تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 نوامبر 2021 - 15:44
کد خبر : 46791

بهترین هدفون های بی سیم ورزشی و مخصوص دویدن

بهترین هدفون های بی سیم ورزشی و مخصوص دویدن

بهترین هدفون های بی سیم ورزشی و مخصوص دویدن موسیقی ها با علائق انسان‌ها سر و کار دارند و باعث می شوند لذت بیشتری از ورزش کردن ببریم و به ورزش کردن ما انگیزه بیشتری بدهد. برای گوش دادن به موسیقی قطعا ه..

بهترین هدفون های بی سیم ورزشی و مخصوص دویدن

موسیقی ها با علائق انسان‌ها سر و کار دارند و باعث می شوند لذت بیشتری از ورزش کردن ببریم و به ورزش کردن ما انگیزه بیشتری بدهد. برای گوش دادن به موسیقی قطعا هندزفری های باسیم گزینه مناسبی نیستند و فقط وسیله رنجش ما را فراهم می کنند. بنابراین باید به دنبال خرید هندزفری بلوتوثی و بی سیم باشیم چرا که می توانیم در مدت زمانی که به ورزش کردن مشغولیم، بدون مزاحمت به موسیقی دلخواه خود گوش دهیم.

در ادامه گزینه های بسیار مناسبی برای خرید بهترین مدل هندزفری بی سیم بلوتوثی در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید خرید خوب و مناسبی را تجربه کنید.

ویژگی هندزفری های بلوتوثی مناسب ورزش

این هندزفری ها باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد تا برای کسی که در حال ورزش کردن و دویدن است، مشکلی پیش نیاید و به راحتی بتواند فعالیت ورزشی خود را ادامه دهد.

  • طراحی عالی

برای کسی که ورزش می کند مهم است که در حین کار هندزفری بلوتوثی از گوشش بیرون نیاید. چرا که وقتی هندزفری بیرون می آید یا می افتد، ورزشکار باید توقف کند و چند لحظه ای وقتش را برای قرار دادن مجدد در گوشش قرار دهد.

علاوه بر آن، اگر داخل گوش به درستی قرار نگیرد؛ ممکن است حین فعالیت و ورزش گم شود و تمام هزینه ای که برای آن کرده اید، عملا از بین می رود.

  • عمر باتری

زمان عمر باتری ویژگی دیگری است که باید به آن توجه ویژه ای کرد. هندزفری ورزشکاری اگر در زمان کوتاهی شارژ آن به اتمام برسد، خیلی به درد نمی خورد و مناسب این کار نیست. بنابراین هنگام خرید هندزفری بلوتوثی، مشخصات باتری آن را روی جعبه بخوانید و سعی کنید به صورت دقیق میزان نگهداری و پخش موسیقی را متوجه شوید تا بعدا در خلال ورزش، با قطع آهنگ مواجه نشوید.

  • ضد تعریق و مقاوم بودن

ویژگی بعدی آن این است که ضد آب باشد و در برابر تعریق بتواند مقاومت از خود نشان دهد و اجزا آن توسط خورده نشود و آسیب نبیند.

  • دارا بودن بیس مناسب

اگر عاشق موسیقی هستید، بهتر است از هندزفری های ورزشکاری استفاده نکنید، چرا که این هندزفری ها با دارا بودن بیس زیاد، باعث می شوند هیجان ورزشکار زیاد شود و در واقع اصل موسیقی را خراب می کنند.

حال که با ویژگی های هندزفری های مختلف آشنا شدیم، می خواهیم چند نمونه از هندزفری هایی که برای ورزشکاری مناسب هستند، را مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید قیمت هایی که در پایین به آن ها اشاره می شود آخرین قیمت بازار است و ممکن است وقتی شما این مقاله را مطالعه می‌کنید، قیمت ها کمی تغییر کرده باشند.

هندزفری های بلوتوثی مناسب برای ورزشکاران

  • هدست بلوتوث اورجینال جبرا مدل Elite Active 45e

یکی از برترین هندزفری های بازار از برند جبرا این هندزفری است. اگر عاشق شنیدن صدای بلند و با کیفیت هستید، این هندزفری را از دست ندهید. این هندزفری بلوتوثی با ترکیبی که دارد، به راحتی درون گوش قرار می گیرد و با دارا بودن گیرهایی بر روی آن، باعث خواهد شد از داخل گوش بیرون نیاید.

هدفون

شارژ کامل این هندزفری 2 ساعت طول می کشد و هنگام پخش موسیقی تا 6 ساعت می تواند به صورت مداوم شارژ داشته باشد. شارژ آن نیز مانند اکثریت هندزفری ها از طریق USB انجام می شود و یکی از مزیت‌های ویژه آن ضد آب بودن است که بدون نگرانی می تواند یار همیشگی شما در باشگاه ورزشی باشد.

قیمت اورجینال آن چیزی حدود 2 میلیون تومان است.

  • هدست بلوتوث تسکو مدل TH 5337N

شرکت TSCO یکی از برندهای نام آشنا در تولید هندزفری های بلوتوثی و قیمت مناسب است. این هندزفری دارای سیمی است که به نگهدارنده آن بر دور گردن متصل می شود و با استفاده از بلوتوث به موبایل شما متصل خواهد شد.

دور گردنی این هندزفری باعث خواهد شد دیرتر هندزفری را گم کنید و همین جزو یکی از مزیت‌های بی نظیر آن است. این هندزفری تا 8 ساعت شارژ را درون خود نگه می دارد و باعث خواهد شد هنگام ورزش کردن نگران شارژ هندزفری خود نباشید.

هدفون

قیمت حدودی این هندزفری 250 هزار تومان است و برای کسانی که به دنبال یک هندزفری اقتصادی هستند، گزینه مناسبی است.

· هدست پشت گردنی بیسیم ال جی مدل تون اینفینیم (LG Tone Infinim HBS-910)

نام ال جی، برای کسانی که از محصولات الکترونیکی استفاده می کنند، بسیار آشنا و قریب است. این هندزفری از قابلیت بلوتوث 4.1 برخوردار است و به شما این امکان را می دهد که این دستگاه را به کلیه لوازم دیجیتال مانند تبلت، موبایل و غیره متصل می شود.

این هندزفری قابلیت پاسخگویی تماس و تنظیم کردن صدای موسیقی را دارد و نیازی نیست برای تنظیم کردن بلندی صدا گوشی موبایل همیشه همراهتان باشد. این بلوتوث از تمامی سیستم عامل های موبایل یعنی اندروید و IOS پشتیبانی می کند و اگر به دنبال یک هندزفری قیمت مناسب هستید، آن را از دست ندهید.

قیمت حدودی این هندزفری الان که با هم صحبت می‌کنیم چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان است.

در بالا علاوه بر اینکه از مشخصات یک هندزفری ورزشکاری صحبت کردیم، چندین مورد از هندزفری‌ های مناسب را نیز مورد بررسی قرار دادیم. بنابراین می‌توانید با توجه به ویژگی‌های هندزفری بالا، به دنبال دیگر هندزفری های مناسب در بازار برای باشگاه و ورزش خود بگردید و از ورزش خود لذت بیشتری از قبل را ببرید.

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.