تاریخ انتشار : یکشنبه 22 ژانویه 2023 - 22:47
کد خبر : 506131

بسته بندی پنی سیلین

بسته بندی پنی سیلین

FDA توصیه می کند که تولید کنندگان و توزیع کنندگان اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از استفاده از محصولات دارویی  که با نگهدارنده فنلی هالوژنه یا در معرض آنها قرار دارند در هر نقطه از زنجیره تامین انجام دهند. این شامل کلیه تأسیساتی است که محصولات دارویی، اجزاء یا مواد بسته بندی را تولید، نگهداری

FDA توصیه می کند که تولید کنندگان و توزیع کنندگان اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از استفاده از محصولات دارویی  که با نگهدارنده فنلی هالوژنه یا در معرض آنها قرار دارند در هر نقطه از زنجیره تامین انجام دهند. این شامل کلیه تأسیساتی است که محصولات دارویی، اجزاء یا مواد بسته بندی را تولید، نگهداری یا توزیع می کنند.

FDA همچنین توصیه می کند که سازندگان پنی سیلین

برای اطمینان از عدم وجود مواد نگهدارنده فنلی هالوژنه از تامین کنندگان درخواست گواهی کنند. تولیدکنندگان همچنین باید مراقب بوی مشخص ترکیبات متخلف باشند تا بتوانند قبل از آلوده شدن یا توزیع بیشتر محصولات مداخله کنند.

 

استانداردهای ایالات متحده (ASTM) و استانداردهای بین المللی (استاندارد بین المللی برای اقدامات بهداشتی گیاهی (ISPM)) عملیات حرارتی یا بخور با متیل بروماید را برای حفظ مواد ذخیره سازی بسته بندی مشتق شده از چوب، از جمله پالت های چوبی توصیه می کنند. برای اطلاعات بیشتر، از جمله گواهی این استانداردها، به روش استاندارد برای درمان ویا علامت گذاری مواد بسته بندی و دستورالعمل های تنظیم مواد بسته بندی چوب در تجارت بین المللی (ISPM 15) مراجعه کنید.

اگرچه روش‌هایی برای تشخیص وجود دارد و ممکن است برای غربالگری دوره‌ای عملی باشد، FDA انتظار دارد که سازندگان از طریق رعایت CGMP از چنین آلودگی‌هایی جلوگیری کنند. یک سیستم کیفیت منطبق با CGMP اطمینان حاصل می کند که تضمین هایی از تامین کنندگان به دست می آید و اقداماتی برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض ترکیبات مشکل ساز انجام می شود. به تولیدکنندگان مواد دارویی تمام‌شده یادآوری می‌شود که مقررات CGMP نیازمند روش‌های مکتوب بهداشتی است که برای جلوگیری از آلودگی تجهیزات، اجزا، ظروف محصولات دارویی، بسته‌ها، بسته‌بندی، مواد برچسب‌گذاری و محصولات دارویی طراحی شده‌اند. توصیه های مشابه برای تولید کنندگان مواد فعال دارویی در راهنمای هماهنگ بین المللی ICH برای صنعت Q7 راهنمای تولید خوب برای مواد فعال دارویی گنجانده شده است.

 

فلیپ آف انواع اقسام مختلفی دارد و امروزه جلوی وقوع بسیاری از مشکلات را می گیرد. فلیپ آف ها کاربرد بسیار زیادی دارد و در از بین بردن مشکلات کمک زیادی به افراد می کند. فلیپ آف به عنوان یک درب پوش و بسیار قوی عمل می کند در نوع های مختلف در سایز و قیمت های مختلف روانه بازار می‌ شود.

معمولا این وسیله برای کارخانه‌های لوازم آرایشی و کارخانه های بهداشتی و دارویی استفاده می شود. فیلیپ اف ها انواع و اقسام مختلفی دارد در دهه اخیر استفاده از آنها بسیار رونق گرفته است. این محصول زیر نظر متخصصین ساخته می شود و دارای مزایا و معایبی هستند که مزایای آن آنقدر زیاد است که افراد زیادی تمایل به استفاده از آن دارند و از وارد شدن هوا به داخل ان جلوگیری می کند.

در خارج از ایران استفاده از محصول فلیپ اف بسیار رونق گرفته است. شرکت تولیدکننده فلیپ اف می کوشد که بهترین محصول را در اختیار همه افراد جهان قرار دهد و با توجه به سلیقه و نیاز شان از آنها استفاده کنید. تولید کننده تجهیزات داروی یکی از محصولاتی که تولید می کند و مورد استفاده افراد قرار گرفته است هین فلیپ اف است.

طراحی منحصر به فرد آنها باعث شده که افراد با استفاده از نیاز خود آن را استفاده کنند. در ایران یکی از بهترین محصولاتی هستند که افراد با توجه به نیاز و سلیقه شان آن را تهیه می‌کند در پوش ها انواع مختلفی دارد و افراد با توجه به طریقه مصرف خود آنها را تهیه می‌کنند.

در پوش تیر آف یکی از بهترین ترین درپوش ها به حساب می آید برای اولین بار این درپوش در ایران ساخته و طراحی شد. این درپوش دارای مزیت های منحصر به فردی است که به راحتی می توان مواد غلیظ را از آن خارج کرد. این درب ها قابلیت باز شدن را در کمترین زمان دارد.

بسته بندی پنی سیلین2

 تیر آف ها از جمله محصولاتی هستند که افراد با توجه به نیاز شان ان را استفاده می کنند زیرا این درب ها کاربردهای زیادی دارد و همین کار باعث شده که یکی از محصولات پر استفاده در سراسر ایران تبدیل شود. معمولا این وسیله بسیار پرکاربرد است. در گذشته از آن استفاده می کردند. این تیر آف مدل های بسیار زیادی دارد در سایز و اندازه های مختلفی ساخته می‌ شود. افراد با توجه به نیاز و سلیقه یشان ان را تهیه می‌کنند. زیرا آنها بسیار ساده هستند و همچنین اگر آن را به صورت عمده تهیه کنید با قیمت ارزان تری به دستتان می رسد برای نگهداری مواد حساس به این درب پوش ها نیاز است. اگر در پوش فاسد شود یا به راحتی باز شود یا هوا به هر دلیلی به داخل آن برود باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای فرد می شود.

یکی از داروهایی که امروزه بسیار حساس است و افراد زیادی از آن استفاده می کنند پنی سیلین ها هستند.

پینی سیلین ها در زمان های قدیم به عنوان داروی حساس برای از بین بردن عفونت های داخلی و خارجی بدن ها استفاده می شود بنابراین بسته بندی بنویسید آنها بسیار حائز اهمیت است یکی از محصولاتی که به بسته بندی ان بسیار مهم است و  کمک فراوانی به از بین بردن عفونت  می‌کند پنی سیلین ها  هستند که با انواع اقسام مختلفی دارد و در سایزهای مختلف روانه بازار می شود

همانطور که می‌دانید بسته بندی مواد دارویی کار هرکسی نیست و باید زیر نظر متخصصین صورت بگیرد اگر کارخانه ساخت دارو در بسته بندی پنی سیلین دقت لازم را به خرج ندهد  می تواند باعث خسارت افراد زیاد شود و ممکن است باعث خسارت جسمی و روانی افراد شود بنابراین استفاده از درپوش های فلزی که از جنس آلومینیوم هستند بسته بندی صورت می گیرد.

در سایز های مختلف روانه بازار می‌شود و افراد با توجه به نیاز و سلیقه شان را تهیه می‌کند.

فیلپ آف ها و بسیار پرکاربرد هستند در سایزهای مختلف روانی باز می شوند و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تهیه و خربد   هستید می توانید از طریق مرکز ما تهیه کنید این مرکز می‌گذرد و محصولات عالی و بینظیر را در اختیار شما عزیزان قرار گیرد  .

شرکت تولیدی آکو صنعت تجارت آریا از ابتدای سال 1393 پا به عرصه رقابت در حوزه صنعت گذاشته است.
بر این اساس برای پیشبرد اهداف خود به گرد آوری تیمی متشکل از متخصصین در زمینه های صنعتی به خصوص قطعات خاص ، پرداخته است.
آکو صنعت با استفاده از تجربیات پیشین که در زمینه ملزومات و تجهیزات دارو بخصوص درپوش ویال تزریق داشته است ، امیدوار به تحقق تمامی اهداف خود است و بر این باور است که بیش از هر چیز در برابر شرکت های داروساز و پرستاران و سایر کسانی که از محصولات و خدمات این شرکت استفاده می کنند ، مسئول است .
آکو صنعت معتقد است که با اتکا بر انرژی فزاینده و توانائی های خلاق و سازنده کارکنان ، جهش های بلندی در بازار رقابت خواهد داشت.

راه های ارتباطی

  •  34702900 026 / 34712592-4 026
  •  09354403040
  •  09354403040
  •  info@ako-sanat.com | sm@ako-sanat.com
  •  کرج ، کمال شهر ، خ بهشت سکینه ، خ پاکشوما ، روبروی پاکشوما ، پلاک 38.

 

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.