تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 ژانویه 2021 - 11:30
کد خبر : 14356

به‌روزرسانی سامسونگ گلکسی اکتیو ۲ از ردیاب اسمارت تگ پشتیبانی می‌کند

به‌روزرسانی سامسونگ گلکسی اکتیو ۲ از ردیاب اسمارت تگ پشتیبانی می‌کند

به‌روزرسانی سامسونگ ..

به‌روزرسانی سامسونگ گلکسی اکتیو ۲ از ردیاب اسمارت تگ پشتیبانی می‌کند

سامسونگ به‌روزرسانی جدیدی را برای ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ ارائه داده و ویژگی‌های جدیدی را به این ساعت اضافه کرده است. علاوه بر ویژگی‌های نرم‌افزاری، این شرکت همچنین یک بند بنفش را برای مطابقت رنگ آن با مجموعه گلکسی S21 معرفی کرده است.

حجم این به‌روزرسانی که با دو عنوان R820XXu1DUA3/R820GFC1DUA3 نام‌گذاری شده حدود ۸۵ مگابایت است. اگرچه این به‌روزرسانی ثبات کلی سیستم را بهبود می‌بخشد اما یک ویژگی اصلی نیز دارد. سامسونگ پشتیبانی از عملکرد SmartThings Find را به این ساعت اضافه کرده است که با ردیاب‌های اسمارت تگ (Smart Tag) منتشر شده توسط این شرکت سازگار است. اسمارت تگ اساساً یک ردیاب بلوتوث است که می‌تواند به هر دستگاهی متصل شود و اکنون با به‌روزرسانی جدید، می‌توان آن را با استفاده از ساعت هوشمند ردیابی کرد.

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ در دو اندازه ۴۰ میلی‌متر و ۴۴ میلی‌متر ارائه می‌شود. این ساعت یک صفحه‌نمایش S-AMOLED دارد که از رزولوشن ۳۶۰x360 پیکسل پشتیبانی می‌کند. نسخه ۴۰ میلی‌متری دارای یک نمایشگر ۱٫۲ اینچی است در حالی که مدل ۴۴ میلیمتری آن با یک صفحه‌نمایش ۱٫۴ اینچی عرضه خواهد شد. درون گلکسی واچ اکتیو ۲ پردازنده اگزینوس ۹۱۱۰ به همراه ۷۶۸ مگابایت رم قرار دارد. همچنین نسخه LTE این ساعت هوشمند مجهز به فولاد ضد زنگ ممتاز و ۱٫۵ گیگابایت رم است. ساعت هوشمند جدید سامسونگ سیستم‌عامل Tizen را با رابط کاربری One UI اجرا می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد یک ساعت سفارشی متناسب با لباس خود داشته باشند.

این دستگاه در برابر آب و گرد و غبار مقاوم و دارای دو گواهی‌نامه IP68 و MIL-STD 810G است که می‌تواند در شرایط سخت آب و هوایی عملکرد خوبی داشته باشد. گلکسی واچ اکتیو ۲ دارای ۳۹ حالت تمرین با دسته‌های مختلف و ردیاب ضربان قلب نوری با ۸ LED برای اسکن سریع‌تر است که قابلیت رسم نوار قلب (ECG) را نیز دارد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.