تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 می 2021 - 12:30
کد خبر : 41316

دانلود زیرنویس فارسی بازی The Medium

دانلود زیرنویس فارسی بازی The Medium

تمام ما انسان‌ها داخل ذهنمان یک جهان دیگر داریم، جهانی که برای بعضی انسان‌ها مانند یک باغ زیبا و خرم می‌ماند و از دل آن آثار زیبایی بیرون می‌آید اما برای تعدادی هم چون جهنمی است پر از هیولاها و افکار ..

تمام ما انسان‌ها داخل ذهنمان یک جهان دیگر داریم، جهانی که برای بعضی انسان‌ها مانند یک باغ زیبا و خرم می‌ماند و از دل آن آثار زیبایی بیرون می‌آید اما برای تعدادی هم چون جهنمی است پر از هیولاها و افکار ترسناک و تاریک که خطرناک‌ترین دشمن انسان است. استودیو Bloober Team سال گذشته تصمیم به انتشار یک اثر ترسناک گرفت و پس از مدت‌ها توسعه، بازی The Medium را به بازار عرضه کرد. همان‌طور که بازی می‌گوید: همه‌چیز با یک دختر مرده شروع می‌شود! اما درک داستان این دختر عجیب و سفر در ذهن غریب او، نیازمند دانش زیادی از زبان انگلیسی است و واضح است که مخاطب پارسی‌زبان نمی‌تواند به‌راحتی با این بازی ارتباط برقرار کند. پارسی گیم برای اولین بار تیمی از مترجمان خبره را گرد هم آورده است تا زیرنویس بازی The Medium را به بهترین وجه و با زبان فارسی روان تولید کند و خوشبختانه حالا می‌توانیم این زیرنویس بازی را با بهترین کیفیت ممکن و کاملا رایگان در اختیار شما قرار دهیم.

درک بازی‌های داستانی برای مخاطب پارسی‌زبان که آشنایی چندانی با زبان انگلیسی ندارد، مانند کوه بزرگی است که درنهایت روح بازی را می‌کشد و نمی‌گذارد از داستان و دیالوگ‌های بی‌نظیر لذت ببریم. اگر به دنبال راهی برای درک بهتر بازی The Medium هستید، پارسی گیم پیشنهاد اختصاصی برای شما دارد که نمونه آن را هیچ کجا نخواهید یافت. زیرنویس بازی The Medium با دقت و وسواس خاصی توسط تیمی از مترجمان و متخصصان خبره تولیدشده است تا بتوانید بهترین تجربه ممکن را از بازی دریافت کنید. دیگر لازم نیست نگران زبان پیچیده بازی و عدم درک داستان باشید، با دانلود زیرنویس بازی مدیوم، تمامی مشکلات شما حل خواهند شد و دو دنیای موازی بازی را به بهترین شکل درک کرده و از فضای تاریک و درعین‌حال زیبای آن را لذت خواهید برد.

فارسی‌ساز کامل بازی The Medium

زیرنویس بازی The Medium پله به پله با شما جلو می‌رود و با فعال سازی آن، درک بهتری از دنیای عجیب بازی و چالش‌های این دختر مرده پیدا خواهید کرد. دقت کنید که تیم پارسی گیم تمامی دیالوگ‌های بازی را به زبان فارسی برگردانده است؛ علاوه بر آن نکات و توصیه‌های داخل بازی هم فارسی سازی شده‌اند و دیگر لازم نیست ساعت‌ها دنبال معنی راهنماها و معماهای بازی بگردید. از نکات مثبت این زیرنویس باید به فونت بسیار زیبا و ترجمه خوانا و نزدیک به متن اصلی اشاره کرد. تیم طراحی زیرنویس بازی The Medium با وسواس خاصی تک‌تک واژه‌ها را برگزیده‌ است تا مخاطب پارسی‌زبان، تجربه‌ای کاملاً مشابه با نمونه اصلی داشته باشد. یکی دیگر از نکات مثبت، تغییر زبان تمامی منوها و تنظیمات بازی است و اگر نمی‌دانستید چه تنظیماتی روی بازی اعمال کنید، حالا ترجمه فارسی به کمک شما آمده است. امکان تغییر رنگ و اندازه فونت زیرنویس هم در بخش تنظیمات وجود دارد. زیرنویس بازی به‌طور کامل با تمامی صحنه‌ها و سکانس‌ها هماهنگ شده تا شما با خیال راحت انگشت روی موس و کیبورد بگذارید و از فضای زیبای بازی لذت ببرید.

The Medium ازجمله بهترین بازی های سال 2020 است که همراه با موسیقی تکان‌دهنده‌اش، شمارا برای چند ساعت از دنیای واقعی جدا می‌کند و درنهایت شمارا به یکی از طرفداران استودیو Bloober تبدیل می‌کند. اگر تابه‌حال داستان بازی برای شما گنگ بوده و درک زیادی از دیالوگ‌ها نداشتید، دانلود زیرنویس بازی The Medium پلی خواهد بود به دنیایی خیالی که مطمئنم از گردش در آن سیر نخواهید داشت. کافی است به بخش دانلود زیرنویس بازی مراجعه کنید و راهنمای نصب را به‌صورت کامل دنبال کنید. در آخر باید بگوییم تمامی فرایند تهیه و تولید توسط تیم پارسی گیم انجام‌شده است و هرگونه تغییر و بازنشر آن تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

تصاویری از محیط بازی :

The Medium The Medium The Medium The Medium The Medium The Medium The Medium The Medium

نوشته دانلود زیرنویس فارسی بازی The Medium اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.