تاریخ انتشار : یکشنبه 23 ژوئن 2024 - 15:00
کد خبر : 507411
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیوگرافی و زندگینامه مینا نامداری آخرین اخبار و حواشی بسته هستند

بیوگرافی و زندگینامه مینا نامداری آخرین اخبار و حواشی

بیوگرافی و زندگینامه مینا نامداری آخرین اخبار و حواشی

    یکی از جنجالی ترین و حاشیه سازترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام، مینا نامداری است. بعید است بلاگرهای جنجال به پا کن اینستاگرام را دنبال کنید اما با این نام آشنا نباشید. مینا نامداری همانند دنیا جهانبخت، ندا یاسی، نیلوفر و … توانسته با ایجاد حواشی مختلف برای خود فالوورهای زیادی دست و پا کند.

 

 

یکی از جنجالی ترین و حاشیه سازترین اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام، مینا نامداری است. بعید است بلاگرهای جنجال به پا کن اینستاگرام را دنبال کنید اما با این نام آشنا نباشید. مینا نامداری همانند دنیا جهانبخت، ندا یاسی، نیلوفر و … توانسته با ایجاد حواشی مختلف برای خود فالوورهای زیادی دست و پا کند.

در واقع هدف اصلی این افراد از جنجال به پا کردن و ایجاد حواشی، شهرت بیشتر و دیده شدن در اینستاگرام است. چرا که از این طریق کسب درآمد خواهند کرد. در این مطلب می خواهیم به بیوگرافی و زندگی نامه کامل مینا نامداری بپردازیم. همچنین برخی از جنجال های معروف او در اینستاگرام را به شما معرفی خواهیم کرد.

مینا نامداری کیست؟

مینا نامداری در تاریخ 5 ابان ماه سال 1369 شمسی در خانواده ای بسیار ثروتمند و مرفه به دنیا آمد. پدر او در حوزه فولاد و همچنین ملک در تهران فعالیت داشت. آن ها دارای یک خانه دوبلکس و لاکچری در منطقه یک تهران بوده و مینا در همان خانه به دنیا آمد.

طبق گزارش ها مینا تنها یک خواهر دارد. مینا به هنر و نقاشی کردن بسیار علاقه داشت. به همین دلیل تصمیم گرفت وارد هنرستان شده و تحصیلات خود را در رشته نقاشی ادامه دهد. پس از آن که در رشته هنر در دبیرستان فارغ التحصیل شد، تصمیم گرفت برای ادامه تحصیلات خود به خارج از کشور مهاجرت کند.

مهاجرت مینا به بلژیک

مینا نامداری برای ادامه تحصیلات خود در حوزه هنر قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشت و برای این کار کشور بلژیک را انتخاب کرد. خانواده وی مخالف مهارجت مینا بودند و اجازه مهاجرت را به وی نمی دادند. اما پس از مدتی مینا توانست آن ها را برای مهاجرت خود به بلژیک راضی کند.

بعد از راضی کردن خانواده اش، مینا با دوستان خود برای تحصیل در رشته هنر وارد یکی از دانشگاه های بلژیک شد. اما پس از مدتی به دلیل اهمیت ندادن به تحصیلات و گذراندن وقت خود به خوشگذرانی همراه با دوستان، از دانشگاه اخراج شد. در واقع مینا نتوانست تحصیلات خود را در این کشور ادامه دهد.

اخراج از بلژیک و مهاجرت به ترکیه

مینا نامداری از کشور بلژیک اخراج نشد اما به دلیل کم کاری دیگر امکان ادامه تحصیل را در کشور بلژیک نداشت. همچنین به دلیل انجام برخی دیگر از تخلفات دیگر قادر به زندگی در کشور بلژیک نبود. در نتیجه تصمیم گرفت برای ادامه زندگی به ترکیه مهاجرت کند. در ترکیه تصمیم گرفت یک گالری هنری از آثار خود را در استانبول برگزار کند. با تبلیغ بسیار هنرمندان دیگر این گالری توانست با موفقیت روبرو شود.

در همین حین توجه یک کارگردان ترکیه ای نه چندان حرفه ای به آثار مینا نامداری جلب شد. درنتیجه از وی دعوت کرد در برخی از سریال های او نقش های کوتاهی داشته باشد. مینا در ابتدا قبول نکرد. اما پس از مدتی به دلیل علاقه وی به مشهور شدن، پیشنهاد کارگردان را پذیرفت و چندین نقش کوتاه نه چندان مهم را بازی کرد.

دلایل معروفیت مینا نامداری

مینا نامداری در ترکیه از طریق فیلم های که بازی کرد تا حدود مشهور شده و توانست نظر آژانس های مدلینگ را در این کشور جلب کند. چرا که مینا از چهره و اندام زیبایی برای کار مدلینگ برخوردار بود. هم برندهای ترکیه ای و هم برندهای ایرانی ساکن ترکیه از مینا نامداری برای مدل شدن برندشان دعوت کرد. در نتیجه مینا کم کم به کار مدلینگ علاقه مند شده و تصمیم گرفت شانس خود را در این عرصه نیز امتحان کند.

مینا با منتشر کردن عکس های مدلینگ خود در اینستاگرام بسیار مشهور شد. اما اوج شهرت او به خاطر عکس های نیمه برهنه ای بود که در این پلتفرم به اشتراک می گذاشت. این عکس ها توانستند شهر و حواشی زیادی را برای وی به دنبال داشته باشند.

رابطه مینا نامداری با پیام صادقیان

بعد از مدتی که از مشهور شدن مینا نامداری در اینستاگرام می گذشت وی برای کسب شهرت بیشتر اقدام به انتشار فایل های صوتی کرد. در این فایل های صوتی پیام صادقیان بازیکن فوتبال ایران به وی ابراز علاقه کرده بود. مینا نیز با انتشار این ویس ها سعی در کسب شهرت بیشتر داشت.

البته پیام صادقیان نیز تا زمانی که در ایران بود به دلیل استعمال قلیان و ایجاد سایت شرط بندی همواره در مرکز توجه قرار داشت. به همین دلیل این بازیکن نیز در سن 28 سالگی مجبور شد از ایران به ترکیه مهاجرت کند. پیام صادقیان این فایل ها را تکذیب کرده و مینا نامداری را به دروغگویی متهم کرد. همچنین وی مینا را دختری دانست که برای جلب توجه همواره خود را برهنه می کند.

جنجال های مینا نامداری با میلاد

پس از آن که مینا نامداری توسط پیام صادقیان بسیار مورد هجمه و توهین قرار گرفت، توسط میلاد حمایت شد. میلاد یکی از بلاگرهای اینستاگرام است که در ترکیه اقامت داشته و دارای سایت شرطبندی است. میلاد نیز به دلیل زندگی لاکچری، ماشین های آنچنانی و خانه های لوکس همواره مورد توجه کاربران اینستاگرام می باشد.

رابطه مینا نامداری با میلاد روز به روز صمیمی تر شده و مینا همواره به او ابراز علاقه می کرد. البته دخترهای زیادی در اطراف میلاد قرار داشتند اما ظاهرا وی تنها با مینا نامداری رابطه عاشقانه داشت. رابطه مینا و میلاد تقریبا شش ماه طول کشید.

علت تصمیم به خودکشی مینا نامداری

بعد از آن که رابطه مینا نامداری و میلاد جدی تر شد، میلاد به وی پیشنهاد ازدواج داد. مینا نیز فورا این پیشنهاد را قبول کرده و دوست داشت هر چه زودتر با مینا ازدواج کند. اما پس از مدتی میلاد از ازدواج کردن با مینا طفره می رفت و همواره ازدواجشان را عقب می انداخت تا وقتی که این دو از هم جدا شدند.

مینا به دلیل ضربه عشقی که خورده بود در لایو اینستاگرام تصمیم به خودکشی گرفته و با تیغ رگ دستش را برید. همین واقعه باعث شد دوستان وی به آمبولانس زنگ بزنند. البته این خودکشی تا حدودی نمایشی بوده و برای جذب فالوور های بیشتر صورت گرفت.

لایو جنجالی مینا نامداری با پسر 14 ساله

مینا نامداری که همواره با برخی از فالوورهایش لایو می گذارد این بار با یک پسر 14 ساله لایو گذاشت. آن ها ابتدا حرف های معمولی می زدند اما با گذشت چند دقیقه حرف ها به مسائل جنسی کشیده شد و این مسئله خشم فالوورها را برانگیخت. در نتیجه بسیاری از کاربران سعی کردند با گزارش دادن پیج مینا نامداری، پیج وی را از دسترس خارج کنند.

جمع بندی

در این مطلب مینا نامداری یکی از جنجالی ترین شخصیت های اینستاگرام را معرفی کردیم. بلاگرهای اینستاگرام به دلیل حواشی مختلفی که درست می کنند همواره تمام توجه ها را به خود جلب خواهند کرد. دلیل پربازدید شدن پیج این افراد نیز همین است.

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.