تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 ژانویه 2021 - 9:00
کد خبر : 6655

بتسدا روی بازی جدیدی از مجموعه Indiana Jones مشغول به کار شده است

بتسدا روی بازی جدیدی از مجموعه Indiana Jones مشغول به کار شده است

ساخت آثار ویدیویی از روی بازی‌ها و فرایند برعکس آن معمولاً نتیجه خوبی در پی ندارد و ما با عناوین بزرگی مواجه نمی‌شویم. با این حال وقتی پای بزرگان هر دو صنعت وسط باشد، نمی‌توان به آسانی پیش‌بینی کرد. ش..

ساخت آثار ویدیویی از روی بازی‌ها و فرایند برعکس آن معمولاً نتیجه خوبی در پی ندارد و ما با عناوین بزرگی مواجه نمی‌شویم. با این حال وقتی پای بزرگان هر دو صنعت وسط باشد، نمی‌توان به آسانی پیش‌بینی کرد. شرکت بتسدا به تازگی تایید کرده است که استودیو Machine Games سازنده عناوین جدید مجموعه Wolfenstein در حال کار روی یک بازی Indiana Jones است. این استودیو در همکاری با لوکاس فیلم گیمز به توسعه پروژه دست زده است و ما تاد هاوارد رئیس بتسدا را به عنوان تهیه کننده اجرایی خواهیم دید. حساب رسمی توییتر این شرکت این‌گونه توسعه بازی را به اطلاع کاربران رسانده است:

یک بازی Indiana Jones جدید با داستانی اورجینال در استودیو Machine Games ما در دست توسعه است. این بازی توسط تاد هاوارد در همکاری با لوکاس فیلم گیمز مدیریت خواهد شد. مقداری طول می‌کشد تا اطلاعات بیشتری را منتشر کنیم اما ما از انتشار این اخبار در روز جاری بسیار هیجان‌زده‌ایم.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی از این پروژه منتشر نشده است اما بتسدا یک تیزر بسیار کوتاه را عرضه کرده است که تنها شلاق معروف معجموعه Indiana Jones را به نمایش می‌گذارد. در پس‌زمینه این تیزر شاهد پخش موسیقی آشنای این سری هستیم و سازندگان طی یک توییت تایید کرده‌اند که بازی ویدیویی آن داستانی اورجینال را دنبال خواهد کرد. گفته می‌شود که استودیو Machine Games ابتدا باید کار خود را روی Wolfenstein 3 به سرانجام برساند و سپس روی این پروژه تمرکز کاملی را معطوف کند.

بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که در مورد تاریخ عرضه چیزی شنید. همچنین هنوز هم از پلتفرم‌های مقصد سخنی به میان نیامده است و با توجه به تصاحب بتسدا توسط مایکروسافت سخت می‌توان در این زمینه به حدس و گمان پرداخت.

منبع:‌ Gaming Bolt

نوشته بتسدا روی بازی جدیدی از مجموعه Indiana Jones مشغول به کار شده است اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.