تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 ژانویه 2024 - 1:30
کد خبر : 506927
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بهترین شارژر برای آیفون در سال 2024 بسته هستند

بهترین شارژر برای آیفون در سال 2024

بهترین شارژر برای آیفون در سال 2024

تشخیص کلگی شارژر آیفون اصل و اورجینال در حال حاضر کمی سخت شده است و حتی خود فروشنده‌ها هم گاهی به اشتباه خواهند افتاد.خرید شارژر آیفون اصل با قیمت مناسب دغدغه همه کاربران آیفون است

 

باید گفت آداپتورها و سری‌های شارژر گوشی آیفون رویدادی بسیار عظیم و شگفت انگیز در گوشی‌های هوشمند می‌باشد شرکت اپل توانسته با ایده‌های نو و خلاقانه نگاه بسیاری از دوستداران تکنولوژی را به خود جلب کند.

نکته بسیار مهمی که در مورد شارژرهای آیفون بیشتر کاربران را نگران کرده است قیمت بالای آن میبباشد، زیرا کالاهایی که اورجینال و اصل می‌باشد و خود شرکت اپل آن را تولید کرده قیمت‌های نجومی و سرسام آوری دارد و خرید شارژر ایفون اورجینال یکی از دغدغه های کاربران آیفون است

همین دلیل باعث شده است که بیشتر شرکت‌ها به فکر این باشند تا شارژرها و کابل های مشابه شرکت اپل را ارائه دهند هر چند برخی از این شرکت ها مانند شرکت باسئوس ، انکر ، مک دودو ، الدینیو ، ارلدام و … کالاهای اورجینال را با کیفیت بسیار بالا و قیمت های بالاتری ارائه میدهند، اما اصل بودن و کیفیت کالا در این شرکت ها جزء اولویت هاست باید گفت این برندها با پیروی از استانداردهای آیفون از فناوری PD هم  بهره میبرد.

در مقابل برخی شرکت‌ها نیز از این موقعیت سو استفاده کرده و کالاهای فیک را به عنوان کالای اصلی با قیمت های متفاوتی با لگو آیفون بروی محصول به مشتری می‌فروشند که با خرید این مدل شارژرها موجب شده فرآیند شارژ گوشی طولانی شود و کاهش طول عمر باتری را به همراه داشته باشد که در طولانی مدت باعث تعویض باتری آیفون و هزینه های بالایی برای کابران به همراه دارد.

راه های تشخیص شارژر اصلی آیفون

 

در زمان خرید شارژر و آداپتورهای آیفون حتماً به این نکات باید دقت کنید.

 

  1. شارژرهای آیفون دارای پک و اصالت کالا می‌باشند به طوری که عکس کالا بهمراه سایه پشت کالا بروی پک قابل روئیت است .
  2. لگوی اپل و مشخصات هک شده بروی پک کالا که نشان دهنده اصل بودن شارژر می‌باشد.
  3. بدنه شارژر اپل از جنس پلاستیک بسیار مرغوب تولید شده به طوری که قالب گیری شارژر بسیار دقیق و بدون کوچکترین ضایعه و یا خط و خش است در مقابل شارژرهای فیک خطوط در آن کاملا مشهوده و حتی در برخی ضایعه های روی شارژرها دیده میشود.
  4. رنگ شارژرهای اپل سفید صدفی می باشد که در شارژرهای فیک رنگ آن کاملا سفید نیست و این به طور وضوح مشخص است.
  5. پایه های فلزی و کانکتورها از فلز براق است و پایه های کانکتور صاف ، ثابت و نباید به داخل یا بیرون انحنا داشته باشد این نکته بیشتر از موارد دیگر در شارژر های فیک مشهود میباشد.
  6. بین دو پایه فلزی شارژر اطلاعاتی مانند ولت آداپتور و کشور تولید کننده و یک کد پیگیری وجود دارد که یکی دیگر از روش های تشخیص اورجینال بودن کالا بشمار میرود.
  7. حروف CE بروی محصولات اپل درج شده است که نشانگر این می‌باشد که شارژر اپل در کشورهای اروپایی تولید شده است.

 

بهترین شارژر آیفون

 

در زمان خرید شارژر اولین نکته‌ای که ما باید مد نظر قرار بدهیم این است که توان مورد نیاز برای شارژ گوشی چقدر می‌باشد، هر چقدر که ما شارژر با توان پایین‌تر را خریداری کنیم گوشی ما دیرتر شارژ می‌شود و همین امر باعث می‌شود که گوشی به مدت طولانی در شارژ باشد و باعث کاهش عمر باتری می‌شود و در طولانی مدت به باتری گوشی آسیب میزند. در زمان خرید ما به برخی شارژرها و محصولات با قیمت پایین برخورد میکنیم که لگو اپل بروی آن حک شده است اما همان قیمت پایین باید برای ما نشانه این باشد که محصول اصلی نسیت و از کیفیت خوبی برخوردار نمیباشد و این محصول نه تنها به صرفه نیست بلکه در طولانی مدت باعث مشکلاتی از قبیل دیر شارژ شدن گوشی و کوتاه شدن عمر باتری نیز میشود.

محصولات اپل به دلیل طراحی منحصر به فرد، کیفیت عالی و استفاده ازمواد مرغوب و تکنولوژی های خاص گران میباشد و با توجه به شارژرهای فیکی که در بازار وجود دارد تهیه  و اطمینان از اورجینال بودن آن برای کاربر سخت میباشد ، ما در این مقاله سعی کردیم توضیخاتی را بیان کنیم که در زمان خرید دچار سردرگمی نشوید.

 

اپل برای شارژرهای گوشی از فناوری فست شارژ استفاده می‌کند این فناوری باعث می‌شود که گوشی شما با سرعت بالاتری شارژ شود و حتی آداپتور بتواند جریان مورد نیاز شارژ گوشی را تشخیص بدهد و با جریان مناسب اقدام به شارژ گوشی کند.

شما می‌توانید با استفاده از شارژرهای قدیمی آیفون گوشی‌های سری ۱۳ ،۱۲ ،۱۱ را شارژ کنید زیرا شرکت اپل تمام تلاشش برای رسیدن به اهداف زیست محیطی بکار گرفته و به همین دلیل در پک‌های آیفون ۱۲ به بعد آداپتور قرار نداده و تنها یک کابل USB-C به Lightning وجود دارد که از شارژر سریع هم پشتیبانی می‌کند.

برای اطلاع ازبهترین  قیمت شارژر آیفون حتما به سایت دیجی شارژ مراجعه کنید.

شارژر های مناسب گوشی های آیفون

شارژرهایی که برای مدل های متفاوت اپل کارایی بهتری دارد و به نسبت توان آن میتوان برای گوشی آیفون تهیه کنید.

  • آیفون 15 شارژر 35 وات
  • آیفون 14 شارژر 27 وات
  • آیفون 13 پرو مکس شارژر 27 وات
  • آیفون 13 پرو شارژر 20 واتی
  • آیفون 13 مینی شارژر 20 وات
  • آیفون 13 شارژر 20 وات
  • آیفون سری 12 شارژر 20 وات
  • آیفون سری 11 شارژر 18 وات
  • آیفون SE مدل 2020 شارژر 18 وات

 

توضیحاتی در مورد برخی شارژرهای آیفون

سری‌های شارژر 20 وات LLA آیفون

 

آداپتورهای 20 وات آیفون LLA  که دارای پورت خروجی USB به Typ-c می‌باشد و شدت جریان 3 آمپر ، ولتاژ خروج شارژر 9 ولت است که جریان متناسب با شارژ گوشی را تشخیص میدهد و نسبت به آن آیفون شما را شارژ میکند. این شارژر آیفون برای گوشی های 11 ، 12 ، 13 ، 14 و SE بسیار مناسب هستند و شما بدون نگرانی میتوانید این محصولات را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی بلند مدت و تحویل به موقع از فروشگاه تخصصی شارژر و کابل شارژ دیجی شارژ خریداری کنید.

 

سری شارژر دیواری آیفون 5 وات

 

شارژر 5 وات آیفون که برای آیفون های نسل 5 به بعد طراحی و ارائه شده یک طراحی مینیمال و بسیار زیبا دارد دارای پورت USB که برای تمامی کابل ها از قبیلType-C  و Lightning و Micro USB به کار میرود که شدت جریان 1 آمپر با خروجی شارژ 5 ولت از شارژ سریع 100 تا 200 ولت پشتیبانی میکند و بسیار کاربردی و بصرفه است اما بهتراست که این شارژر را برای آیفون های 5 ،6 ، 7 ، 8 ، SE و  Xاستفاده کنید.

 

 

سری شارژر دیواری اصلی LLA آیفون 18 وات

 

شارژر دیواری 18 وات اپل طراحی خاص و جنس باکیفیت وعالی، دارای یک خروجی تایپ سی با دو پین است و بسیار سبک برای مسافرت مورد مناسبی میباشد. برای استفاده از این آداپتور در ایران به یک مبدل دوشاخه نیاز دارید تا بتوانید از شارژ سریع آن بهره ببرید. این شارژر سریع میتواند در کمتر از 50 دقیقه گوشی شما را شارژ نماید.

شدت جریان 3 آمپر که با خروجی شارژ 9 ولت و پشتیبانی از شارژ سریع 100 تا 200 ولت دارای کانکتورUSB Type-C میباشد و یکی دیگر از شارژر های برند اپل از فناوریPD  بهره میبرد. این شارژر برای گوشی های مدل 14، 13 ، 12، 11، SE، X، 8 مناسب میباشد.

 

 

کلگی شارژ بیسوس 30 وات

 

آداپتور بیسوس با توان 30 وات که می‌تواند دستگاه‌های هوشمند دیجیتالی شما را بصورت Fast Charging در مدت زمان کوتاهی شارژ کند.

یک شارژر بسیار کارآمد که با جثه و طراحی کوچکی که دارد از توان ، کیفیت بالا و جنس بسیار مرغوبی که از پلاستیک ABS  ساخته شده و بدنه آن مقاوم در برابر ضربه و خط وخش است ، شارژر Baseus با دو رنگ سفید و مشکی تولید شده  و  برخوردار از توان 30 واتی که با سرعت بالای میتواند در کوتاهترین زمان مممکن گوشی یا وسایل هوشمند شما را شارژ نماید.

این شارژر با دو پورت Type-C و USB  به طور همزمان میتواند با توان های متفاوت به طوری که برای هر پورت 18 وات و12 وات به صورت فست شارژ وسایل هوشمند و دستگاه های دیجیتالی را سریع شارژ کند.در ضمن این شارژر از دو شاخ EU بهره برده که برای کاربران ایرانی یک مزیت محسوب میشود.

  • پورت Type-C با ولتاژ و شدت جریان خروجی: 30 وات با جریان  1.5Aو 20V – 30 وات با جریان 2.0A و 15V – 30 وات با جریان 2.5A و 12V 27 وات با جربان 3A  و 9V – 15 وات با جریان 3A و5V
  • USB هم با خروجی: 30 وات با جریان 1.5A و 20V – 30 وات با جریان 2.5A و 12V27 وات با جریان 3A و 9V – 15 وات با جریان 3A و 5V

 

 

شارژر وایرلس چهار کاره رومیزی A06

 

شارژر وایرلس که با قابلیت توان شارژ چند دستگاه هوشمند به طور همزمان از قبیل موبایل ، اپل واچ ، ایرپاد را دارا می باشد یکی دیگر از محصولات پر فروش اپل است . گاهی بدلیل استفاده کردن همزمان چند شارژر و کابل برای شارژ کردن وسایل هوشمند میزکار کار و اطرافتان شلوغ میشود که این بهم ریختگی جالب بنظر نمیرسد در اینجا بهترین کار این است که از شارژرهای چندکاره استفاده کنید تا محیط کار و میز خلوت تری داشته باشید.

این شارژر در دو رنگ سفید و مشکی و در ابعاد 228*142*27.8 با ظرافت خاصی تولید شده و در طراحی ظاهری آن یک نمایشگر بزرگ وجود دارد که از LED وRBG داخلی با دو سطح روشنایی داخلی و هفت حالت چراغ رنگی که درخشش خاصی به محیط اطراف میدهد در نظر گرفته شده است.

در این شارژر برای شارژ گوشی از توان خروجی 5W ، 7.5W ،  10W  و 15W برای ایرپاد 3W  برای اپل واچ 3.1W استفاده میشود.

در این شارژر تراشه هایی قرار داده شده که از گوشی و اکسسوری های دیگر در هنگام شارژ حفاظت‌های چندگانه بعمل می آید اجازه شارژ بیش‌از‌حد نمیدهد، حتی کنترل دما در زمان شارژ که دمای دستگاه های هوشمند بالا نرود ، ولتاژ بیش‌از‌حد به گوشی و ایرپاد و اپل واچ نرسد وجریان متناسب با دستگاه هوشمند باشد. این شارژر در یک پک به همراه کابل عرضه میشود.

 

ما تمام تلاش خود را بکار گرفتیم که در این مقاله برای شارژر آیفون توضیحاتی از قبیل انواع شارژرهای آیفون چه از نظر کیفیت و اصل بودن و حتی انواع برند ها و همچنین برخی شارژرهای آیفون ارائه دهیم تا در زمان خرید دچار سردرگمی نشوید و لازم بذکر است اگر میخواهید خریدی با اطمینان را تجربه کنید به فروشگاه تخصصی شارژر دیجی شارژ مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را با اعتماد به اصل بودن و گارانتی های بلند مدت تهیه نمایید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.