تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 11:00
کد خبر : 27459

تاریخ انتشار به‌رورزسانی جدید بازی Microsoft Flight Simulator مشخص شد

تاریخ انتشار به‌رورزسانی جدید بازی Microsoft Flight Simulator مشخص شد

بازی Microsoft Flight Simulator نه تنها یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های سال 2020 بود، بلکه یکی از واقعی‌ترین بازی‌های تاریخ نیز به شمار می‌آید. سازندگان این اثر هر چند مدت با ارائه به‌روزرسانی‌های جدید، آن..

بازی Microsoft Flight Simulator نه تنها یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های سال 2020 بود، بلکه یکی از واقعی‌ترین بازی‌های تاریخ نیز به شمار می‌آید. سازندگان این اثر هر چند مدت با ارائه به‌روزرسانی‌های جدید، آن را به دنیای واقعی نزدیک‌تر می‌کنند. حال بازه زمانی به‌روزرسانی بعدی بازی نیز مشخص شده است.

استودیو Asobo Studio در آخرین نشست توسعه دهندگان که مدتی پیش به صورت زنده برگزار شد، تایید کرد که به‌روزرسانی بعدی بازی یاد شده بین تاریخ 9 الی 11 فوریه عرضه خواهد شد. این به‌روزرسانی روی کشور انگلستان تمرکز دارد و حدود 70 جاذبه دیدنی جدید را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در این بین حدود 5 فرودگاه جدید هم در دسترس قرار خواهد گرفت. در حقیقت این به‌روزرسانی برای ماه ژانویه یعنی ماه جاری میلادی در نظر گرفته بود اما همان‌طور که مشخص است، کاربران باید برای تجربه آن تا فوریه منتظر بمانند.

سازندگان اشاره کرده‌اند که به‌روزرسانی بعدی روی کشورهای فرانسه و بلژیک تمرکز خواهد داشت. به‌روزرسانی مذکور احتمالاً در ماه مارس عرضه شود اما با توجه به اتفاقاتی که در این اواخر رخ داده است، چندان به این تاریخ چشم نبندید.

در حال حاضر برخی از ویژگی‌های مورد انتظار طرفداران در فروشگاه بازی قرار گرفته است و کاربران می‌توانند به خرید یا دانلود آن‌ها اقدام کنند. همان‌طور که بدیهی است، احتمالاً نسخه بعدی افزون بر مکان‌های جدید، ویژگی‌های جدیدی را هم معرفی کند.

بازی Microsoft Flight Simulator هم‌اکنون روی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفته است و در تابستان سال جاری میلادی شاهد عرضه نسخه کنسول‌های ایکس باکس سری X و S خواهیم بود. نسخه ایکس باکس وان تاریخ عرضه دقیقی ندارد.

منبع: Gaming Bolt

نوشته تاریخ انتشار به‌رورزسانی جدید بازی Microsoft Flight Simulator مشخص شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.