تاریخ انتشار : شنبه 23 ژانویه 2021 - 11:00
کد خبر : 19491

بازی Hitman 3 بزرگ‌ترین عرضه دیجیتالی تاریخ این مجموعه را رقم زده است

بازی Hitman 3 بزرگ‌ترین عرضه دیجیتالی تاریخ این مجموعه را رقم زده است

استودیو IO Interactive حال با عرضه بازی Hitman 3 پرونده سه‌گانه World of Assassination و یکی از جذاب‌ترین قاتلان تاریخ بازی‌های ویدیویی را می‌بندد. این اثر همان‌طور که از نمراتش مشخص است،‌ تحسین گسترد..

استودیو IO Interactive حال با عرضه بازی Hitman 3 پرونده سه‌گانه World of Assassination و یکی از جذاب‌ترین قاتلان تاریخ بازی‌های ویدیویی را می‌بندد. این اثر همان‌طور که از نمراتش مشخص است،‌ تحسین گسترده‌ای را به دست آورد و تنها دو روز پس از عرضه، موفقیت‌های تجاری عظیمی را رقم زده است. حال استودیو یاد شده تایید کرده است نه تنها احتمالاً با بهترین نسخه سری مواجه هستیم، بلکه احتمالاً بهترین فروش کل مجموعه را هم شاهد باشیم.

استودیو IO Interactive به تازگی در حساب رسمی توییتر خود تایید کرده است که بازی Hitman 3 بزرگ‌ترین عرضه دیجیتالی تاریخ این سری را رقم زده است. در نتیجه این سوال مطرح می‌شود که فروش فیزیکی بازی در چه وضعی قرار دارد؟ باید خاطر نشان کرد که نمرات و فروش دیجیتالی، کاملاً پاسخگوی سوال شما خواهند بود.

تریلر هنگام عرضه بازی Hitman 3 منتشر شد

بازی یاد شده در اکثر نقدهای خود امتیازات بسیار بالایی را دریافت کرده است و تا به اینجا تحسین شده‌ترین ورودی سری به شمار می‌آید. این اثر نه تنها از نسخه Blood Money نیز بهتر عمل کرده، بلکه از دو نسخه اول سه‌گانه جدید هم فراتر رفته است. استودیو مورد بحث عملکرد عالی عنوان خود را در یک توییت ساده با کاربران به اشتراک گذاشته است:

بازی Hitman 3 از راه رسید! این عنوان بزرگ‌ترین عرضه دیجیتالی تاریخ این مجموعه را رقم زده است.

بازی مذکور هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری X، ایکس باکس سری S و پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، گوگل استادیا و حالت ابری نینتندو سوییچ در دسترس است.

منبع: Gaming Bolt

نوشته بازی Hitman 3 بزرگ‌ترین عرضه دیجیتالی تاریخ این مجموعه را رقم زده است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.