تاریخ انتشار : دوشنبه 13 فوریه 2023 - 20:41
کد خبر : 506215

بهترین روش های خرید آنلاین از امارات و تحویل در ایران

بهترین روش های خرید آنلاین از امارات و تحویل در ایران

مقدمه یکی از جذاب ترین و بهترین کشورهایی که برای خرید حضوری و حتی خرید حضوری میتوانیم معرفی کنیم، امارات متحده عربی است. خرید آنلاین از امارات یکی از بهترین انتخاب هایی است که میتوانید جهت تامین و واردات کالاهای باکیفیت و اقتصادی داشته باشید. هر روزه میلیون ها مشتری خرید آنلاین از دبی را

مقدمه

یکی از جذاب ترین و بهترین کشورهایی که برای خرید حضوری و حتی خرید حضوری میتوانیم معرفی کنیم، امارات متحده عربی است. خرید آنلاین از امارات یکی از بهترین انتخاب هایی است که میتوانید جهت تامین و واردات کالاهای باکیفیت و اقتصادی داشته باشید. هر روزه میلیون ها مشتری خرید آنلاین از دبی را ترجیح میدهند و حتما شما هم درباره بازارها و مراکز خرید فوق العاده این شهر شنیده اید. ما در گروه تجاری ققنوس این افتخار را داریم تا با فراهم کردن شرایط خرید و واردات کالاهای مورد نظر شما از دبی، بهترین تجربه تجاری شما را رقم بزنیم. به علاوه، با خدمات حمل بار از چین ترخیص بار زمینی، خرید آنلاین از امارات و دبی میتوانیم نیازهای تجاری و غیرتجاری شما را برآورده سازیم.

معرفی بهترین وبسایت های خرید آنلاین در امارات

پیش از آن که به معرفی فروشگاه های اینترنتی دبی بپردازیم، بیاید نگاهی به نحوه خرید آنلاین از امارات داشته باشیم. در مرحله اول جهت خرید آنلاین از دبی باید وارد صفحه اصلی وبسایت مورد نظر خود شوید و بخشی که دنبال آن هستید را پیدا کنید. در برخی سایت ها شما امکان مقایسه قیمت انواع محصولات را دارید که شانس خرید موفق را افزایش میدهند. همچنین، تخفیف ها و جشنواره ها میتوانند کمک زیادی به داشتن خریدی اقتصادی کنند. در ادامه بعد از اینکه بهترین محصول را پیدا کردید، باید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید؛ البته پس از ایجاد حساب کاربری در سایت مورد نظر.

نکته ای که باید مورد توجه قرار دهید این است که فرایند خرید آنلاین از امارات دشوارتر از چیزی که به نظر میرسد، میباشد؛ چرا که امکان پرداخت آنلاین و ارسال مستقیم کالا برای ایرانی ها فراهم نمیباشد و با محدودیت هایی مواجه خواهید شد. در این میان، ما در گروه تجاری ققنوس تمام تلاش خود را کرده ایم تا با ارائه بهترین خدمات خرید آنلاین از دبی، پرداخت و حمل بار، پروسه خرید را به بهترین شکل به اتمام برسانیم. کافی است لینک کالای دلخواه خود را که از یکی از سایت های زیر انتخاب کرده اید، برای ما بفرستید و قیمت و شرایط خرید آسان را به اطلاعتان برسانیم. حمل بار از دبی همانند حمل بار از چین میتواند به روش های دریایی و هوایی صورت میگیرد و ما میتوانیم همه این مراحل را در کنار ترخیص بار زمینی انجام دهیم.

لیست محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی جهت خرید آنلاین از امارات که به شدت پیشنهاد میکنیم، به صورت زیر است:

وبسایت لتس تانگو / LetsTango

اگرچه در LetsTango می‌توانید طیف وسیعی از چیزها را برای خرید پیدا کنید، اما این پلتفرم خرید آنلاین در حال رشد، عمدتاً به خاطر وسایل الکترونیکی و رسانه‌ای خود جهت خرید آنلاین از دبی مشهور است.  LetsTango در سال 2013 تأسیس شد و درآمد آن عمدتاً از امارات متحده عربی و سایر کشورهایی که در این فروشگاه اینترنتی فعالیت می کنند، به دست می آید.

از نظر ما، LetsTango.com یک تجربه خرید بسیار کاربرپسند را برای مشتریان آنلاین خود با امکانات کمک خرید لحظه ای زنده، کمک خرید دیجیتالی پیشگامانه و بسیاری از روش های پرداخت مانند Cash On Delivery و Swipe In Card در زمان تحویل ارائه می دهد. به علاوه، آنها یکی از اولین فروشگاه های خرید اینترنتی هستند که برای خریدهای بالای 100 درهم تحویل رایگان را در روز بعد ارائه می‌کنند و همچنین خریدار می‌تواند با استفاده از «نقاط جمع‌آوری» و کمک کارکنان خود، تحویل فوری را پس از خرید انتخاب کند.

وبسایت نون / Noon

وبسایت نون یکی از برندهای مطرح در خاورمیانه به شمار میرود که انتخاب خوبی هم برای خرید آنلاین از دبی میباشد. این وبسایت در سال 2017 شروع به کار کرد و اکنون به یک پلتفرم پیشرو در تجارت الکترونیک منطقه تبدیل شده است. سایتی که همه چیزهایی که برای ملزومات روزمره و سبک زندگی خود نیاز دارید را عرضه میکند.

شما در Noon.com می توانید لوازم الکترونیکی، لباس، لوازم جانبی، مواد غذایی، محصولات کودک، محصولات تناسب اندام و غیره را خریداری کنید. به علاوه، محصولات با قیمت های بسیار مقرون به صرفه و تخفیف های بسیار جذاب به فروش می رسند. هزینه ارسال از این فروشگاه اینترنتی خیلی اقتصادی و امکان خرید کم هزینه را برای مشتریانی که شرایطش را دارند، فراهم میکند؛ اما برای شما که این شرایط را ندارید، ما میتوانیم حمل بار از دبی را به هر دو صورت دریایی و هوایی در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسانیم؛ همانطور که برای حمل بار از چین توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس، با بهترین خدمات کنار شما هستیم.

وبسایت Sivvi

Sivvi یک فروشگاه اینترنتی مد مستقر در دبی است که توسط رشید آلبر تأسیس شده و در حال حاضر، در امارات متحده عربی، عربستان سعودی، عمان، بحرین و کویت خدمات ارائه میدهد. فروشگاه Sivvi مد جدید و شگفت انگیز دنیا را با جذاب ترین برندها و معاملات برای شما به ارمغان می آورد. Sivvi.com در سال 2014 راه اندازی شد و توسط Noon.com خریداری شده است. در واقع، فروشندگان این وبسایت، انواع محصولات مد و فشن را در جذاب ترین برندها و طرح ها به فروش میرسانند.

وبسایت سوق / خرید آنلاین از آمازون امارات

Souq در سال 2005 توسط بنیانگذار آن رونالدو موچوار تاسیس شد و خیلی سریع به وب سایت تجارت الکترونیک پیشرو در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا تبدیل شد. در وبسایت  Souqمی توانید از حدود 40000 محصول خرید کنید. جالب است بدانید، اقلامی که توسط Souq برای خرید آنلاین از امارات، ذخیره، جمع آوری، بسته بندی و ارسال می شوند، توسط شرکتی به نام “Fulfilled by Souq” شناخته می شوند. این محصولات با ضمانت 100% اصل و کیفیت عرضه می شوند.

Souq اخیرا توسط آمازون خریداری شده است و شما می توانید تمام محصولات خود را از لوازم برقی، لوازم ضروری روزانه، لباس و غیره را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت عالی پیدا کنید.

انواع شیوه های حمل و نقل بین المللی بار

زمانی که برای خرید آنلاین از امارات یا واردات کالا از چین با فروشنده به توافق میرسید، باید بهترین روشی که میتوانید کالا را ارسال کنید، انتخاب نمایید. این شیوه بسته به نوع کالا، بوجه شما و وزن حجم بار میتواند مناسب یا غیرمناسب باشد. دو روش پرکاردبری که جهت حمل بار از چین به دبی استفاده میشود، حمل و نقل دریایی و هوایی هستند که در ادامه بیشتر روش های حمل و نقل بین المللی کالا را معرفی خواهیم کرد.

  • حمل بار دریایی: تمامی کالاها با هر زو.ن، شکل، جنس و ابعاد را میتوانید با استفاده از سرویس حمل بار دریایی گروه تجاری ققنوس ارسال کنید. شما با توجه به نوع کالای خود میتوانید بهترین کانتینرها را انتخاب و محموله خود را به راحتی حمل و وارد نمایید.
  • حمل بار زمینی: حمل و نقل زمینی به وسیله ماشین های سنگین، کامیون ها، کامیونت ها و… انجام میگیرد و از آنجا که روشی زمان بر است و موانع زیادی میتواند داشته باشد، برای مسیرهای خیلی طولانی پیشنهاد نمیشود. برای کالاهایی که به صورت زمینی وارد گمرکات میشوند، میتوانید از ترخیص بار زمینی استفاده کنید.
  • حمل بار هوایی: حمل و نقل هوایی در چند سال اخیر برای حمل بار از چین بسیار مورد توجه بوده است. تحویل کالا در سریع ترین زمان از فواصل دور، امنیت بالا برای حمل کالاهای بسیار حساس و قابل استفاده برای طیف وسیعی از کالاهای متنوع از جمله مزایای این روش حمل و نقل بین المللی میباشد.
  • حمل بار ریلی: هزینه پایین و مقرون به صرفه، امنیت بالای شبکه ریلی و مناسب بودن برای کالاهایی با حجم بالا از جمله مزایای حمل و نقل ریلی است.

بهترین روش های خرید آنلاین از امارات و تحویل در ایران

لیست مدارک مورد نیاز جهت حمل و نقل کالا به ایران

با اتمام فرایند خرید آنلاین از دبی برای حمل بار و ترخیص بار زمینی به اسناد و مدارک مهمی نیاز دارید که برخی از آنها توسط شرکت حمل و نقل بین المللی صادر میشوند و برخیدیگر را باید از فروشنده تحویل بگیرید. برای حمل بار از چین نیز به چنین مدارکی نیاز دارید که شامل موارد زیر میشوند:

  • پیش فاکتور یا پروفرما
  • بارنامه حمل بار
  • پکینگ لیست یا فهرست عدل بندی
  • گواهی مبدا
  • برگه اطلاعات ایمنی مواد
  • قاعده اینکوترمز
  • دستورالعمل نامه ارسال کننده بار
  • دستورالعمل های عملیاتی
  • و..

ترخیص کالا چگونه انجام میشود و چه انواعی دارد؟

ترخیص کالا میتواند به چند روش صورت بگیرد:

  • ترخیص بار زمینی
  • ترخیص بار هواریی
  • ترخیص بار دریایی
  • ترخیص بار ریلی

خدمات اختصاصی ترخیص بار زمینی از گمرکات کشور و ترخیص کالا در امارات متحده از جمله محبوب ترین سرویس های ویژه ققنوس ترخیص میباشد که امکان خروج سریع محموله شما از گمرکات را بدون هیچ گونه دردسری فراهم میکند. از آنجا که به تنهایی قادر به ترخیص کالا پس از خرید آنلاین از امارات نخواهید بود، توصیه میکنیم این فرایند را به ترخیصکاران مجرب ما بسپارید.

بهترین روش های خرید آنلاین از امارات و تحویل در ایران

اظهار الکترونیکی و اخذ شماره سریال اظهارنامه از سامانه epl، ورود کالا به اماکن گمرکی و توزین آن، اسکن کلیه مدارک اظهار کالا در سامانه جامع گمرکی، تعیین مسیر اظهارنامه و تعیین باجه کارشناسی به صورت سیستمی و ارجاع به کارتابل کارشناس ذی ربط، ارسال پیامک به صاحب کالا و اطلاع رسانی موضوع، بررسی و انطباق مستندات اسکن شده با اصل مستندات فیزیکی و صدور مجوز مراجعه به درب خروج، صفر تا صد اصلی ترین مراحل ترخیص کالا از بندر عباس به صورت ترخیص بار زمینی، دریایی، هوایی یا ریلی هستند.

جمع بندی

اگر نمیتوانید در امارات حضور داشته باشید و کالاهای مورد نظر خود را خریداری نمایید، خرید آنلاین از دبی را از دست ندهید. با خرید آنلاین از امارات و فروشگاه های اینترنتی بسیار خوبی که راه اندازی کرده اند، فرصتی عالی جهت تجربه خریدی اقتصادی و فوق العاده برای واردات کالا از این کشور به ایران را دارید. از آنجا که مسیر خرید، واردات، ترخیص و حمل بار به دقت و تسلط زیادی نیاز دارند، گروه تجاری ققنوس آماده است تا به تسهیل فرایند خرید شما کمک کند. به علاوه، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات حمل بار از چین توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس و ترخیص بار زمینی میتوانید با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن 021 4800110 در تماس باشید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.