تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 10:45
کد خبر : 40777

تام کروز در بازی Starfield حضور خواهد داشت

تام کروز در بازی Starfield حضور خواهد داشت

تابه‌حال شایعات زیادی از بازی Starfield منتشرشده و می‌دانیم که به‌زودی اطلاعات کاملی از بازی دریافت خواهیم کرد. اخیراً جف گراب گزارش داده که استارفیلد در انحصار کنسول ایکس باکس خواهد بود و اینکه زمان ..

تابه‌حال شایعات زیادی از بازی Starfield منتشرشده و می‌دانیم که به‌زودی اطلاعات کاملی از بازی دریافت خواهیم کرد. اخیراً جف گراب گزارش داده که استارفیلد در انحصار کنسول ایکس باکس خواهد بود و اینکه زمان انتشار بازی به سال 2022 تغییر پیداکرده است. امروز شایعه‌ای در مورد حضور تام کروز در استارفیلد منتشرشده که خبر مهمی برای طرفداران Bethesda به‌حساب می‌آید.

چند روز پیش بود که شایعات حضور تام کروز توسط منابع مختلفی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و بر روی تلی از شایعات قبلی بازی Starfield قرار گرفت. اکانت توییتر بتسدا امروز سرنخ تازه‌ای در اختیار ما گذاشته که با شایعات چند وقت اخیر مرتبط است و احتمالاً یکی از ستارگان مشهور هالیوود در بازی جدید Bethesda Softworks حضور خواهد داشت.

افراد نزدیک به استودیو و فعالان عرصه ویدیو گیم که معمولاً منابع مختلفی داخل استودیوها دارند، همگی حضور تام کروز در بازی Starfield را تائید کرده‌اند. این افراد به توییت شرکت بتسدا که در سال 2018 منتشرشده اشاره می‌کنند و باور دارند که این توییت، سرنخ مهمی برای ماست. بتسدا آن زمان نوشته بود که: «هی تام کروز، ما از طرفداران پر و پا قرص تو هستیم! عاشق بازی‌ات در Oblivion و Fallout شدیم، می‌خواهی در پروژه بعدی ما حضور داشته باشی؟ با ما تماس بگیر»

تام کروز، کیانو ریوز دیگر؟

استودیو CD Projekt RED در مراسم E3 2019 یک بمب تبلیغاتی را با حضور کیانو ریوز روی صحنه منفجر کرد. حضور این بازیگر هالیوودی تأثیر زیادی روی شناخته شدن بازی Cyberpunk 2077 شد و حالا فعالان عرصه ویدیوگیم باور دارند که بتسدا هم به دنبال تکرار چنین سورپرایزی اما این بار با تام کروز، ستاره فیلم‌های مأموریت غیرممکن است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از بازی Starfield در دست نداریم. می‌دانیم که این بازی از یک سیستم انیمیشن کاملاً اختصاصی استفاده می‌کند که نسبت به بازی مانند Fallout 76 یک سر و گردن بالاتر است. همچنین گزارش‌هایی از انحصاری بودن بازی هم منتشرشده که با گزارش‌های قبلی همخوانی دارد. جیم رایان، مدیر پلی استیشن، چند وقت پیش‌گفته بود که نمی‌داند آیا این بازی به پلتفرم پلی استیشن خواهد آمد یا خیر اما واضح است که نباید انتظار انتشار این اثر علمی تخیلی را روی پلی استیشن 5 داشته باشیم.

حضور تام کروز در بازی استارفیلد می‌تواند یک بمب تبلیغاتی برای این عنوان کمتر شناخته‌شده باشد و باید دید چه زمانی اطلاعات کامل در دستان ما قرار می‌گیرد. احتمالاً نمایشگاه E3 2021، زمان مناسبی برای معرفی بازی باشد. نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

نوشته تام کروز در بازی Starfield حضور خواهد داشت اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.