تاریخ انتشار : یکشنبه 4 جولای 2021 - 20:17
کد خبر : 43117

تاریخ انتشار بتای عمومی زولا بتل رویال مشخص شد

تاریخ انتشار بتای عمومی زولا بتل رویال مشخص شد

حتما طی هفته‌های گذشته اخبار زیادی در رابطه با زولا بتل رویال شنیده‌اید، بخش جدیدی از بازی زولا که حالت بتل رویال را به این بازی محبوب اضافه کرد. این قابلیت طی هفته‌های گذشته به صورت کلوزبتای محدود من..

حتما طی هفته‌های گذشته اخبار زیادی در رابطه با زولا بتل رویال شنیده‌اید، بخش جدیدی از بازی زولا که حالت بتل رویال را به این بازی محبوب اضافه کرد. این قابلیت طی هفته‌های گذشته به صورت کلوزبتای محدود منتشر شد که بازیکنان این بازی، طی رویدادهای زنده‌ای که در چند هفته برگزار شد، توانستند بلیط بتای محدود این بازی را دریافت کنند و جز اولین نفرات در نبردهای بتل رویال باشند؛ اما بسیاری از مخاطبان و کاربران این بازی نتوانستند این قابلیت محبوب را تجربه کنند و همگی منتظر انتشار بتای عمومی یا انتشار نسخه اصلی بازی بودند. شرکت سورنا گیمز اعلام کرده است که بتای عمومی زولا بتل رویال قرار است طی رویداد زنده‌ای که از کانال توییچ زولا در تاریخ 15 تیر ماه برگزار می‌شود، در دسترس قرار گیرد تا کاربران زولا در تابستان امسال، طعم جذابی از بتل رویال داشته باشند.

در پارسی گیم بخوانید:

  1. هر آنچه باید از بازی زولا بتل رویال بدانید
  2. هر آنچه باید از بازی آنلاین زولا بدانید

ویژه برنامه‌ی تجربه گیم پلی زولا بتل رویال

در بتای عمومی این بازی، حالت تیمی دو نفره هم اضافه شده است که در حالت بتای محدود وجود نداشت و تنها به صورت انفرادی امکان رقابت با سایر بازیکنان میسر بود. بتای محدود این بازی حالت آزمایشی را با موفقیت پشت سر گذاشته و هم‌اکنون آماده انتشار بتای عمومی است و طی این مدت، توسعه‌دهندگان بازی با انجام تست‌های اولیه، به رفع باگ‌ها و مشکلات احتمالی کاربران پرداخته‌اند. با توجه به وسعت نقشه بتل رویال این بازی ممکن است در آینده هم دستخوش آپدیت‌های جزئی قرار گیرد تا کاربران این بازی کمترین مشکل را در تجربه‌ی آن داشته باشند.

همچنین تیم توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کرده‌اند که بتای عمومی آن تا اواخر تیرماه در دسترس خواهد بود و پس از اتمام آن، نسخه رسمی زولا بتل رویال به‌صورت عمومی به بخشی از بازی زولا اضافه گردد.

نوشته تاریخ انتشار بتای عمومی زولا بتل رویال مشخص شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.