تاریخ انتشار : دوشنبه 17 می 2021 - 16:07
کد خبر : 39858

با لیدی دیمتریس واقعی از بازی Resident Evil Village آشنا شوید

با لیدی دیمتریس واقعی از بازی Resident Evil Village آشنا شوید

بازی Resident Evil Village یک موفقیت بی‌حد و شمار برای شرکت Capcom بود و نقد اولیه بازی نشان داد که این اثر توانسته از نسخه هفتم بهتر عمل کند و فروش خوبی داشته باشد. شاید مهم‌ترین ویژگی نسخه هشتم، وجو..

بازی Resident Evil Village یک موفقیت بی‌حد و شمار برای شرکت Capcom بود و نقد اولیه بازی نشان داد که این اثر توانسته از نسخه هفتم بهتر عمل کند و فروش خوبی داشته باشد. شاید مهم‌ترین ویژگی نسخه هشتم، وجود لیدی دیمتریس باشد که طرفداران بازی را به وجد آورده و شاهد کازپلی ها و پست‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی در مورد این خانم خون‌آشام قدبلند هستیم؛ اما بیایید با لیدی دیمتریس واقعی آشنا شویم!

مگی رابرتسون با انتشار بازی Resident Evil Village، نتوانست هیجان خود را پنهان کند و خود را به‌عنوان بازیگر نقش لیدی دیمتریس معرفی کرد. او در توییت جالبی گفته که هم وظیفه موشن کپچر و هم صداپیشگی آنتاگونیست بازی رزیدنت ایول 8 را بر عهده داشته است. او باور نمی‌کند که طرفداران این اندازه از لیدی دیمیترس استقبال کرده‌اند و در ادامه هیجان خود را از انتشار این بازی نشان داده است.

اگر در مورد اسم آنتاگونیست بازی مشکل‌دارید و باور دارید که این اسم باید دیمتریسکو خوانده شود، باید بگوییم که تنها نیستید! بسیاری این اسم را به همین شکل تلفظ می‌کنند اما Capcom رسماً اعلام کرده که دو حرف آخر اسم ساکت هستند و نباید آن‌ها را تلفظ کرد. بنابراین بهتر است خون‌آشام قدبلند بازی Resident Evil Village را لیدی دیمتریس بخوانید تا لیدی دیمتریسکو!

ظاهر لیدی دیمتریس

ممکن است با نگاه به تصویر مگی رابرتسون، این سؤال برای شما پیش بیاید که صورت لیدی دیمتریس شباهتی با این فرد ندارد؛ باید بگوییم که کپکام از بازیگر دیگری به نام هلنا مانکوسکا استفاده کرده است. درواقع صورت آنتاگونیست بازی Resident Evil Village از روی این بازیگر برداشته‌شده اما تمامی حرکات توسط مگی رابرتسون انجام‌شده است. در زیر می توانید شباهت صورت این دو نفر را به خوبی ببینید.

Resident Evil Village Helena Mankoska

خانم رابرتسون در توییت دیگری، بازیگر یکی از دختران لیدی دیمتریس را معرفی کرده است. این نقش توسط جنت ماوس بازی شده که متأسفانه در دی‌ماه و در سن 39 سالگی از دنیا رفت. ماوس به‌جای شخصیت‌های مختلفی در Village بازی کرده است که مهم‌ترین آن‌ها، کاساندرا دیمتریس است. مگی رابرتسون در ادامه از مرگ خانم ماوس اظهار تأسف کرده و وی را یک بازیگر بی‌نظیر و یک انسان فوق‌العاده نامیده است.

مگی رابرتسون چندان اسم مشهوری در دنیای بازی و سینما نیست و بازی Resident Evil Village، اولین حضور وی در صنعت بازی‌های ویدیویی است. او زندگی حرفه‌ای‌اش را در تئاتر شهری واشینگتن دی سی شروع کرده و تابه‌حال در 5 فیلم مختلف هم‌بازی کرده است. بازی در نقش لیدی دیمتریس موفق‌ترین تجربه وی به‌عنوان یک بازیگر بوده است.

در پارسی گیم بخوانید:

  1. نقد و بررسی بازی Resident Evil Village
  2. راهنمای تروفی ها و اچیومنت های بازی Resident Evil Village

منبع: TheGamer

نوشته با لیدی دیمتریس واقعی از بازی Resident Evil Village آشنا شوید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.