تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 15:00
کد خبر : 18371

بازی Resident Evil Re:Verse، عنوان چند نفره مجموعه به طور رسمی معرفی شد

بازی Resident Evil Re:Verse، عنوان چند نفره مجموعه به طور رسمی معرفی شد

مدتی پیش رویداد Resident Evil به طور رسمی برگزار شد و ما افزون بر تاریخ انتشار و گیم‌پلی بازی Resident Evil Village، شاهد رونمایی از یک اثر آنلاین به نام Resident Evil Re:Verse نیز بودیم. این بازی چند..

مدتی پیش رویداد Resident Evil به طور رسمی برگزار شد و ما افزون بر تاریخ انتشار و گیم‌پلی بازی Resident Evil Village، شاهد رونمایی از یک اثر آنلاین به نام Resident Evil Re:Verse نیز بودیم. این بازی چند نفره مجزا پیش‌تر توسط شایعات فاش شده بود و حال می‌توان به صورت رسمی به استقبال آن رفت. با وجود آن که تیزر معرفی این اثر بسیار کوتاه بود اما سرانجام تایید شده است و می‌توان از بند گزارش‌های غیررسمی سرسام‌آور در امان ماند.

این بازی تماماً آنلاین با 6 بازیکن و در حالت deathmatch دنبال می‌شود که طی آن شاهد حضور شخصیت‌ها و نقشه‌های نمادین تمام سری خواهیم بود. برای مثال در تیزر مورد بحث ایستگاه پلیس موجود در نسخه‌های دوم و سوم سری به چشم می‌خورند. در حال حاضر مشخص نیست که آيا این بازی چند نفره کاملاً رایگان خواهد بود یا خیر. فعلاً مشخص شده است که شما می‌توانید در قالب شخصیت‌های لئون، جیل و حتی جهش‌یافتگان بزرگ‌تری مانند نمسیس به تجربه بازی بپردازید. با این حال با نزدیک شدن به تاریخ انتشار می‌توان انتظار انتشار جزئیات بیشتری را داشت.

تریلر معرفی بازی Resident Evil Re Verse منتشر شد

بازی Resident Evil Re:Verse همراه با Resident Evil Village برای خریداران این عنوان به صورت رایگان عرضه می‌شود اما همان‌طور که مشخص شد، ‌در حال حاضر مشخص نیست که آیا شاهد نسخه مستقل و مجزای این اثر چند نفره باشیم یا خیر. در حقیقت پیش‌تر مشخص شده بود که Resistance تنها برای نسخه سوم سری عرضه می‌شود و این نظریه را باری دیگر قوت می‌بخشد.

قسمت چند نفره بازی مذکور پیش‌تر قبل از رویداد شرکت کپکام درون SteamDB دیده شده بود و ما این مورد را به شما گزارش کرده بودیم. اثر مذکور در تاریخ 7 ماه می میلادی سال جاری یا به عبارتی 17 اردیبهشت ماه 1400 برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Gaming Bolt

نوشته بازی Resident Evil Re:Verse، عنوان چند نفره مجموعه به طور رسمی معرفی شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.