تاریخ انتشار : یکشنبه 23 می 2021 - 10:00
کد خبر : 42451

بازی God of War Ragnarok تنها برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود

بازی God of War Ragnarok تنها برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود

تابه‌حال بحث‌های زیادی در رابطه با بازی God of War Ragnarok و احتمال انتشار آن برای پلی استیشن 4 و 5 شده است. سونی چند ماه پیش در مورد انتشار دنباله بازی God of War برای پلی استیشن 5 صحبت کرد اما گزین..

تابه‌حال بحث‌های زیادی در رابطه با بازی God of War Ragnarok و احتمال انتشار آن برای پلی استیشن 4 و 5 شده است. سونی چند ماه پیش در مورد انتشار دنباله بازی God of War برای پلی استیشن 5 صحبت کرد اما گزینه‌ی انتشار بازی برای پلی استیشن 4 را به‌طور کامل رد نکرد. بر اساس گفته یکی از فعالان ویدیو گیم و افراد نزدیک به استدیو Santa Monica، بازی God of War Ragnarok تنها روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و خبری از نسخه نسل هشتم نخواهد بود.

بر اساس توییت جدید Navtra که یکی از لیکرهای معروف است، بازی God of War Ragnarok در انحصار کنسول پلی استیشن 5 خواهد بود و کاربران پلی استیشن 4 شانس تجربه این اثر تماشایی را نخواهند داشت. وی چند ماه پیش هم در مورد عدم انتشار بازی برای کنسول نسل هشتم سونی صحبت کرده بود اما این بار اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار داده است.

Navtra در رابطه با بازی‌های انحصاری پلی استیشن 5 گفته است که سونی از همان ابتدا به دنبال انتشار بازی‌های God of War Ragnarok و Ratchet & Clank Rift Apart برای نسل نهم بوده است. به گفته وی، تعدادی از بازی‌های مهم مانند Spider-Man Miles Morales و Horizon Forbidden West برای انتشار در هر دو نسل آماده‌شده‌اند؛ اما برنامه‌ریزی اولیه این دو بازی کاملاً متفاوت بوده است.

مانند همیشه باید بگوییم که اطلاعات منتشرشده، توسط سونی تائید نشده‌اند و بنابراین آن مانند یک شایعه بی‌اساس هستند و نمی شود به آن استناد کرد؛ این لیکر مشهور در ادامه گفته است که سونی برنامه‌های خود را به‌طور مداوم اصلاح می‌کند و ممکن است تغییری درروند انتشار بازی ها پیش بیاید؛ برای مثال سونی اخیراً تصمیم به تعطیلی فروشگاه بازی پلی استیشن 3 گرفت اما پس از اعتراض کاربران، برنامه‌ریزی خود را تغییر داد.

بازی God of War Ragnarok کی منتشر می‌شود؟

فعلاً هیچ‌چیز در مورد تاریخ انتشار نسخه جدید God of War نمی‌دانیم. سونی تنها یک تیزر کوتاه از بازی منتشر کرده و اخیراً هم گزارش‌هایی در خصوص تأخیر انتشار بازی منتشرشده است؛ بر اساس این گزارش‌ها، روند توسعه بازی به مشکل برخورده و توسعه‌دهندگان مجبور شده‌اند تا تاریخ انتشار اولیه را تغییر دهند. این اتفاق معمولاً برای اکثر بازی‌ها می‌افتد و تا زمانی که تاریخ انتشار نهایی تثبیت نشود، احتمال تأخیر و تغییر بسیار زیاد داست.

اگر گزارش‌های اخیر درست باشند، استدیو Santa Monica به دنبال اعطای زمان بیشتری به شخصیت آترئوس است و ممکن است بخشی از بازی God of War Ragnarok توسط آترئوس طی شود. با توجه به آنکه روند انتشار شایعات God of War Ragnarok سرعت گرفته، ممکن است سونی خبرهای مهمی هم، در هفته‌های آینده برای ما داشته باشد. شما در مورد اطلاعات منتشرشده چه فکر می‌کنید؟ آیا نسخه جدید خدای جنگ در انحصار پلی استیشن 5 خواهد بود؟

منبع: ComicBook

نوشته بازی God of War Ragnarok تنها برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.