تاریخ انتشار : یکشنبه 23 جولای 2023 - 10:25
کد خبر : 506596
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای با بهترین شرایط اقساطی فرش بخر؛ شرایط اقساطی ایوان فرش بسته هستند

با بهترین شرایط اقساطی فرش بخر؛ شرایط اقساطی ایوان فرش

با بهترین شرایط اقساطی فرش بخر؛ شرایط اقساطی ایوان فرش

به گزارش از خبرگزاری فارس، امروزه با توجه به تورم و افزایش قیمت کالاها، خرید فرش جدید ممکن است برای افراد سخت باشد. اگر شما از آن دسته افراد هستید که به دلیل فرسودگی فرشتان یا ایجاد تنوع در دکوراسیون منزلتان، تصمیم به خرید فرش جدید را دارید اما به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانید از

به گزارش از خبرگزاری فارس، امروزه با توجه به تورم و افزایش قیمت کالاها، خرید فرش جدید ممکن است برای افراد سخت باشد. اگر شما از آن دسته افراد هستید که به دلیل فرسودگی فرشتان یا ایجاد تنوع در دکوراسیون منزلتان، تصمیم به خرید فرش جدید را دارید اما به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانید از عهده هزینه آن بر بیایید، شرایط خرید اقساطی فرش ازفروشگاه بزرگ ایوان فرش مشهدرا در ادامه مطالعه کنید.

فروش فرش از دم قسط؛ از ما نقدی نخرید!

خب در این بخش می خواهیم خبری که منتظرش بوده‌اید را به شما بدهیم. فروشگاه ایوان فرش مشهد بزرگترین فروشگاه‌ معتبر و مشهور فرش در شرق کشور است. به طور خلاصه بازرگانی مهدی‌زاده؛ افتخار دارد با بیش از 40 سال حضور فعال در عرصه طراحی، تولید و فروش فرش‌های ماشینی در بازارهای داخــــلی و خــارجــی با هـدف کســـب سطح بالایی از مـیــزان رضایت‌مندی مشتریان و در راستای ارائه مدل‌های متنوع در رنگ، طرح، و ابعاد از شرکت‌های معتبر: تهران، مشهد، اصفهان، کاشان و تبریز فعالیت نماید. این فروشگاه با 7 شعبه فعال در شرق کشور توانسته است سهم زیادی از بازار فرش را به خود اختصاص دهد. به این معنا که هر کسی وارد فروشگاه حضوری یا آنلاین ایوان فرش شده است دست خالی از مجموعه خارج نشده است! البته ناگفته نماند شرایط اقساطی ایوان فرش نیز یکی از عواملی است که سبب شده است تا افراد همدلی و همراهی این فروشگاه را با خود درک کنند و این فروشگاه را برای خرید فرش، تابلو فرش، موکت، پاف و… انتخاب کنند. ایوان فرش شرایط متنوع بسیاری برای شما خوانندگان و خریداران عزیز دارد. در ادامه با هر کدام از شرایط اقساطی ایوان قرار است آشنا شوید.

کلیه کارمندان دولت و کارکنان بخش خصوصی

فرهنگیان و مستمری بگیران تامین اجتماعی

نیروهای مسلح و پرسنل نظام پزشکی مشهد

 پرسنل آستان قدس رضوی

خرید از ایوان فرش با اقساط 36 ماهه برای همه افراد!

اگر شما جزو دسته بندی‌های بالا بوده‌اید و می‌خواهید با اقساط بیشتری فرش مورد علاقه خود را خریداری کنید و یا هیچکدام از شرایط بالا شامل حال شما نمی‌شود نا امید نباشید زیرا ایوان فرش شرایط ویژه ای را برای مشتریان دوست داشتنی خود قرار داده است تا همگان به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. بنابراین می‌تونید با مراجعه به فروشگاه‌های حضوری و سایت اینترنتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید سپس بدون سرمایه گذاری یا پیش پرداخت از اقساط 36 ماهه استفاده کنید. همچنین علاوه بر موارد گفته شده از ضمانت 36 ماهه محصولات بهره‌مند خواهید شد. این شرایط ویژه فعلا برای همه افراد است، بنابراین اگر شما یا اطرافیانتون قصد خرید فرش را دارید از این فرصت طلایی نهایت استفاده را بکنید.

برای اطلاعات بیشتر از شرایط، این مقاله را در خبرگزاری فارس بخوانید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.