تاریخ انتشار : دوشنبه 14 ژوئن 2021 - 16:53
کد خبر : 43095

بازی The Outer Worlds 2 معرفی شد: در مورد شاهکار جدید آبسیدین چه ‌می‌دانیم؟

بازی The Outer Worlds 2 معرفی شد: در مورد شاهکار جدید آبسیدین چه ‌می‌دانیم؟

یکی از غافلگیری‌های کنفرانس مایکروسافت در E3 2021 معرفی شدن قسمت دوم بازی The Outer Worlds ساخته‌ی شرکت Obsidian Entertainment بود. شایعاتی پیرامون معرفی شدن این بازی قبل از شروع مراسم به گوش می‌رسید ..

یکی از غافلگیری‌های کنفرانس مایکروسافت در E3 2021 معرفی شدن قسمت دوم بازی The Outer Worlds ساخته‌ی شرکت Obsidian Entertainment بود. شایعاتی پیرامون معرفی شدن این بازی قبل از شروع مراسم به گوش می‌رسید که با پخش شدن تریلر بازی در کنفرانس مایکروسافت به حقیقت پیوست. با پارسی گیم همراه باشید تا اطلاعات اولیه‌ای در مورد بازی The Outer Worlds 2 پیدا کنیم.

بازی The Outer Worlds یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که توسط استودیو Obsidian Entertainment ساخته شد و باعث شد تا بسیاری از طرفداران بازی Fallout: New Vegas از بازگشت این استودیو به ساخت بازی‌های شوتر نقش‌آفرینی هیجان‌زده شوند. همانند بقیه آثار شرکت آبسیدین، این بازی نیز دنیای عجیب‌وغریب و شوخ‌طبعی خاص خودش را دارد. چیزی که این شرکت در آن مهارت خاصی دارد، طراحی روش‌های مختلف برای پیش بردن بازی و خلق پیچش‌ و پایان‌بندی‌‌های متفاوت برای بازی است که در The Outer Worlds نیز دیده می‌شود. همین خلاقیت‌ها باعث شد تا این بازی در مراسم The Game Awards در 4 بخش مختلف نامزد شود.

تریلر معرفی بازی The Outer Worlds 2 منتشر شد [E3 2021]

معرفی بازی The Outer Worlds 2

پس از کسب مالکیت شرکت Obsidian Entertainment توسط مایکروسافت، ساخته‌شدن بازی‌های تراز اول توسط این استودیو دور از انتظار نبود. این استودیو بعد از ساخت The Outer Worlds، بازی Grounded را به‌صورت انحصاری برای مایکروسافت ساخت و در مراسم مایکروسافت یک بازی جدید تحت نام Avowed را نیز معرفی کرد. چیزی که توقع نداشتیم ببینیم معرفی شدن ادامه بازی The Outer Worlds بود. نسخه اول این مجموعه 2 سال پیش منتشر شد و باوجودی که Obsidian Entertainment در حال کار روی آپدیت‌های بازی Grounded و عنوان جدیدشان Avowed است، در کنفرانس مایکروسافت در E3 با یک تریلر سینمایی از عنوان The Outer Worlds 2 پرده برداشتند. این‌طور که به نظر می‌رسد مایکروسافت علاقه زیادی به این استودیو دارد؛ فقط امیدواریم این حجم از کار زیاد کارمندان استودیو را وارد دوره‌های فشار کاری نکند و درنهایت کیفیت بازی‌ها را پایین نیاورد.

  • با Avowed آشنا شوید: فانتزی نقش آفرینی جدید Obsidian

گیم پلی

در تریلر منتشرشده چیز خاصی در مورد تغییرات به وجود آمده در گیم پلی بازی دیده نمی‌شود. به‌احتمال‌زیاد همانند نسخه قبلی بازی از دوربین اول‌شخص استفاده خواهد کرد و تنوع سلاح‌های گرم و سرد هم بسیار خواهد بود. مهم‌ترین نکته‌ی بیان‌شده در تریلر، وسعت نقشه‌ی بازی است. همان‌طور که در تریلر گفته شد یک منظومه‌ی خورشیدی دیگر نیز به بازی اضافه‌شده است. ازآنجایی‌که شرکت آبسیدین در غنی‌سازی محیط بازی عالی کار می‌کند، قطعاً با یک دنیای بزرگ و سرگرم‌کننده سروکار خواهیم داشت.

Outer-Worlds-2

داستان و شخصیت‌ها

همانند گیم پلی، چیزی خاصی در مورد داستان بازی نیز نمی‌دانیم. اما به قول راوی در تریلر قرار است شاهد: «یک منظومه‌ی خورشیدی جدید، یک گروه جدید، همان Outer Worlds» باشیم. در نسخه اول، بازی صدها سال در آینده جریان داشت که نشان می‌دهد بشر این قدرت را به ‌دست آورده است تا در سیارات دیگر نیز امکانات زیستن را فراهم کنند. برای اینکه می‌توانید منطقه تحت استعمار Halcyon را نجات دهید، باید ابرسازمانی که آنجا را اداره می‌کند را از پا دربیاورید.

تاریخ انتشار و پلتفرم‌های هدف

همان‌طور که در تریلر گفته شد، بازی هنوز در اوایل ساخت قرار دارد. متأسفانه تاریخ انتشار و پلتفرم‌های دقیق این بازی مشخص نیست. اما می‌توان پیش‌بینی کرد که این بازی برای کنسول‌های Xbox Series X، Xbox Series S و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد تریلر The Outer Worlds 2 چیست؟ نسخه قبلی این بازی را تجربه کردید؟ اگر تجربه کردید به نظرتان چطور بوده است؟ درکل کنفرانس مایکروسافت را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ برایمان در بخش نظرات بنویسید.

منبع:‌GameSpot

نوشته بازی The Outer Worlds 2 معرفی شد: در مورد شاهکار جدید آبسیدین چه ‌می‌دانیم؟ اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.