تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 سپتامبر 2021 - 8:00
کد خبر : 44430

برای بردن مینی کامپیوتر رایگان CHUWI RZBOX وارد شوید!

برای بردن مینی کامپیوتر رایگان CHUWI RZBOX وارد شوید!

محصول جدید: رونمایی Chuwi RZBOX Mini PC با همکاری Crowdfunding پس از توجه کاربران در سراسر جهان در مورد مینی کامپیوتر ها ، کمپانی Chuwi رسماً اعلام کرد که نمونه اولیه مینی کامپیوتر جدید خود را با نام ..

محصول جدید: رونمایی Chuwi RZBOX Mini PC با همکاری Crowdfunding

پس از توجه کاربران در سراسر جهان در مورد مینی کامپیوتر ها ، کمپانی Chuwi رسماً اعلام کرد که نمونه اولیه مینی کامپیوتر جدید خود را با نام رسمی RZBOX را که مجهز به پردازنده قوی AMD Ryzen 9 4900H میباشد با موفقیت توسعه داده است. این مینی کامپیوتر جدید با پردازشگر AMD به عنوان بهترین و ایده آل ترین انتخاب، با کارایی فوق العاده بالا در وب سایت Chuwi در تاریخ ۷ سپتامبر به صورت رسمی عرضه شد. این رویداد یک پیش فروش جهانی و تأمین سرمایه برای تولید عمده بوده است که اولین سفارشات در ماه اکتبر ارسال می شوند.

RZBOX: یک مینی کامپیوتر با عملکرد فوق العاده بالا که تفکر گیمرهای سراسر جهان را گرد هم می آورد

در اوایل آگوست ۲۰۲۱ ، وب سایت رسمی Chuwi رای گیری DIY جهانی برای محصولات جدید MINI PC را راه اندازی کرد و از گیمرهای سراسر جهان دعوت کرد تا به طور مشترک بهترین موارد را برای ساخت محصولات جدید مینی کامپیوتر با کارایی بالا را انتخاب کنند. و اکنون پس از انجام اینکار ساختن یک مینی کامپیوتر ایده آل به واقعیت تبدیل شده است! پس از بیش از ۱ ماه رای گیری ، بیش از ۱۰ هزار داده معتبر جمع آوری شده است ، رایانه جدید RZBOX Mini از مواد تمام فلزی مورد علاقه بازیکنان استفاده می کند و به محبوب ترین پردازنده فشار قوی AMD Ryzen 9 4900H مجهز شده است. اکنون با موفقیت توسعه یافته است و نمونه اولیه آن با موفقیت در مرحله آزمون، تحقیق و توسعه موفق شده و وارد فاز پیش فروش گردیده است.

RZBOX کاملاً مطابق با تفکر کاربر طراحی و توسعه یافته است و دانش و تفکر علاقه مندان به کامپیوتر را در سراسر جهان جمع آوری می کند. این یک مینی کامپیوتر ایده آل است که سریعتر و روان کار می کند و تجربه استفاده خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. در عین حال ، ما قیمت نهایی را بر اساس رای بودجه قیمت کاربر تعیین می کنیم، بنابراین عملکرد بهتر هزینه بالاتر دارد علاوه بر اینکه این کامپیوتر دارای چندین نسخه است به انتخابی مقرون به صرفه برای دوستداران مینی کامپیوتر در سراسر جهان تبدیل می شود. قیمت اولیه محصول زیر ۵۰۰ دلار تخمین زده می شود.

RZBOX

RZBOX: پردازنده فوق العاده Ryzen 9 4900H ، کاملا کوچک در یک بدنه فلزی زیبا

وب سایت رسمی Chuwi بدنه بیرونی دستگاه RZBOX را بسیار حساس ، با پیکربندی و آلیاژ فوق العاده از نظر فنی و عملکرد اعلام کرده است که می توان گفت این محصول را از نظر طراحی داخلی و بیرونی بی نقص کرده است. RZBOX جدید دارای طراحی بدنه تمام فلزی است و تنها دارای بدنه مینیاتوری ۷٫۴ * ۷ اینچی و در مجموع حجم کمتر از ۲ لیتر است. می توان آن را به راحتی در یک کوله پشتی کوچک گذاشت و در هر زمان و هر مکان با آن کار کرد.

RZBOX همراه با تکنولوژی پردازش Sandblasting همراه است که این تکنولوژی باعث کارآیی و تطبیق پذیری بالا دستگاه در گرما می شود. همچنین به خاطر توجه کاربران برای ایجاد تغییرات در دستگاه توسط خود، تولید ساختار خلاقانه دستگاه بدون نیاز به پرچ به تصویب رسیده و RAM و هارد دیسک را می توان با دست جدا و جایگزین کرد.

RZBOX مجهز به پردازنده قوی AMD Ryzen 9 4900H است که دارای ۸ هسته و ۱۶ رشته ، فرکانس توربو ۴٫۴ گیگاهرتز و به همراه صفحه نمایش ادغام شده Radeon Vega 8 است. رنک تست بنچمارک این CPU از نظر عملکرد در ۱۰٪ بالایی عملکرد سی پی یو های جهان قرار دارد. این نسخه برتر مینی کامپیوتر مجهز به حافظه رم DDR4 با فرکانس بالا تا ۱۶ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت SSD NVMe است و می توان آن را تا ۳۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵ ترابایت حافظه SSD ارتقا داد. علاوه بر این این مینی کامپیوتر دارای جدیدترین کارت شبکه WIFI بی سیم ۶ گیگابیت است که پیکربندی و عملکرد فوق العاده بالا در بازار جهانی سال ۲۰۲۱ را دارد. RZBOX به راحتی برای سناریوهای مختلف کاربردی مانند بازی های خانگی و استفاده تجاری مناسب است. مینی کامپیوتر را به محل کار خود ببرید و در اتاق کنفرانس از آن استفاده کنید یا آن را مانند تلفن همراه خود به دوست بازی های کامپیوتری خود تبدیل کنید.

RZBOX CPU

RZBOX: سایت رسمی برای سرمایه گذاری و پیش فروش باز است ، اهدا ۱۰ عدد RZBOX به عنوان جایزه آغاز می شود

Chuwi RZBOX در ۷ سپتامبر در وب سایت رسمی کمپانی سازنده معرفی و پیش فروش سرمایه گذاری جمعی آغاز شده است. در حال حاضر سه نسخه برای انتخاب وجود دارد:

  • نسخه DIY فلزی بدون رم و SSD
  • ۸G RAM + 256G SSD
  • ۱۶G RAM + 512G SSD

این محصول سفارشات را در سرتاسر جهان می پذیرد و مشتریان از تخفیفات ۱۰ تا ۲۰% به عنوان هدیه برخوردار خواهند شد. برای تشکر از گیمرهای سراسر جهان برای رای دادن ، شرکت و تعامل در ساخت این دستگاه ، Chuwi یک رویداد پیش فروش جهانی با اهدا ۱۰ دستگاه RZBOX رایگان به عنوان هدیه راه اندازی کرده است.

کاربران سراسر جهان برای امتحان شانس دریافت Chuwi RZBOX MINI رایگان میبایست وارد وب سایت رسمی Chuwi شوند و با ثبت نام و وارد کردن ایمیل خود دستورالعمل ها را برای تکمیل کار و دریافت جایزه دنبال کنند.

رویداد پیش فروش و سرمایه گذاری در وب سایت رسمی RZBOX از ۷ سپتامبر تا ۱۲ اکتبر ادامه خواهد داشت. پس از پایان رویداد ، محصولات ارسال می شوند. سازندگان رایانه های شخصی که به دنبال رایانه های شخصی کوچک با عملکرد بالا هستند نیز نباید این فرصت را برای خرید RZBOX با چنین قیمت فوق العاده از دست بدهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری RZBOX و فعالیت های پیش فروش ، به وب سایت رسمی Chuwi مراجعه کنید. https://promotion.chuwi.com/chuwi-rzbox-amd-ryzen9-mini-pc

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و انزل وب هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.