تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 مارس 2021 - 7:36
کد خبر : 34335

برخی مشخصات شیائومی می ۱۱ لایت فاش شد

برخی مشخصات شیائومی می ۱۱ لایت فاش شد

برخی مشخصات شیائومی می ۱۱ لایت فاش شدبه‌تازگی، چندین عکس از شیائومی می ۱۱ لایت منتشر شده است که طراحی آن را نشان می‌دهد. اما اطلاعات کمی در مورد مشخصات فنی آن وجود دارد. شایعات اولیه مبنی بر مجهز شدن ..

برخی مشخصات شیائومی می ۱۱ لایت فاش شد

به‌تازگی، چندین عکس از شیائومی می ۱۱ لایت منتشر شده است که طراحی آن را نشان می‌دهد. اما اطلاعات کمی در مورد مشخصات فنی آن وجود دارد. شایعات اولیه مبنی بر مجهز شدن می ۱۱ لایت به تراشه جدید شرکت کوالکام وجود داشت، اما لیست منتشرشده از گوگل پلی کنسول، خلاف این قضیه را نشان می‌دهد.

در این لیست، یک گوشی هوشمند با نام رمز «رنویر» و شماره مدل ام ۲۱۰۱ کی ۹ جی نشان داده شده است. این مدل از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ جی شرکت کوالکام بهره می‌برد و نوع پیکربندی هسته‌ها و کلاک این تراشه نیز یکسان هستند. پیکربندی حافظه قطعاً متفاوت خواهد بود، اما مدلی با ۸ گیگابایت رم احتمالاً به بازار عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود شیائومی می ۱۱ لایت با فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی به بازار عرضه شود

شیائومی می 11 لایت

اسکرین شات گوگل پلی کنسول که مشخصات فنی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

متأسفانه، این همه مشخصاتی است که لیست گوگل پلی کنسول می‌تواند نشان دهد، اما اگر هیچ گزارشی وجود نداشته باشد که خلاف این مشخصات فنی را ثابت کند، باید انتظار داشته باشیم که این گوشی هوشمند از یک باتری ۴۱۵۰ میلی‌آمپر ساعتی برای تأمین انرژی دستگاه و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات استفاده کند. سایر مشخصات فنی مربوط به حافظه شامل ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است و مقدار پایه رم باید ۶ گیگابایت باشد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.