در ساعت ۶:۳۰ بعدازظهر به وقت تهران استریم خواهد شد.

امروز خبرهایی به همراه تیزری از نسخه‌ی بعدی سری‌بازی‌های Battlefield در شبکات‌اجتماعی به انتشار رسید که در واقع یادآور می‌شود خط داستانی نسخه‌ی جدید به جنگ‌جهانی سوم و وقایع پس از بازی Battlefield 4 می‌پردازد و عنوان این نسخه تنها Battlefield بوده و خبری از Battlefield 6 نخواهد بود، هر چند که می‌بایست تا معارفه‌ی رسمی بازی صبر کرد. نسخه‌ی جدید سری‌بازی‌های Battlefield که یکی از بزرگ‌ترین‌ عناوین بلاک‌باستر شرکت الکترونیک‌آرتز در تعطیلات پایان فصل سال جاری میلادی تلقی می‌شود، همزمان در ۴ استودیو تحت‌نظارت این کمپانی و به رهبری اعظای تیم بازی‌سازی DICE در سوئد مشغول ساخت بوده است. انتشار این بازی که اخیرا برای کنسول‌های PlayStation 4, Xbox One نیز تایید شده، در کنار نسخه‌‌های PS5, Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی به یکی از عناوین موردانتظار شوتر اول شخص تبدیل خواهد شد.

در ادامه تیم خبری پارسی‌گیم شما را به نگاهی به فهرست تمامی شایعات بازی Battlefield 6 دعوت می‌کند.

منبع: VG247

نوشته بازی Battlefield 6 در تاریخ ۹ ژوئن معرفی می‌شود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.