تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 جولای 2022 - 10:12
کد خبر : 504986

برای جوانسازی چهره ی خود، لیفت نخ انجام دهیم یا تزریق ژل؟

برای جوانسازی چهره ی خود، لیفت نخ انجام دهیم یا تزریق ژل؟

در تفکر عموم افراد این چنین می باشد که در راستای جوانسازی چهره خود می توانند اقدامات زیبایی انجام دهند و به این ترتیب آثار و نشانه های پیری را از چهره ی خود از بین ببرند. اما نکته ای که وجود دارد این است که هر یک از این اقدامات زیبایی کاربرد های متفاوتی

در تفکر عموم افراد این چنین می باشد که در راستای جوانسازی چهره خود می توانند اقدامات زیبایی انجام دهند و به این ترتیب آثار و نشانه های پیری را از چهره ی خود از بین ببرند. اما نکته ای که وجود دارد این است که هر یک از این اقدامات زیبایی کاربرد های متفاوتی دارند و افراد مختلف بسته به نیاز صورتشان باید آن ها را انتخاب نمایند. اگر چه پزشک متخصص زیبایی با بررسی چهره ی شما می تواند بهترین درمان را برایتان مشخص نمایند، اما بد نیست که شما نیز با کابرد های مختلف هر یک از اقدامات زیبایی چون لیزردرمانی آشنا شوید.

خاصیت درمانی لیزر

بسیاری از افراد تنها با خاصیت زیبایی لیزر برای لیزر موهای زائد آشنا هستند. در حالی که برخی از دستگاه های لیزر خاصیت درمانی دارند و از آن ها به منظور جوانسازی پوست و از بین بردن ضایعات پوستی استفاده می شود. در صورتی که آثار و نشانه های افزایش سن در چهره ی شما وجود دارد و یا این که صورتتان دچار ضایعه های پوستی شده است، می توانید از این نوع دستگاه های لیزر استفاده نمایید.

خواص زیبایی و درمانی تزریق بوتاکس

امروزه بسیاری از افراد به سمت خاصیت های درمانی تزریق بوتاکس چون درمان تعرق بیش از حد و درمان میگرن علاقه مند شده اند. در حالی که سال ها است که تزریق بوتاکس از پرطرفدارترین و موثرترین روش های زیبایی برای از بین بردن چین و چروک های صورت می باشد.

جوانسازی صورت با تزریق ژل

چهره ی افراد مختلف با افزایش سن و کاهش کلاژن های زیر پوست، دچار پیری می شود. که از جمله رایج ترین نشانه های آن، افتادگی بافت های صورت می باشد. البته که کاهش ناگهانی و شدید وزن نیز بر این موضوع می تواند تاثیرگذار می باشد. در این میان بهترین راه حل برای درمان افتادگی صورت تزریق ژل می باشد.

جلوگیری از پیری صورت با لیفت نخ

جراحی سنتی لیفت صورت برای جوان سازی صورت و گردن انجام می شود. با این حال، لیفت صورت با نخ گزینه کم تر تهاجمی و قابل دسترس بیماران می باشد. چرا که فرایند این روش آسن تر است و با عوارص کمتری همراه می باشد. لیفت صورت با نخ یک پروسه لیفت غیر جراحی است. این روش حداقل تهاجمی و برای صورت، گردن و غبغب می باشد که با استفاده از پیشرفت های جدید فن آوری برای سفت کردن پوست شل استفاده می شود. بافت های داخلی پوست را دوباره جوان می کند و آن ها را از شر شکستگی و پیری خلاص می کند. در لیفت صورت با نخ جای نگرانی برای دیده شدن نخ ها نمی باشد. وجود این نخ ها در زیر پوست، ظاهر شما را بهبود می بخشد. با تشکیل بافت پشتیبانی به روش طبیعی، نخ ها پوست را محکم می کنند. و به این ترتیب افتادگی های صورت برطرف می شود.

بهترین سن لیفت صورت با نخ

فردی که سلامت روحی و جسمی خوبی داشته باشد، سیگار مصرف نکند و قوام پوست وی ملایم تا متوسط باشد، کاندید مناسبی برای این روش خواهد بود. کسی که سستی پوست شدیدتری داشته باشد، نیاز به عمل جراحی لیفتینگ دارد. هر بیمار منحصر به فرد است و بسته به سن، درجه شلی پوست و ساختار صورت، ممکن است کاندیدای مناسبی برای لیفت نخ صورت باشد و یا خیر. به همین خاطر در رابطه با بهترین سن لیفت نخ صورت نمی توان نظر دقیقی ارائه داد.

برای جوانسازی چهره ی خود، لیفت نخ انجام دهیم یا تزریق ژل؟

مراحل لیفت صورت با نخ

با استفاده از مواد پلی پروپیلن، نخ به یک سوزن نازک وصل می شود و از طریق بافت چربی در زیر سطح پوست وارد پوست می شود. نخ ها قلاب های کوچکی دارند که با استفاده از سوزن از زیر پوست عبور می کنند. قلاب ها پوست را نگه می دارند و می کشند تا پوست دوباره جوان تر شود. جدید ترین نخ هایی که برای لیفت نخ صورت استفاده می شوند، قابل جذب در بافت پوست هستند که همین خطر عفونت را نیز کاهش می دهد. لیفت صورت با نخ برش ندارد و این امر فرآیندی آسان تر را برای بیماران به وجود می آورد. روش لیفت با نخ سریع بوده و به طور متوسط حدود ۱ ساعت طول می کشد.

میزان ماندگاری لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ ممکن است تا شش ماه دوام داشته باشد و معمولاً هیچ زخمی باقی نمی گذارد. پس از لیفت نخ، حرکات صورت شما ممکن است برای چند هفته محدود باشد، به خصوص اگر زیاد بخندید. با این حال میزان ماندگاری لیفت نخ به شرایطی بدنی شما بستگی دارد.

مزایا و معایب لیفت صورت با نخ

مزایای لیفت صورت با نخ

  • روشی آسان و سریع که در کمتر از دو ساعت انجام می شود.
  • به عنوان یک روش سرپایی انجام می شود و نیازی به بیهوشی نیست.
  • روشی حداقل تهاجم با تورم جزئی و دوره بهبودی کوتاه
  • بدون برش بزرگ
  • هیچ زخمی یا خونریزی قابل مشاهده ندارد.
  • مواد مورد استفاده بیولوژیکی و آلرژی زا نیستند.
  • حداقل احتمال کشش پوست
  • نتایج فوری برخلاف روش های دیگر
  • پوست جوان تر و محکم تر به نظر می رسد.
  • باعث کانتور صورت، رفع چین و چروک دور چشم و کاهش غبغب می شود.
  • مقرون به صرفه در مقایسه با لیفت کامل صورت

لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی لیفتینگ صورت؟

حتی بهترین لیفت نخ نیز تأثیر چشمگیر و ماندگاری جراحی سنتی را ندارد. جراحی سنتی می تواند خط فک یا پیری گردن را نیز درمان کند. اما این روش یک گزینه مناسب برای بیمارانی که در جستجوی روشی آسان و کم هزینه غیر جراحی برای جوانسازی صورت هستند، می باشد.

افزایش مراجعین کلینیک های زیبایی به کمک سایت های تخصصی

اکثر مراجعین کلینیک های زیبایی از طریق جست و جو در فضای اینترنت کلینیک مورد نظر خود را انتخاب می نمایند. به همین خاطر است که می توان گفت کلینیک های زیبایی با داشتن سایت های تخصصی در این حوزه می توانند مراجعین بیشتری داشته باشند. البته که استفاده از خدماتی چون مشاوره تخصصی سئو نیز بر عملکرد هر چه بهتر سایت ها تاثیرگذار می باشد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.