تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 7:18
کد خبر : 40681

بازی GTA 6 امسال منتشر نخواهد شد

بازی GTA 6 امسال منتشر نخواهد شد

گزارش مالی شرکت Take-Two تاریخ انتشار تعدادی از بازی‌های جدید را نشان می‌دهد اما بازی GTA 6 قرار نیست در لیست امسال جایی داشته باشد. استودیو Rockstar Games به‌تازگی تاریخ انتشار نسخه نسل نهم بازی GTA ..

گزارش مالی شرکت Take-Two تاریخ انتشار تعدادی از بازی‌های جدید را نشان می‌دهد اما بازی GTA 6 قرار نیست در لیست امسال جایی داشته باشد. استودیو Rockstar Games به‌تازگی تاریخ انتشار نسخه نسل نهم بازی GTA V را اعلام کرده و فعلاً برنامه‌های بزرگی برای بخش آنلاین آن به نام GTA Online در نظر گرفته‌شده است.

شرکت Take-Two Interactive در جلسه‌ای که با سهامداران اصلی برگزار کرده، نتایج مالی سال پیشین میلادی را موردبحث قرار داده است و بر اساس آن جلسه و آمار و ارقام منتشرشده، بعید است بازی GTA 6 در سال مالی جدید منتشر شود. سال مالی این کمپانی آمریکایی تا مارس 2022 ادامه دارد و درنتیجه ممکن است اواسط سال 2022 خبرهایی در مورد نسخه جدید سری بازی Grand Theft Auto دریافت کنیم.

شرکت Take-Two به دنبال انتشار 21 بازی مهم تا سال آینده است که رقم بزرگی است؛ اما قرار نیست هیچ‌کدام از این 21 بازی، GTA 6 باشند. اگر وارد جزئیات موجود شویم و بر اساس تجربه‌ای که از Rockstar داریم، باید بگوییم که شانس انتشار نسخه جدید GTA در سال جاری بسیار پایین است.

این کمپانی در طی جلسه با سهام‌داران اذعان کرده که 4 بازی از 21 بازی در دست انتشار، یک اثر بزرگ به شمار می‌رود. می‌دانیم که دو بازی مربوط به فرانچایزهای فعلی است و WWE 2K22 و نسخه بعدی NBA 2K امسال منتشر می‌شوند و درنتیجه دو بازی دیگر می‌ماند. ممکن است یکی از آن بازی‌ها هم نسخه پلی استیشن 5 بازی GTA V باشد که آبان منتشر می‌شود و با این حساب، شانس انتشار GTA VI در سال جدید، بسیار پایین است.

انتشار 19 بازی بزرگ در سال‌های 2023 و 2024

مدیر کمپانی Take-Two در ادامه جلسه از انتشار 19 بازی بزرگ در سال‌های 2023 و 2024 خبر داده است. قرار است 7 بازی از آن 19 بازی، مربوط به عناوین ورزشی پرطرفدار باشد و 4 بازی هم عناوین کاملاً مجانی؛ با این حساب می‌توان بازی GTA 6 را داخل جایگاه‌های خالی جا داد زیرا که 8 بازی معرفی نشده باقی می‌ماند که هنوز چیزی در مورد آن‌ها نمی‌دانیم. تنها اطلاعاتی که در دست داریم، کلکسیونی از شایعات بازی GTA 6 است که هنوز هیچ‌کدامشان تائید نشده‌اند.

اگر خبرهای GTA 6 را کنار بگذاریم، باید بگوییم که استودیو Rockstar Games به دنبال آپدیت تابستانی بازی‌های Red Dead Online و GTA است و نسخه نسل نهم بازی هم روز 20 آبان ماه از راه می‌رسد. این شرکت در ادامه از تأخیر انتشار بازی NFL صحبت کرده و قرار نیست تا سال 2022 این بازی ورزشی را دریافت کنیم. استودیو Gearbox هم در حال کار روی پروژه‌های تازه‌ای از فرانچایز Borderlands است. این شرکت اخیرا استودیو Codemasters را هم خریداری کرده و به دنبال افزایش قیمت بازی هایش است.

منبع: GameSpot

نوشته بازی GTA 6 امسال منتشر نخواهد شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.