تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 8:30
کد خبر : 40716

با تمامی ویژگی‌های رامبو و رویدادهای جدید بازی Call of Duty Warzone آشنا شوید

با تمامی ویژگی‌های رامبو و رویدادهای جدید بازی Call of Duty Warzone آشنا شوید

شرکت Activision فردا آپدیت میان فصل سوم بازی Call of Duty Warzone را با اضافه کردن قهرمانان فیلم‌های اکشن دهه هشتاد میلادی منتشر خواهد کرد. دو اپراتور جدید به نام‌های رامبو و جان مک کلین در تمامی نسخه..

شرکت Activision فردا آپدیت میان فصل سوم بازی Call of Duty Warzone را با اضافه کردن قهرمانان فیلم‌های اکشن دهه هشتاد میلادی منتشر خواهد کرد. دو اپراتور جدید به نام‌های رامبو و جان مک کلین در تمامی نسخه‌های فرانچایز مانند Call of Duty Mobile و Black Ops Cold War در دسترس قرار خواهند گرفت. بیایید با تمامی ویژگی‌های آپدیت جدید آشنا شویم.

مدت‌هاست در مورد اضافه شدن رامبو و جان مک کلین به بازی Call of Duty می‌شنویم و بالاخره شایعات موجود به واقعیت پیوست. برای افرادی که این قهرمانان را نمی‌شناسند، باید بگوییم که جان مک کلین ستاره فیلم‌های جان‌سخت است و نقش پلیس وظیفه‌شناس را دارد در سوی دیگر هم رامبو قرار دارد که یک ماشین جنگی است و یک‌تنه تمام دشمنان خود را تکه و پاره می‌کند. از فردا پنج‌شنبه می‌توانید دو اپراتور جدید را دریافت کنید.

برای نجات از جنگ، باید جنگ به پا کنی!

داستان رامبو بسیار نوستالژیک و خاطره‌انگیز است. او که سربازان کهنه‌کار جنگ ویتنام است، درگیر نبرد تازه‌ای با ارتش و پلیس می‌شود و این باعث می‌شود تا او را دوباره راهی ویتنام کنند. این اپراتور از طریق باندل Rambo در فروشگاه بازی Call of Duty منتشر می‌شود. باندل گفته‌شده، شامل اپراتور رامبو، دو حرکت نهایی مخصوص رامبو، سه سلاح افسانه‌ای شامل یک مسلسل، یک LMG و یک چاقوی مخصوص و در آخر هم پرچم و ساعت مخصوص.

Die-Hard-Bundle-Warzone

به گروه خوش‌آمدی، رفیق!

جان مک کلین دیگر اپراتور جدید بازی است که نقش یک پلیس وظیفه‌شناس را دارد اما واقعاً استعداد عجیبی برای قرار گرفتن در موقعیت‌های اشتباه و خطرناک دارد. این اپراتور بخشی از باندل Die Hard خواهد بود که از طریق فروشگاه بازی Warzone و Black Ops Cold War در دسترس قرار می‌گیرد. این باندل شامل اپراتور، یک حرکت نهایی، سه سلاح افسانه‌ای شامل: یک تفنگ تاکتیکال، یک SMG و یک مسلسل است. آیتم‌های دیگری مانند ساعت و پرچم هم داخل باندل قرار دارند. دقت کنید که رامبو و جان مک کلین، دو اپراتور جدید بازی هستند و فکر نکنید که تنها یک پوسته جدید برای شخصیت‌های قبلی را خریداری می‌کنید.

تغییرات بخش Warzone

یکی از مهم‌ترین تغییرات بازی Call of Duty Warzone، اضافه شدن یک ساختمان جدید به نام Nakatomi Corporation است. این‌یک برج بزرگ است که از تمام نقاط نقشه دیده می‌شود و شامل پنج طبقه مخصوص است که دقیقاً از روی فیلم جان‌سخت ساخته‌شده است و برای طرفداران این فیلم سینمایی، آشنا خواهد بود. برج جدید ظاهر مرکز شهر را تغییر داده و علاوه بر آن، مراحل فرعی تازه را هم به ارمغان آورده که امتیاز خوبی در اختیار عاشقان بخش بتل رویال می‌گذارد.

Plaza-Warzone

ازجمله چالش‌های جدید باید به پیدا کردن جعبه‌های سلاح، خنثی کردن بمب‌های C4 روی پشت‌بام ساختمان و برهم زدن فرایند ارسال سلاح است. درصورتی‌که خوش‌شانس باشید، می‌توانید از فعالیت‌های خلاف‌کاران واقع در برج ناکاتومی اطلاع پیدا کنید و مانند فیلم جان‌سخت، نبرد سهمگینی با خلاف‌کاران رقم بزنید.

ازجمله تغییرات دیگر باید به‌اضافه شدن Survival Camp اشاره کرد که از روی فیلم Rambo: First Blood Part II. ساخته‌شده‌اند. بیش از 10 کمپ مخصوص در سراسر نقشه وجود دارد و درصورتی‌که یکی از آن‌ها را پیدا کنید، آیتم‌های بی‌نظیری در دسترس شما قرار می‌گیرند که شانس زنده ماندن را افزایش می‌دهند. با پیدا کردن آیتم‌های پنهان‌شده، جوایز بیشتری هم دریافت کنید.

Survival-Camp-Warzone

Activision یکی از آشیانه‌های هواپیما موجود در فرودگاه را به مقر CIA تبدیل کرده است و به‌نوعی گیم پلی بازی را پویا کرده است. این مقر هم گاهی اوقات آیتم‌های به‌دردبخوری را به نقاط مختلف نقشه می‌فرستد و پیدا کردن آن‌ها می‌تواند نبرد را برای شما آسان‌تر کند.

حالت Power Grab

یکی از جالب‌ترین تغییرات، اضافه شدن حالت Power Grab به بازی Call of Duty Warzone است. 100 اپراتور مختلف در این بخش وارد نقشه می‌شوند و باید در چالش سخت‌تر از حالت بتل رویال استاندارد، به‌سلامت از شر دشمنان خلاص شوند. دوایر این بخش کوچک‌تر از حالت عادی است که در پنج مرحله به اتمام می‌رسند. یادتان باشد که خبری از گولاگ در حالت جدید نیست و مرگ شما به معنی اتمام بازی است.

تنها راه برگشت به بازی، استفاده از ایستگاه خرید و برگرداندن یکی از هم‌تیمی‌ها به بازی است یا اینکه با جمع‌آوری Dog Tags، یک شانس جدید به هم‌تیمی حذف‌شده داده شود. هنگامی یک اپراتور حذف می‌شود، یک Dog Tag مانند حالت Kill Confirmed از خود به‌جا می‌گذارد و جمع‌آوری این تگ‌ها، شانس شمارا برای یافتن آیتم‌های بهتر افزایش می‌دهد.

تگ‌های جمع‌آوری‌شده باعث بالا رفتن از نردبان جوایز می‌شوند که در گوشه تصویر نشان داده می‌شود. جوایز مختلفی مانند UAV و قابلیت برگشت به بازی وجود دارد و بنابراین اگر فکر می‌کنید بازی شما از بقیه یکسر و گردن بالاتر است، حتماً مود جدید را امتحان کنید.

تغییرات بازی Black Ops Cold War

بازی Call of Duty Black Ops Cold War محتوای بیشتری نسبت به بخش‌های دیگر دریافت کرده است و شاهد دو نقشه جدید و رویدادهای تازه‌ای هستیم. نقشه اول Standoff نام دارد که یک مپ 6v6 است و اولین بار در بازی Black Ops II استفاده شد. این نقشه بسیار تهاجمی است و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از ساختمان میانی استفاده کنید تا شانس شما برای زنده ماندن بیشتر شود.

Black-Ops-Cold-War-Standoff Duga-Black-Ops-Cold-War

نقشه دیگر Duga نام دارد که بزرگ‌تر از نقشه‌های فعلی است و اجازه حضور چندین تیم را می‌دهد. این نقشه برای هر سبک از مبارزه، یک محتوای جالب در نظر گرفته و به همین دلیل تمامی بازیکنان Call of Duty از این مپ جدید لذت خواهند برد. اگر نمی‌دانید کدام منطقه برای شما بهتر است، پیشنهاد می‌کنیم به مکان با ارتفاع بالا بروید و ازآنجا نگاهی کلی به نقشه بیندازید.

مود جدید Die Hardpoint

خود را آماده نبردی سخت کنید زیرا که این دفعه حریف تنها دشمن شما نیست و زمان هم فاکتور مهمی است. مود Die Hardpoint شمارا داخل یک تیم قرار می‌دهد و باید مواضع دشمن را تصرف کنید و هر تیمی که زودتر به 200 امتیاز برسد، برنده خواهد بود. تصرف یک هاردپوینت به زمان شما 30 ثانیه اضافه می‌کند و درصورتی‌که زمان شما تمام شود، بازنده میدان خواهید بود.

زمان در نظر گرفته تنها با کشتن دشمنان یا تصرف نقاط مشخص‌شده افزایش می‌یابد و بنابراین بهتر است از کمین کردن دست بکشید و تهاجمی بازی کنید. ازآنجایی‌که مود جدید بر اساس فیلم‌های اکشن دهه 80 ساخته‌شده، انتظار تفنگ‌ها و سلاح‌های قدرتمندی را داشته باشید و بنابراین دست‌پر وارد بازی شوید.

حالت مجانی Gun Game

بخش Gun Game در فصل دوم بازی Black Ops Cold War معرفی شد که امکان مبارزه با بیش از 20 سلاح را به فرد می‌دهد. با اضافه شدن رامبو، 20 سلاح قبلی ازاین‌رو به آن رو شده‌اند و تفنگ‌هایی مانند مسلسل خودکار، RPG و حتی ماشین جنگی هم اضافه‌شده است تا شما نهایت لذت را از این بخش ببرید.

حالت Gun Game هیجان بیشتری نسبت به مودهای دیگر دارد و نبردهای تن‌به‌تن و استفاده از چاقوهای جنگی به‌وفور یافت می‌شود. ازآنجایی‌که قهرمانان فیلم‌های اکشن هم وارد بازی شده‌اند، انتظار انفجارهای مختلف و اوج هیجان را در حالت Gun Game داشته باشید.

سلاح و رویدادهای مختلفی برای بازیکنان Call of Duty Warzone و Call of Duty Black Ops Cold War در نظر گرفته‌شده‌اند که می‌توانید در فروشگاه نگاهی به آن‌ها بیندازید. درصورتی‌که دنبال محتوای بخش زامبی می‌گردید، دیروز محتوای Outbreak بخش زامبی را به‌طور کامل معرفی کردیم.

حجم آپدیت فصل سوم Warzone

اضافه شدن این‌همه محتوای جدید، به معنی حجم آپدیت بالا نیست. کاربران بخش Black Ops Cold War کافی است خود را آماده دانلود 7 تا 13 گیگابایت آپدیت کنند و بازیکنان Warzone هم 14 تا 18 گیگابایت آپدیت خواهند داشت.

حجم آپدیت Black Ops Cold War

  1. پلی استیشن 5 : 10.3 گیگابایت
  2. پلی استیشن 4 : 7.1 گیگابایت
  3. ایکس باکس سری ایکس و سری اس : 13.1 GB
  4. ایکس باکس وان : 8.3 گیگابایت
  5. رایانه شخصی : 10.3 گیگابایت

حجم آپدیت Warzone

  1. پلی استیشن 5: 14.6 گیگابایت
  2. پلی استیشن 4: 14.6 گیگابایت
  3. ایکس باکس سری ایکس و اس: 15.2 گیگابایت
  4. ایکس باکس وان : 15.2 گیگابایت
  5. رایانه شخصی : 14.9 گیگابایت تنها Warzone و 18 گیگابایت Warzone و Modern Warfare

منبع: CallofDuty

نوشته با تمامی ویژگی‌های رامبو و رویدادهای جدید بازی Call of Duty Warzone آشنا شوید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.