تاریخ انتشار : شنبه 16 ژانویه 2021 - 15:00
کد خبر : 10843

تاریخ معرفی آنر V40 به ۳ بهمن موکول شد

تاریخ معرفی آنر V40 به ۳ بهمن موکول شد

تاریخ معرفی آنر V40 ..

تاریخ معرفی آنر V40 به ۳ بهمن موکول شد

در روز جمعه ۱۹ دی (۸ ژانویه)، آنر تائید کرد که گوشی هوشمند آنر V40 را در روز دوشنبه ۲۹ دی (۱۸ ژانویه) معرفی خواهد کرد. با این حال، این شرکت دیروز در ویبو پستی را منتشر کرد تا اطلاع دهد که این رویداد را به جمعه ۳ بهمن (۲۲ ژانویه) موکول کرده است.

ترجمه ماشینی پست ویبو آنر بیان می‌کند که این موضوع به دلیل مسئله مربوط به «مکان و تجهیزات کنفرانس» است و تاریخ شروع آن را به ۳ بهمن (۲۲ ژانویه) موکول کرده است. رویداد معرفی آنر V40 در تاریخ گفته‌شده در ساعت ۱۰ (به وقت محلی) برگزار می‌شود و فروش آنر V40 در همان روز با شروع ساعت ۱۲ عصر (به وقت محلی) آغاز می‌شود.

این شرکت به‌طور رسمی همان پوستری را که در اوایل این هفته در ویبو ظاهر شد، به اشتراک گذاشته است. این پوستر گوشی را در سه رنگ سیاه، آبی و هلویی نشان می‌دهد. در قسمت جلوی دستگاه از یک نمایشگر لبه خمیده با بریدگی قرص شکل در گوشه بالا سمت چپ استفاده شده است.

آنر V40 احتمالاً از دوربین جدید سونی استفاده کرده است

Honor V40

گفته می‌شود که ماژول دوربین پشت آنر V40 به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، سنسور التراواید ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی، واحد فوکوس خودکار لیزر و فلاش LED مجهز شده است. آنر احتمالاً آن را به یک لنز ۱/۱٫۵x اینچی سونی IMX7XX مجهز کرده است.

هیچ مدرک مشخصی در مورد تنظیمات تنظیم دوربین سلفی دوگانه آنر V40 وجود ندارد. گفته می‌شود که این گوشی به یک پنل ۶٫۷۲ اینچی اولد مجهز است که در گوشی هواوی نوا ۸ پرو دیده می‌شود. گفته می‌شود که این نمایشگر فول HD پلاس دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و سرعت نمونه‌برداری لمسی ۳۰۰ هرتز است. به‌تازگی، آنر اعلام کرده است که V40 دارای یک صفحه نمایش سوپر سنسینگ در سطح شبکیه برای تولید بهتر رنگ است.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند مجهز به تراشه دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس باشد. گوشی جدید آنر ممکن است یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات در خود جای داده باشد. همچنین، شایعه شده است که این گوشی از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.